וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פ"ת מוליכה באכזבה

23.2.2008 / 20:13

פתח תקוה הוליכה 0:2, אבל סיימה בתיקו 2:2 עם אחי נצרת. רמת גן ניצחה 1:2 את הפועל עכו, וחזרה לחלום על ליגת העל. ב"ש - נ. עילית 1:2

בפעם האחרונה שקבוצה כלשהי בליגה הלאומית כבשה יותר משני שערים זה קרה במחזור ה-16, לפני יותר מחודש. אתמול (שישי) נפתח המחזור ה-21 בליגת המשנה הישראלית והוא לא הביא עימו רוחות חדשות. שלושה משחקים, שלושה שערים.

הפועל חיפה והכח עמידר נפרדו בתיקו 0:0, תוצאה זהה לזו שהושגה במשחק בין עירוני רמת השרון לעירוני ראשון לציון. הפועל באר שבע יצאה למשחק חוץ קל על הנייר מול הפועל נצרת עילית, אבל עבדה קשה דקות ארוכות עד שהשיגה את הניצחון 1:2, במשחק בו נכבשו כל השערים היום.

ואם ביום שישי סבלו מעט אוהדי הליגה הלאומית, ביום שבת הם קיבלו משחקים מאוד מסקרנים: הפועל פתח תקוה הוליכה 0:2 אבל סיימה בתיקו 2:2 עם מכבי אחי נצרת, בני לוד והפועל רעננה, שתיים מהקבוצות החמות בליגה, נפרדו ב-1:1 ועצרו בעצם האחת את השנייה. אך עם כל הכבוד, תוצאת המחזור הייתה שייכת להפועל רמת גן, שמראה שהיא לא נבהלת מליגת העל, וניצחה 1:2 את הפועל עכו המידרדרת.

הפועל חיפה- הכח עמידר ר"ג 0:0

הסגולים חטפו מכה מוראלית חזקה, כשהפסידו במחזור הקודם בדרבי, ועוד באצטדיונם הביתי. היום הם הגיעו לקרית אליעזר קודם כל כדי לא להפסיד והשיגו את המטרה הזו. הפועל חיפה מצידה לא עשתה יותר מדי להכריע את המשחק ולמרות הרכב התקפי על הנייר שהעלה שלומי דורה, דווקא הכח הייתה יותר מסוכנת בהתקפות מתפרצות. רפי כהן וקובי שאלו אמנם נזקקו ליפול לכמה כדורים, אבל לא באמת עבדו קשה במשחק שהסתיים ללא שערים.

הפועל נצרת עילית- הפועל באר שבע 2:1

בהפועל באר שבע היו כאלו שאולי חשבו שהנה מגיע לו ניצחון קליל, אבל הדרך אליו לא הייתה פשוטה. אחרי עוד הפסד ביתי יצאה הקבוצה צפונה למפגש עם הקבוצה שנמצאת בדרכה הבטוחה לליגה הארצית. שער של סעיד מקאסי בדקה ה-9 העמיד את גילי לנדאו ושחקניו בעמדה מצוינת, אבל שלומי חנוכה הישווה בדקה ה-50 וקירב את באר שבע לאכזבה נוספת. למזלה של הקבוצה מהדרום כבש לאונדרו סימיוני 5 דקות לסיום המשחק המשחק ונתן לקבוצתו אפשרות לעשות את הדרך הארוכה הביתה בשמחה וששון.

בני לוד- הפועל רעננה 1:1

שתי הקבוצות הכי חמות בליגה, ששתיהן ניצחו כבר שלושה משחקים ברצף נפגשו ראש בראש, אבל כצפוי הן סיימו בתיקו, והרגיעו את המומנטום החיובי, שבו הן היו. ערן קוליק, האיש שיכול לזקוף לזכותו את הכינוי "המושלם", איבד לראשונה נקודות מאז הגיע ללוד.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, הצליחו המקומיים לעלות ליתרון, כאשר שחר סימנטוב כבש שער בדקה ה-61. אלא שהיתרון החזיק מעמד בדיוק דקה, אז סרג' איליי הישווה את התוצאה לרעננה בפנדל. רעננה, שחולמת על העפלה ראשונה בהיסטוריה לליגת העל, נעצרת כעת בעקבות התיקו, ובשבוע הבא בבית מול עירוני רמת השרון, היא תנסה לחזור לתקופה הטובה בכדי לממש את אופצית העלייה, שכרגע נראית בהחלט ריאלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

עירוני רמה"ש- עירוני ראשל"צ 0:0

למרות שהצליחה לעשות בעיות ללא מעט קבוצות צמרת, עירוני רמת השרון דישדשה במרבית שלבי העונה בתחתית הליגה הלאומית. עירוני ראשון מצידה, נחשבה למועמדת לירידה, הפתיעה עם ריצה מרשימה בצמרת, אבל בשבועות האחרונים שבה למימדיה הטבעיים. היום היה זה משחקם ה-7 ברציפות של אבי פיטוסי ושחקניו ללא ניצחון ותוצאת התיקו ה-11 שלהם ב-21 משחקים. רמת השרון אמנם לא הפסידה, אבל הנקודה הזו לא הבריחה אותה מספיק מהקו האדום.

הפועל ר"ג- הפועל עכו 1:2

לפני שמונה מחזורים המשחק הזה היה משחק תחתית לוהט, עם כותרת שהייתה מקשרת אותו איכשהו לשורש ש.ר.ד. עכשיו, לא להאמין, מדובר במשחק שהפועל ר"ג אמרו עליו השבוע "ניצחון, ואנחנו יכולים לדבר ברצינות על ליגת העל". אמרו, ואכן הם יכולים להתחיל לחלום.

למרות שער יתרון אחרי שלוש דקות של העכואים, אותו כבש אלון זיו, רמת גן לא נבהלה במכתש וקובי חסן (33) ואופיר חלוואני (44) כבשו את השערים ששמרו את רמת גן במאזן חיובי של ניצחונות. בזכות הניצחון רמת גן טיפסה למקום הרביעי, ועם פער של נקודה מאחד מהמקומות שעולים מהם ליגה, רמת גן בהחלט נראית חזק בתמונה. עכו מנגד, ממשיכה להסתבך ורחוקה כבר שלוש נקודות מחוף מבטחים.

הפועל פ"ת- מכבי אחי נצרת 2:2

המלאבסים ממשיכים לעשות לאוהדים שלהם את החיים קשים, ולאחר יכולת טובה במשחקים האחרונים, שהביאו אותם בחזרה למקום טוב בצמרת, הרי שחוסר ריכוז שלהם, בצירוף שאננות, גרמה להם לאבד נקודות דווקא בבית, דווקא נגד קבוצה בינונית כמו אחי נצרת.

הפתיחה היתה של המארחים, שכבשו פעמיים בתוך חמש דקות: זה התחיל משער בדקה ה-31 של יניב לוזון, והמשיך בפנדל מוצלח של שוקי נגר, רק 4 דקות מאוחר יותר. אלא שאם היה נדמה שהניצחון כבר נעול, עלתה נצרת בטירוף למחצית השניה. מאהרן לאלה צימק בדקה ה-48, ו-ויטלי לדנב השווה עשר דקות מאוחר יותר ל-2:2, שאמנם העלה את פתח תקווה למקום הראשון בליגה, אך ממש לא כמו שהם היו רוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully