וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בכדורסל נכים נוצחה מול בריטניה

אברהם תשובה

21.2.2008 / 18:53

במחנה האימון שקיימו שתי הנבחרות בכדורסל, ניצחו הבריטים 73:81 בזכות יכולת נפלאה של בייווטר. דותן מישר סיים עם 26 נקודות

נבחרת הכדורסל לנכים של בריטניה גברה היום (חמישי) על נבחרת ישראל 73:81 במשחק האחרון שנערך בבית הלוחם בתל אביב במסגרת מחנה אימון שקיימו שתי הנבחרות בישראל.

כבר בתחילת המשחק ניתן היה להתרשם מיכולתה הגבוהה של הנבחרת הבריטית, שהרשימה בתיאום הקיים בין שחקניה, מעבר מהיר מהגנה להתקפה תוך השתחררות משמירות, ניצול חסימות יזומות ומעל לכל יכולתו המצויינת הנדירה של שחקנם טרי בייווטר, שהדהים את הקהל בכושר תמרון והצטיין בזריקות מדויקות מכל מצב. מאזנו הגיע במחצית ל-20 נקודות ובסיום ל-38 נקודות.

הנבחרת הישראלית הייתה מודעת ליכולתם של כדורסלני בריטניה, ובתדרוך לפני המשחק הוחלט לעשות מאמץ בשמירה על טריי בייווטר, במטרה לצמצם את אחוז הזריקות המוצלחות שלו. ניסיון זה כפי שהסתבר בסיום לא צלח. ראוי לזכור שחמישה משחקניה הבולטים של נבחרת ישראל משחקים במשך העונה בליגות אירופאיות ואינם משתתפים באופן סדיר באימוני הנבחרת, עובדה שפגעה בתיאום הקבוצתי הן בהגנה והן בהתקפה.

השחקן הבולט בנבחרת הישראלית היה מישר דותן שקלע 26 נקודות. מחנה האימון איפשר למאמן אריק פינטו ועוזריו בני קליין ומיקי זיידא לבחון את יכולתה של הנבחרת נגד אחת מהנבחרות הטובות בעולם שהגיעה לארץ עם הרכב צעיר המתכונן כבר לאולימפיאדת הנכים ב-2012 .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully