וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום על חייו של גרנט

20.2.2008 / 14:12

אל מתחם האימונים של צ'לסי הגיע מכתב ובו נאמר: "ממזר יהודי שתוקע סכינים בגב, תמות מוות איטי וכואב". גם צופית גרנט אוימה. צ'לסי: "הפרשה תטופל בצורה המהירה ביותר"

הוידאו: גרנט אחרי המשחק מול אולימפיאקוס (רויטרס). תרגום ועריכה: יאיר דניאל

די ידוע שהפופולריות של אברהם גרנט בצ'לסי אינה מרקיעה שחקים, אך אמש (שלישי) שנאת חלק מאוהדי הכחולים אל מאמנם הגיעה לעוד שיא מכוער. התקשורת האנגלית מפרסמת כי אל מתקן האימונים של צ'לסי הגיע מכתב אנטישמי המאיים ברצח המאמן. גם אל עבר רעייתו של גרנט, צופית, שוגרו איומים. אל המכתב צורפה אבקה לבנה. גורם במשטרת לונדון אמר כי במכתב נכתב: "אתה ממזר יהודי שתוקע סכינים בגב. כשתפתח את המכתב, אתה תמות מוות איטי וכואב". מבדיקת המשטרה האנגלית התגלה כי האבקה אינה מזיקה.

"התבקשנו להגיע למתקן האימונים של צ'לסי אמש, אחרי שהם קיבלו חבילה חשודה", אמר דובר המשטרה. מתחם האימונים של צ'לסי נסגר עקב בדיקת גורמי הביטחון, והמועדון האנגלי טרם פירסם את תגובתו לאירוע.

גרנט וקבוצתו לא שהו במתקן האימונים כשהמכתב הגיע, וזאת משום ששהו ביוון עקב משחק שמינית גמר ליגת האלופות נגד אולימפיאקוס (0:0).

בהצהרה שפירסמה היום צ'לסי נכתב: "נעשו כל המהלכים כדי לטפל בפרשה הזאת בצורה המהירה ביותר, המשטרה וגופים אחרים יטפלו בזה. החומר שנמצא במעטפה הוא בלתי מזיק, הפרשה תמשיך להיחקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully