וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-מכבי חיפה: הכנות בדם קר

אחרי שאיצטדיון טדי אושר למשחק (20:00, ערוץ 10), שתי הקבוצות מתרגלות לתנאים. אין שינוי בבית"ר, רנאטו ישחק בחיפה

המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה הערב (שלישי, 20:00 באיצטדיון טדי) יתקיים, לאחר שהשופט איתן תבריזי הגיע ואישר את קיומו. תבריזי, שמתגורר בירושלים, אמר כי אינו רואה בעייתיות בקיום המשחק, לאחר שביציעים לא הצטבר שלג וגם משטח הדשא נראה תקין.

הניצחון על קריית שמונה בשבת העלה בצורה משמעותית את המוראל אצל שחקני בית"ר ירושלים. הביטחון שנצבר בקבוצה הורגש היטב ביומיים האחרונים, ודווקא בגלל זה ניסה המאמן להנחית את שחקניו לקרקע וביקש מהם לשכוח במהירות את הניצחון, כדי להתרכז במשחק הקרוב מול חיפה.

ההתעסקות העיקרית באימון הייתה סביב השאלה האם יתקיים המשחק בסופו של דבר או לא. הנהלת אצטדיון טדי הבהירה כבר כי המשחק יבוטל במידה וייערם שלג מעל 5 סנטימטרים, אך זה לא קרה לבסוף. יעקב מלול, מנהל אצטדיון טדי, הסביר: "היה כאן שופט שהחליט על קיום המשחק. נתחיל לעבוד על הפשרת היציעים, תוך שעתיים נעמיס את כל השלג על משטח ונאפשר את קיום המשחק".

למרות החשש שהמשחק יבוטל בסופו של דבר, התכוננו בבית"ר כרגיל ולא התייחסו לאפשרות שהמשחק לא ייערך. המנהל הלוגיסטי, מאיר הרוש, הכין כבר ציוד חורפי לשחקנים, ואילו הנהלת הקבוצה החליטה להשאיר הלילה את כל שחקני הסגל בבית מלון בירושלים.

בקטע המקצועי מתלבט שום רק על עמדה אחת. הקשר השמאלי מיכאל זנדברג שהחמיץ את קריית שמונה בגלל כרטיסים צהובים, חוזר לסגל ויתמודד על מקום בקישור. אתמול החמיץ השחקן את אימון הקבוצה בגלל כאבים בקרסול, אך ההערכה היא כי הוא יהיה כשיר בסופו של דבר למשחק. שום, שהיה מרוצה מאוד מהיכולת שהציגו שחקניו בקריית שמונה יצטרך להתלבט האם להישאר באותו הרכב או שמא להחזיר את זנדברג להרכב על חשבונם של גל אלברמן או אבירם ברוכיאן שהיו מצוינים בשבת. בשאר העמדות לא יבוצעו שינויים, וצמד החלוצים עמית בן שושן ואנטונלי רומולו שהיו אחראים לכל שלושת השערים מול קריית שמונה, ימשיכו לשתף פעולה בחוד.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו, אבירם ברוכיאן, גל אלברמן, עידן טל, דרק בואטנג, רומולו, עמית בן שושן.

רנאטו למקורביו: "עליתי לשחק עם כאבים בקרסול"

החלוץ הברזילאי של מכבי חיפה, רנאטו, הגיב לביקורות נגדו בימים האחרונים וטען בפני מקורביו כי הוא עלה לשחק במחזורים האחרונים עם כאבים בקרסול. לדברי השחקן, הוא סבל מהכאבים גם לאחר אימוני הקבוצה בכפר גלים וטיפל בהם באמצעות קרח. במועדון ידעו כי הוא סובל מכאבים אך אפשרו לו לשחק. כך או כך, מקורבים לשחקן, שצפוי לפתוח מול בית"ר בטדי, טוענים כי הפציעה מאחוריו.

חלק משחקני מכבי חיפה יעלו למשחק בטדי עם טייטס מצמר, על מנת להתגונן מפני הקר העז. הבוקר יצאה הקבוצה מקרית אליעזר לכיוון טדי. המנהל האדמניסטרטיבי, זאב יקשין, הכין ערכה הכוללת גם חולצות טרמיות השומרות על חום הגוף, גרביונים שחורים ושקופים, כובעים, כפפות ומעיל עליון מניילון. המועדון העמיד שמונה קווי אוטובוסים למשחק החוזר מול בית"ר. באתר הרישמי ביקש המועדון לעקוב אחר ההודעות לגבי זמני ההסעות.

רוני לוי לא תירגל באימון את ההרכב הפותח. שי מימון צפוי לפתוח בעמדת הבלם, ואחת ההתלבטויות היא בין רנה לימה לבירם כיאל. כמו במשחק הקודם בטדי , עומרי אפק צפוי לרדת לספסל בעקבות הצטרפותו של החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דייגו קרוסה, שי מימון, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, ג'ובאני רוסו, יניב קטן, רנה לימה (בירם כיאל), רנאטו, ת'מבינקוסי פנטאני.

עדכון ראשון: 18.2 15:49
עדכון אחרון: 19.2 10:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully