וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטי, למי נתת בוסה?

18.2.2008 / 11:21

סערה בספרד, כשקשר ריאל מדריד נתפס מתנשק מחוץ למועדון עם אלמוני. אבל מעריצי ריאל טוענים: זו בכלל הדוגמנית בימבה בוסה

לזה לא ציפו כל כך בספרד. לא שאלה חדשות הרות אסון במיוחד, אבל כששחקן כדורגל נתפס מתנשק עם גבר, אלה בהחלט חדשות, וזה מה שקרה לקשר ריאל מדריד, גוטי. צלם המגזין הספרדי "לה קורה" תפס את גוטי מתנשק עם גבר שזהותו לא ידועה מחוץ למועדון. מספר עיתונים אחרים שפירסמו לאחר מכן את התמונה השוו את הנשיקה של גוטי עם הגבר לזו שהעניק בזמנו דייגו מראדונה לחברו לנבחרת ארגנטינה, קלאודיו קאניג'ה, לאחר שער שכבש האחרון. רעייתו של קאניג'ה אמרה אז: "דייגו מאוהב בבעלי, זה בוודאי השיער הארוך והשרירים".

על פי המגזין, גוטי בילה בארוחת ערב אינטימית עם הברנש האנונימי, שבסיומה התנשקו השניים. גוטי בן ה-31 נשוי לסלבריטאית ארנצ'ה דה בניטו כבר תשע שנים, ולזוג שני ילדים, אולם לאחרונה דווח כי נישואי הזוג עלו על שרטון, משום שהשחקן מרבה לבלות במועדוני לילה (וכנראה שהבילוי הנוכחי הוא דוגמה טובה לחששותיה של ארנצ'ה).

אלא שמעריצים של ריאל מדריד הפנו את תשומת ליבנו לכך שלמרות הפרסומים בספרד, לא מדובר בבחור, אלא בכלל בבחורה (שנראית, למען האמת, כמו בחור). זוהי הדוגמנית בימבה בוסה בת ה-27, שעמה מנהל גוטי רומן כבר זמן רב. בעבר, אגב, ניהל גוטי רומן עם אשה שהייתה בעברה גבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully