וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן טוב ללחוץ על הקלאסניץ'

16.2.2008 / 18:22

ורדר ברמן ניצחה 0:2 את נירנברג והשוותה את מספר הנקודות שלה לאלה של באיירן. שטוטגארט ניצלה מתיקו מביך וניצחה 2:3 את דואיסבורג

המחזור ה-20 בליגה הגרמנית נפתח אמש (שישי) עם ניצחון החוץ הענק של וולפסבורג 1:2 על שאלקה, סגנית האלופה. שאר משחקי המחזור שוחקו היום ויימשכו ביום ראשון.

ורדר ברמן אירחה את נירנברג ויצאה עם כל הנקודות וניצחון 0:2 משכנע. בזכות הניצחון היא השוותה את מספר הנקודות שלה, לאלה של הבווארים, 40 נקודות, ותקווה למעידה של באיירן מחר מול האנובר 96. האלופה, שטוטגארט, נחלצה תיקו מביש מול האחרונה בטבלה, דואיסבורג, וניצחה בדקה ה-90 2:3. קרלסרוהה המפתיעה פגשה בביתה את באייר לברקוזן וסיימה איתה ב-2:2.

שאלקה - וולפסבורג 2:1

הקבוצה של מירקו סלומקה חזרה הביתה, לפלטינס ארינה, לאחר הניצחון הענק בחוץ, בדרבי על דורטמונד 2:3. שאלקה צימצמה את הפער מצמד המוליכות שלפניה, והיום היא ביקשה לקזז עוד ביתרונן, לפחות עד משחקן. אבל כנראה שמה שאמור להיות מאוד קשה, הולך בסופו של דבר, ואילו מה שאמור להיות קל, לא הולך.

רק אחרי 65 דקות עקרות הצליחה הקבוצה מגלזנקירשן למצוא את הרשת. ויסנטה סאנצ'ז כבש לכחולים המלכותיים. אלא ששמונה דקות מאוחר יותר איזן גראפית, החלוץ הברזילאי המצוין. בדקה ה-84 הוא עשה מהפך עם שער בפנדל והימם את שאלקה. לא את היא תיכננה לאוהדיה. וולפסבורג עם ניצחון רביעי רצוף. צמד השערים העלה את מאזנו של גראפית לשמונה. כעת הוא מרוחק רק שני שערים מראש טבלת מלך השערים, בה אוחזים בצוותא דייגו מוורדר ברמן ורפאל ואן דר וארט מהמבורג.

ורדר ברמן - נירנברג 0:2

הקבוצה של תומאס שאף סיימה בשבוע שעבר בתיקו 1:1, לא רע מבחינתה, בחוץ נגד באיירן מינכן, והפעם היא הצליחה לרדת עם שלוש נקודות מול הקבוצה, שעדיין לא התרגלה לחילופי המאמנים כשתומאס פון היסן לא מנע את ההפסד.

אחרי הרחקה בדקה ה-20 של איבן סאנקו מנירנברג, ברמן השתלטה על המשחק וכבשה כעבור עשר דקות את שער היתרון, עליו חתום מרכוס רוזנברג. איבן קלאסניץ' המצוין כבש את השני בדקה ה-80 והשלים את העבודה. בשלב הזה ברמן סגרה את הפער מבאיירן מינכן, ותקווה למעידה שלה מחר מול האנובר.

דואיסבורג - שטוטגארט 3:2

לא ייאמן שזו הקבוצה, שרק בשנה שעברה זכתה באליפות הבונדסליגה. שטוטגארט נראית רע והתארחה אצל נועלת הטבלה, ששבה מהפגרה בוכשר רע וספגה כבר שני הפסדים, לשאלקה ולהרטה ברלין. אלא שהפעם היא כמעט וחילצה נקודה והייתה יכולה להיות גאה בהישג הזה, אך ספגה שער ניצחון של תומאס היצלברגר, שהציל את האלופה בדקה ה-90.

מריו גומז המצויין היה משכנע מאוד במחצית הראשונה, כשצמד שלו (16, 40) נתן יתרון מבטיח לשטוטגארט 0:2. אלא שדואיסבורג עלתה עם כוחות מחודשים למחצית השנייה, חזרה עם שערים של קלאודיו ניקולסקו (49) ומנסה איסיאקו (57), בניסיון נוסף להחלץ מהמקום האחרון. לדואיסבורג יש עוד הרבה עבודה, וקשה להאמין שאחרי ההפסד הזה יש לקבוצה הזו בכלל סיכוי לשרוד בליגה הראשונה.

קרלסרוהה - באייר לברקוזן 2:2

עולה חדשה שממשיכה לעשות חיל, חוץ מהיום, היא קרלסרוהה, שלוטשת עיניים אל עבר אחד המקומות שמוליכים לגביע אופ"א. למרות התיקו מול לברקוזן, קשה להאמין שהמטרות שלה ישתנו. החניכים של מיכאל סקיבה, שלא ממש רחוקים מבאיירן מינכן, עלו ליתרון כבר אחרי שש דקות עם שער של סיימון רולפס, וסטפאן קיסלינג הכפיל בדקה ה-58. אלא שקרלסרוהה הראתה בדיוק מה היא שווה עם שערים של סבסטיאן פרייס (60) וג'ושוע קנדי (75) כדי להשוות.

אנרג'י קוטבוס - בורוסיה דורטמונד 2:0

אחרי ההפסד הביתי 3:2 לשאלקה, חזרה הקבוצה מחבל הרוהר למזרח גרמניה, וניצחה את אחת הקבוצות החלשות בליגה. הפגרה לא עשתה כל כך טוב לקוטבוס, שרשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. מלאדן פטריץ' ניצח על התזמורת המנצחת של דורטמונד עם צמד (8, 84).

משחקים נוספים:
הרטה ברלין - ארמיניה בילפלד 0:1
להרטה: רפאל דה ארויו 90.

הנזה רוסטוק - פרנקפורט 0:1
לרוסטוק: כריסטיאן רהן 76.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully