וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוק אאוט בסיבוב החמישי

16.2.2008 / 18:09

מנצ'סטר יונייטד דרסה את ארסנל 0:4 בגביע האנגלי ועלתה לרבע הגמר. ברנסלי הדהימה את ליברפול 1:2 באנפילד. צ'לסי-האדרספילד 1:3

כל אוהד כדורגל בעולם יודע שהגביע האנגלי הוא מפעל יוקרתי, עם היסטוריה, שתמיד מבטיח הפתעות, מאבקים בלתי נשכחים, והופעות הירואיות, והערב (שבת) הסיבוב החמישי קיים בדיוק את זה. המשחק המרכזי, שהביא את מוליכת הטבלה, ארסנל, למנצסטר למפגש מול השדים האדומים הסתיים במחיצה מדהימה של קבוצתו של אלכס פרגוסון, 0:4 על הלונדונים שייאלצו מעתה להתרכז אך ורק בליגה.

אם מישהו חשב עד כה שליברפול לא זקוקה לשינוי מהותי, הרי שהערב הוא קיבל את האינדיקציה ברורה ביותר, לאחר שהקבוצה איבדה עוד תואר אפשרי, כשהושפלה 2:1 על ידי ברנסלי מליגת המשנה, באנפילד. בלונדון, קבוצתו של אברהם גרנט, צ'לסי, ניצחה את האדרספילד הקטנה, 1:3 ועשתה עוד צעד בדרך לגביע אפשרי. ביום ראשון ישוחקו שני המשחקים שישלימו את תמונת העולות לרבע הגמר.

מנצ'סטר יונייטד - ארסנל 0:4

כל אוהדי הכדורגל באנגליה ובעולם ליקקו את אצבעותיהם לקראת המפגש בין השדים האדומים לתותנים, בידיעה שמדובר בשתי ענקיות כדורגל, שצמודות זו לזו בליגה, ואחת מהם אמורה לסיים את העונה כאלופה. אלא שאת קבוצתו של פרגוסון לא עניין דו קרב, אותה עניין אך ורק מופע סולו, והיא מחצה את הלונדונים כמעט ללא קושי.

שתי הקבוצות סבלו מפציעות, אבל זה לא עניין אף אחד מאוהדי היונייטד, שחגגו את שער היתרון כבר בדקה ה-16. יונייטד הרימה כדור קרן, הגנת ארסנל התקשתה להרחיק את הכדור, אנדרסון הגיע מאוחר ונגח את הכדור אל ויין רוני, שמקרוב לא התקשה והעלה את השדים האדומים ליתרון מוקדם. רק שתי דקות עברו, ויונייטד היכתה בשנית: שחקניו של פרגוסון יצאו להתקפה מתפרצת, נאני לקח את הכדור באגף, עשה הטעיה נהדרת, והיה לו את כל הזמן שבעולם כדי להגביה כדור היישר אל ראשו של דארן פלטשר שנגח בקלילות ממטר וחצי פנימה, 0:2 מדהים.

בדקה ה-38 אולד טראפורד כמעט והתפוצץ: מייקל קאריק קיבל את הכדור במרכז המגרש, הרים את הראש ושלח כדור יפהפה לעברו של נאני, שנמלט ממלכודת הנבדל, ומול השוער קבע 0:3 ענק מול היריבה הלונדונית השנואה. שלוש דקות לתוך המחצית השניה והמשחק קיבל את חותמתו הסופית, לאחר שעמנואל אבואה ספג כרטיס אדום מוצדק, לאחר שעלה לכדור גובה עם פטריס אברה, כשרגלו מופנת אל עבר בטנו של שחקן יונייטד, והשאיר את ונגר עם 10 שחקנים.

אך לשדים האדומים זה לא הספיק, והם רצו השפלה. בדקה ה-74 נאני שוב פרץ מהאגף, שוב הרים כדור, ושוב מצא את ראשו של פלטשר, שהכניס את הרביעי, שלח את האוהדים המקומיים לחגוג כל הלילה, ואת ארסנל למצב לא פשוט בכלל לקראת המשחק מול מילאן בליגת האלופות בשבוע הבא.

צ'לסי - האדרספילד 1:3

קבוצתו של אברהם גרנט התקשתה בסיבוב הקודם ויצאה עם ניצחון דחוק, 1:2 על ויגאן, וגם הערב לא היו לה חיים קלים. בפתיחה היה נדמה שהמארחים ידרסו, לאחר שהכחולים הגיעו למספר הזדמנויות, ועלו ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-17, לאחר שפרנק לאמפרד לקח את הכדור מחוץ לרחבה, וללא הפרעה שלח את הכדור לפינה השמאלית, 0:1 לצ'לסי. אלא שהאדרספילד לא באה רק כדי לשמש תפאורה, ודקה בתוך זמן הפציעות של המחצית הראשונה היא השתיקה את הקהל הלונדוני: מייקל קולינס קיבל כדור ארוך, הגיע לאחד על אחד מול קרלו קודוצ'יני והשווה את המשחק.

הלחץ החל לתת את אותותיו על שחקניו של גרנט, שניסו בכל הכוח למצוא את שער היתרון. בדקה ה-55 הבקיע קאלו, אך השער נפסל בטענת נבדל. דווקא כשהאוהדים המקומיים החלו להראות סימני דאגה, לאמפרד היכה בשנית: הקשר פרץ נהדר בדקה ה-60, שיחרר בעיטה שנהדפה פעם אחת, אך שלח את הריבאונד פנימה.

חמש דקות מאוחר יותר ועוד שער נפסל לכחולים, כשהפעם פיזארו לא זכה לחגוג. אלא שגרנט לא נדרש להתלונן בפני השופטים, כיוון שבדיוק אז נראה היה שהאוויר נגמר להאדרספילד, ובדקה ה-70 ניצל זאת סלומון קאלו, שהטעה שני מגינים, ומול השוער קבע 1:3 שסגר את המשחק. גרנט לא רק חגג עליה, אלא גם את חזרתו של קפטן הקבוצה, ג'ון טרי, שהחלים מוקדם מהצפוי מהשבר ברגלו ושיחק 90 דקות. גם טל בן חיים שיחק משחק מלא.

ליברפול - ברנסלי 2:1

האוהדים של ליברפול נמצאים במצב של דיכאון מתמיד בשבועות האחרונים, לאחר שקבוצתם לא הצליחה לחבר רצף של משחקים טובים יחד כדי לחזור אל מאבק האליפות, ועכשיו כל שנותר לה הוא להתמקד בגביע האנגלי, ובאירופה. אם בשבוע הבא האדומים יפגשו יריבה קשה במיוחד בדמותה של אינטר, הרי שהערב המצב היה צריך להיות פשוט יותר, כשאנפילד אירח את ברנסלי הקטנה, כשהפרס למנצחת הוא מקום ברבע הגמר.

ליברפול לחצה חזק מאוד בדקות הראשונות על שערם של האורחים, אך נאלצה לחכות 31 דקות, אז צ'אבי אלונסו שלח כדור אל באבל, שחתך והעביר נהדר לקויט שבעט שטוח וקבע 0:1. למחצית השניה עלתה ליברפול רגועה יותר, והאורחים ניצלו זאת עד תום: ג'יימי קארגר הרחיק לא טוב, מרטין דבאני לקח את הכדור, הרים אותו אל סטפן פוסטר שנגח פנימה את השיוויון. יוסי בניון, ששיחק 90 דקות היה פעיל מאוד במרכז המגרש, אבל גם הכדורים שלו לא עזרו למארחים לחזור ולהוביל.

אלא שאם היה נדמה שכמו צ'לסי, גם ליברפול תשבור את הבצורת במחצית השניה ותתפוצץ על היריבה הנחותה, הרי שחניכיו של בניטז לא הצליחו למצוא את שער היתרון, וככל שנקפו הדקות היה נראה שהתוצאה לא תשתנה. זאת כמובן, עד שהגיעה הדקה ה-92. בריאן הווארד חטף את הכדור מאלונסו, פרץ לכיוון הרחבה ושלח טיל שהפתיעה את השוער והלכה פנימה, 1:2 מדהים, והלם מוחלט שנופל על אנפילד. עכשיו מחכים שחקניו של בניטז לאינטר במסגרת ליגת האלופות, כשזה נותר התואר היחידי שהם יכולים להשיג העונה, ועם יכולת כזאת, לא בטוח שהם צריכים לבנות על זה.

משחקים נוספים:

בריסטול רוברס - סאות'המפטון 0:1
קארדיף - וולבס 0:2
קובנטרי - ווסט ברומיץ' 5:0

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully