וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה רוסה חוזר למכבי תל אביב

16.2.2008 / 19:35

השחקן הברזילאי שהושאל העונה לאקדמיק סופיה הבולגרית, יחזור בעקבות פציעתו של מרכוס פייזר, שגמר את העונה וייאלץ לעבור ניתוח. שרף: "הוכחנו שגם בלעדיו אפשר לנצח משחקים קשים"

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכה: דרור פיקלני

מרכוס פייזר, פורוורד מכבי תל אביב, סיים את העונה. במהלך משחק היורוליג מול אולימפיאקוס פיראוס נחת פייזר בצורה לא מאוזנת על רגל ימין, ונפגע בברכו. בדיקת ה-MRI שעבר אתמול אוששה את החששות של אנשי מכבי ואיבחנה פגיעה במיניסקוס. בימים הקרובים יעבור פייזר ניתוח, שיחייב שיקום המוערך בכארבעה עד חמישה חודשים. המשמעות היא שהאמריקאי ישוב למגרשי הכדורסל רק בקיץ.

התגובה של ראשי המועדון לא איחרה להגיע, והערב (שבת) הוחלט להשיב לשורות הקבוצה את הסנטר הברזילאי מוריליו בקר דה-רוסה, שחתם בקיץ האחרון על חוזה לארבע שנים במכבי והושאל בתחילת העונה לאדקמיק סופיה הבולגרית, בעקבות העומס הכבד בקו הקדמי. בשמונה משחקי יול"ב קאפ במדי אקדמיק העמיד דה-רוסה ממוצעים נאים של 12.3 נקודות ו-5.9 ריבאונדים ב-21 דקות בלבד. כעת שוהה דה-רוסה בברזיל, והוא צפוי לנחות בישראל כבר במהלך השבוע. כרגע נראה כי דה-רוסה יוכל לשחק רק במסגרת הליגה הישראלית, שכן המועד האחרון לרישום שחקנים ביורוליג עבר לפני מספר ימים.

פייזר עצמו, אגב, הגיע הערב לאימון הקבוצה, על קביים, ונראה במצב רוח ירוד למדי. "הקבוצה תצטרך להסתדר בלעדיי, אני מאמין שהיא תעשה את זה", אמר. "אני מאמין באלוהים, והוא יעזור לי". לפייזר, ראוי לציין, יש היסטוריה ארוכה של פציעות ברכיים, שהשביתה אותו למשך מספר עונות כאשר שיחק ב-NBA.

"נדע מה קורה עם פייזר רק בימים הקרובים, אבל לפחות בחודש הקרוב נצטרך להסתדר בלעדיו", הוסיף מאמן מכבי, צביקה שרף. "גם ביום חמישי הוכחנו שלמרות ההיעדרויות של פייזר וניקולה וויצ'יץ' אפשר לנצח משחקים קשים. חבל שהפציעות האלה צריכות להכריח אותנו לשנות דברים במשחק. הקבוצה נדבקה אל פייזר והוא נדבק אל הקבוצה. אנחנו גם לא יודעים מתי ניקולה יחזור, וגם עם זה אנחנו צריכים להתמודד. ברור לכל השחקנים שהם צריכים לתת מעצמם יותר, ויהיה להם יותר מרחב להתבטא. בשבועות הקרובים יש לנו נסיעות קשות מאוד, אבל אנחנו בכושר טוב".

שרף נשאל באשר לרגשותיו לקראת המשחק מחר מול הפועל ירושלים (20:15), והשיב כי "בשבוע הבא יש לנו לא רק את המשחק נגד ירושלים, אלא גם משחק חשוב ביום חמישי. אין לי רגשות לקראת המשחק הזה. יהיה משחק ליגה טוב, בין שתי הקבוצות הטובות בארץ. אין קשר למשחק שהיה בגמר הגביע לבין מחר. אני מקווה שנגיע לשם, ניתן משחק טוב וננצח".

לעומתו של שרף, שמעון מזרחי נשמע חריף יותר בכל הנוגע לפציעתו של פייזר, וטען כי הפגיעה בשחקן נעשתה במזיד. "ניסו לפגוע בו בכוונה כשהוא עלה לסל. חבל מאוד שזה קרה, כי הוא כבר עשה את ההתאמות לקבוצה. לצערי, הפעם הפציעה היא אקוטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully