וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם רונאלדו גמר את הקריירה?

14.2.2008 / 1:05

החלוץ שוב קרע את רצועות בירכו, הפעם במשחק מול ליבורנו ובאיטליה חוששים שיחליט לא לחזור לשחק כדורגל. גליאני: ”הרגשה נוראית”

מילאן חטפה אמש (רביעי) מכה קטנה בדמות ה-1:1 מול ליבורנו, שמנע ממנה לטפס למקום הרביעי המליך לליגת האלופות, אבל המהלומה הגדולה הגיעה בדמות עוד פציעה קשה של רונאלדו, שעזב את המגרש מספר דקות אחרי שנכנס כמחליף.

רונאלדו נאבק על כדור גובה עם שחקן ליבורנו, וידיגאל, אבל נחת לא טוב ונפל ארצה. "שמעתי רעש נוראי מהברך שלו. לא הבנתי את זה, אבל זה היה חזק", סיפר שוער ליבורנו, מרקו אמליה.

החלוץ נלקח לבית החולים כשהוא ממרר בבכי ושם אובחן כי הוא קרע את רצועות ברכו השמאלית, פציעה דומה לשתיים שכבר חווה בברך ימין ושזמן החזרה למגרשים אחריה עומד בדרך כלל על כחצי שנה. אולם לאור היסטוריית הפציעות הארוכה שלו והעובדה שהוא כבר לא שחקן צעיר, באיטליה ובברזיל כבר נפוצו הערכות שאתמול הייתה זו הפעם האחרונה בה יכולנו לחזות בפנומן משחק כדורגל.

לחלוץ בן ה-31, ששוב ניסה לחזור מפציעה שהשביתה אותו לאורך מירב העונה, הסצינות מליבורנו היו מוכרות. בנובמבר 1999 סבל מקרע ברצועות ברכו הימנית ואת הקאמבק שלו עשה באפריל 2000. אלא שאחרי 7 דקות בלבד על המגרש הוא נפצע שוב ונזקק לחודשי החלמה ארוכים עד ששוב חזר שחק כדורגל. מגן מילאן, דניאלה בונרה, העיד שרונאלדו הבין מהר מאוד את חומרת הפציעה ושלפני שהורד מהמגרש, אמר לחבריו: "זה בדיוק כמו בפעם שעברה".

סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, שיתף את התקשורת בתחושות הקשות: "לראות אותו בוכה ככה זה דבר שמשפיע על כולם, על השחקנים, על המנהלים. זו הייתה הרגשה נוראה".

מאמן הקבוצה, קרלו אנצ'לוטי, ביקש לא לחרוץ גורלות: "אני לא רוצה לומר שזה סוף הקריירה שלו כי רק הזמן יגיד. כולנו עומדים מאחוריו. אנחנו מאוד מודאגים ואחרי שעזבנו את האצטדיון כל השחקנים נסעו לבית החולים לבדוק מה מצבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully