וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן שרדה בקושי באי

14.2.2008 / 22:46

המועמדת לזכות באופ"א סיימה ב-2:2 עם אברדין הסקוטית. בולטון עם 0:1 על את' מדריד, סלביה פראג-טוטנהאם 2:1, ניצחון חוץ לפיורנטינה

12 קבוצות נלחמו ביום המשחקים השני על ההעפלה לשמינית גמר גביע אופ"א. במשחק המרכזי התארחה באיירן מינכן אצל אברדין וסיימה עימה ב-2:2 בסקוטלנד. אברדין הובילה פעמיים, אבל הגרמנים הצליחו להשוות. ההכרעה עוברת לגרמניה.

אתלטיקו מדריד יצאה למשחק מסקרן נוסף אצל בולטון בריבוק סטאדיום. החבורה של גארי מגסון, ללא תמיר כהן, ניצחה 0:1. רוזנבורג, שנשרה מליגת האלופות, ניסתה להקשות את החיים על פיורנטינה, אבל הסגולים ניצחו 0:1 בחוץ. המבורג השיגה תוצאה מצוינת גם בחוץ, 1:3 על פ.צ. ציריך. טוטנהאם, של חואנדה ראמוס עתיר הקרבות באופ"א, יצאה לצ'כיה, וחזרה עם 1:2 על סלביה פראג.

אברדין - באיירן מינכן 2:2

הקבוצה הגרמנית יצאה לסקוטלנד ועלתה להתמודדות עם השוער השני של הקבוצה מיכאל ראנסינג, אחרי שהשוער הראשון אוליבר קאן סבל משפעת. משורות הבווארים נעדרו גם ארבעה שחקנים חשובים: פרנק ריברי, מארק ואן בומל, דניאל ואן בויטן ו-ווילי סאניול.

ג'וש ווקר המקומי הימם את באיירן עם שער יתרון בדקה ה-24. הגנת הבווארים התקשה להרחיק כדור ו-ווקר שלח מכ-20 מטר לפינה. חמש דקות אחר כך שיתוף פעולה יפהפה של לוקה טוני ומירוסלב קלוסה, הביא את הגרמני להבקיע את השוויון. ארבע דקות לפני ההפסקה מקי אלוקו החזיר שוב את אברדין ליתרון. הוא קיבל כדור, עבר באלגנטיות את השומר שלו ושלח מהאוויר לשער. בדקה ה-55 קיבלו האורחים פנדל. חאמיט אלטינטופ בעט, השוער לנגפילד הדף, אבל הטורקי השתלט על הריבאונד ודחק פנימה.

באיירן יוצאת ברגשות מעורבים מהאי הבריטי. מחד, היא העבירה את ההכרעה לביתה, האליאנץ ארינה, מנגד היא יודעת שכדי להביא את הגביע היא צריכה לדרוס את המפעל עם הסגל שיש לה. אברדין, שעלתה אחרי שהשיגה ארבע נקודות בלבד בשלב הבתים, תקווה לחולל הפתעה סנסציונית בגרמניה. כדי לעשות זא תהיא חייבת לנצח, או לסיים בתיקו רב שערים.

בולטון - אתלטיקו מדריד 0:1

הוונדררס אירחו באחד המפגשים המרתקים את הקולצ'ונרוס בריבוק סטאדיום. בולטון לא רווה נחת מהעונה הלא נעימה שהיא עוברת בליגה, אז אולי באופ"א היא תפצה את אוהדיה. תמיר כהן לא נכלל בסגל של גארי מגסון. אתלטי נותנת עונה טובה בליגה הספרדית, אבל בכל זאת היא עדיין רחוקה מאוד מהצמרת הגבוהה ואליפות קשה לראות אותה לוקחת. לפיכך, זכייה בגביע אופ"א יכולה להיות בונבון של ממש.

אבל מול האנגלים הנוקשים, לא היה קל לקבוצה מהבירה הספרדית לשחק טכני. בדקה ה-73 נשלח סרחיו אגוארו החוצה, לאחר שספג כרטיס אדום. לצעיר הארגנטינאי הוצא כרטיס צהוב לאחר עבירה, ודברים לשופט הובילו לצהוב שני. 'קון' הוא שחקן ענק ונכון לו עוד עתיד גדול, אבל הוא חייב לדעת לרסן את עצמו. אתלטי קיבלה את העונש דקה לאחר מכן. ההגנה של הספרדים התקשה להרחיק, ואל חאג'י דיוף הסנגלי, שחזר מאליפות אפריקה, כבש. בולטון תצא למשחק הגומלין בוויסנטה קלדרון ותצטרך לשמור חזק מאוד על היתרון הדי שברירי שהשיגה בביתה.

פ.צ. ציריך - המבורג 3:1

השוויצרים אירחו את הקבוצה הגרמנית, שנמצאת בכושר טוב. 45 הדקות הראשונות הסתיימו ללא שערים. בשנייה, יארולים (49), אוליץ' (67) וטרוחובסקי (77) כבשו להמבורג. האסלי רק צימק בדקה ה-87. הגרמנים עם רגל וחצי בשלב הבא.

רוזנבורג - פיורנטינה 1:0

למרות שפיורנטינה חסרת ניסיון אירופי, היא עדיין אחת מהמועמדות הבכירות לרוץ באופ"א עד הסוף, שכן שחקניה צברו ניסיון בזירה החוץ מדינתית. הוויולה סיימה שנייה בשלב הבתים. רוזנבורג הגיעה לשלב, לאחר שנשרה מליגת האלופות.

הקבוצה מפירנצה נאלצה להסתדר בקור של נורבגיה ללא פאביו ליבראני, פאבלו אוסבאלדו והשוער כריסטיאנו לופאטלי, אבל כשיש את אדריאן מוטו לו ניסיון רב במעמדים הללו, לא צריך יותר מזה. החלוץ הרומני הנפלא כבש את שער הניצחון בדקה ה-16, עם דחיקה מקרוב. עם שער חוץ לא צריכה פיורנטינה להתקשות במשחק הבית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

סלביה פראג - טוטנהאם 2:1

התרנגולים עדיין לא עלו על הגל עד הסוף בפרמיירליג, אבל בגביע אופ"א בששת המשחקים האחרונים באנגליה. מה שכן, יש להם מאמן שהוא שועל קרבות ותיק בגביע אופ"א, חואנדה ראמוס שמו, שהוביל את סביליה לזכייה שנתיים רצופות במפעל. אגב, בשנה שעברה עברה סביליה את טוטנהאם.

הספרס פגשו בחוץ את הצ'כים, שקרובים לזכות באליפות בארצם, אחרי שנשרו מליגת האלופות עם הפסדים לארסנל ולאותה סביליה. דימיטאר ברבאטוב, הבולגרי המצוין, העלה את טוטנהאם כבר בדקה הרביעית ליתרון. רובי קין הכפיל את היתרון בדקה ה-30. סטריבהקה צימצם בדקה ה-69. טוטנהאם, עם שני שערי חוץ, קרובה לשמינית הגמר.

בנפיקה - נירנברג 0:1

במשחקו הראשון כמאמן נירנברג לא הצליח תומאס פון היסן לסחוף את מחזיקת הגביע הגרמני לניצחון חוץ מפתיע בפורטוגל, והמקומיים הסתפקו בשער בודד של אריזה מאקוקולה בדקה ה-43 כדי לנצח את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully