וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאו מהכפור

13.2.2008 / 22:00

זניט לא התרגשה מהפגרה והפתיעה את ויאריאל 0:1 בשלב הנוק אאוט באופ"א. ברמן, מארסיי ואברטון ניצחו והתקרבו לשמינית הגמר

גביע אופ"א נכנס הערב (רביעי) להילוך גבוה כש-32 הקבוצות שמורכבות מעולות שלב הבתים ומודחות ליגת האלופות, התמודדו על הזכות להעפיל לשלב שמינית הגמר. השלב הנוכחי משוחק בשיטת בית-חוץ, וסיפק כבר מספר הפתעות.

ויאריאל יצאה למשחק חוץ אצל אלופת רוסיה, אך אף אחד לא באמת חשב שהרוסים יסיימו עם ניצחון. שער מטעות של הרוסים העניק יתרון קל לרוסים אחרי 0:1 קטן. עד הדקה ה-86 באתונה לא היו שערים בין א.א.ק לחטאפה, ובכל זאת נראו שניים כאלה עד הסיום, כאשר הקבוצות סיימו ב-1:1. אברטון לא ממש ספרה את בראן, והיא עם רגל וחצי בשמינית הגמר אחרי 0:2 בחוץ על בראן. גלאטסראיי ובאייר לברקוזן סיימו ב-0:0 משחק מאכזב. גם ורדר ברמן ומארסיי ניצחו 0:3 ועשו צעד משמעותי בדרך לשמינית הגמר: ברמן הביסה את בראגה, בעוד מארסיי השפילה את ספרטק מוסקבה.

גלאטסראיי - באייר לברקוזן 0:0

מוליכת הליגה הטורקית היא הקבוצה האהודה ביותר בקרב המהגרים הטורקים בגרמניה, אבל גלא לא ממש בונה על תמיכתם בגומלין, וניסתה להביא להכרעה שתבטיח לה ראש שקט בלברקוזן. אלא שהגרמנים ידעו בדיוק מה מונח על הכף, וכפו תיקו שמביא להם הרבה אופטימיות לגומלין. באייר, שהרשימה בשלב הבתים וגם בבונדסליגה עושה חיל, מיעטה לאיים על שער היריבה, ובמשחק דל אירועים היא השאירה לעצמה סיכוי טוב.

גלזגו ריינג'רס - פנאתינייקוס 0:0

זה היה אמור להיות אחד המשחקים המרתקים בשלב הזה, אך הוא הסתיים עם קול ענות חלושה ותיקו 0:0 מאכזב בין פליטת ליגת האלופות שאירחה את היוונים. המאמן וולטר סמית' חסר את ז'אן-קלוד דארשביל המושעה, אבל פרט לכך עמד בפניו סגל מלא, שלא הצליח להבקיע וכדי לעלות לשלב הבא הוא יהיה חייב שער. בפאו, שהגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה המקומית, השאירו על הספסל את הקשר האוסטרי, אנדרס איבנסצ'יץ', ובלעדיו היה קשה לקבוצה לחזור עם ניצחון.

ורדר ברמן - בראגה 0:3

הגרמנים, שהגיעו מליגת האלופות, ידעו שהם חייבים לעשות את המשימה בבית מול הקבוצה מתחתית הליגה הפורטוגלית, והם בהחלט עמדו במשימה. על אף התיקו שהם חילצו מבאיירן מינכן בשלב הבתים של המפעל, הפעם הם כשלו בגרמניה וינסו לתקן בגומלין, אך הסיכויים שזה יקרה, לא גבוהים כפי שאתם בטח מבינים.

כבר אחרי חמש דקות ברמן לא בזבזה זמן וכבשה את השער הראשון, כשנאלדו חילץ את הכדור בחצי של הפורטוגלים ושלח בעיטה מ-23 מטר פנימה. בראגה קיבלה שתי הזדמנויות מצוינות לחזור למשחק, אבל שתיהן הוחמצו: בדקה ה-10 רולנד לינץ החמיץ פנדל, ועשר דקות לסיום המחצית ג'ורג'יניו חיקה אותו היטב. עוד קודם לכן, בדקה ה-27 העניש דניאל ינסן את בראגה אחרי בישול של הוגו אלמיידה, שהפך לכובש מבעיטת עונשין מ-11 מטר בתוספת הזמן של המשחק.

זניט סנט פטרסבורג - ויאריאל 0:1

אלופת רוסיה ניצבה מול משוכה גבוהה, והחבר'ה של דיק אדבוקאט התכוננו אליה על ידי כך ששמרו על כושר במחנה אימון בספרד, מה שהשתלם בסופו של דבר עם ניצחון זעיר ואופטימי לקראת הגומלין בשבוע הבא. למרות החלודה היחסית של הרוסים, שסיימו כבר את הליגה, הם הצליחו להבקיע בדקה ה-63 בזכות שער של פאבל פוגרבניאק, חלוצה של נבחרת רוסיה, שניצל טעות קשה של שוער ויאריאל, דייגו לופז. הצוללת הצהובה מיעטה להחזיק בכדור ואיימה פחות על השער.

א.א.ק אתונה - חטאפה 1:1

שחקניו של מיכאל לאודרופ רצו לנצל את חילופי המאמנים במועדון היווני כדי לנצח ובעיקר להבקיע שער חוץ חשוב להמשך המשימה שעומדת לנגד עיניהם. א.א.ק, ששיחקה בעבר 16 פעמים מול מועדונים מספרד ורשמה רק שני ניצחונות, לא הצליחה ממש לשפר את הסטטיסטיקה, אבל לפחות יצאה עם הרבה אופטימיות לקראת הגומלין.

ארבע דקות לקראת הסיום, אפשר היה לחשוב שהנה חטאפה חוזרת הביתה עם ניצחון כשרובן דה לה רד בעט ברגל שמאל לפינה הימנית ממרכז הרחבה. אלא שהיוונים לא ויתרו, ובדקה ה-90 איסמעל בלנקו כבש מקרוב את השוויון.

בראן - אברטון 2:0

המועדון הנורבגי מונע מאנרגיות האליפות המקומית בה זכתה מאז 1963, וניסה להמשיך בתנופה גם מול המיליונרים מאנגליה. אלא שאחת הקבוצות הלוהטות של הפרמיירליג נתנה לעצמה מקדם ביטחון מצוין לקראת הגומלין, בדמות שני שערי חוץ וניצחון חשוב להמשך המאבקים באופ"א.

אברטון, שטרם הפסידה העונה בחוץ בגביע אופ"א, כבשה את השער הראשון בדקה ה-59 כשלאון אוסמן זכה למסירה מאנדרו ג'ונסון, וסיים עם כדור ברשת. שתי דקות לסוף, ויקטור אניצ'בה המחליף בעט לפינה הרחוקה של הרשת והשאיר לנורבגים תסכול גדול.

מארסיי - ספרטק מוסקבה 0:3

הצרפתים הגיעו בכושר מצוין למפגש הזה, עם ארבעה ניצחונות מחמשת משחקיהם האחרונים בליגה הצרפתית, והשלימו ניצחון משכנע נוסף על הרוסים, שלא ממש הורידו את החלודה. רק בדקה ה-62 מארסיי הצליחה לכבוש, כשסמיר נסרי בישל לבנויט צ'יירו את השער הראשון. שש דקות חלפו וצ'יירו הפך למבשל כשמסר לטאייה טאיוו, שסיים עם השני. סף השבירה הנמוך של הרוסים נראה היטב בדקה ה-79 עם שער נוסף של מארסיי בניצוחו של ממאדו ניאנג.

איינדהובן - הלסינגבורג 0:2

במפגש הראשון אי פעם בין שני המועדונים, הגיע הנריק לארסון למדינה בה כיכב בעבר, אך קבלת הפנים לא הייתה ממש לבבית. הלסינגבורג הגיעה חלודה, שכן המשחק התחרותי האחרון שלה היה לפני כחודשיים, אז הפסידה לבורדו. הניצוצות לכך הגיעו שבע דקות מהפתיחה, כשטימי סימונס ניצל עבירה ברחבה כדי להבקיע מהנקודה הלבנה. בדקה ה-33 דנקו לזוביץ' הכפיל את התוצאה עם בעיטה מ-11 מטר פנימה. אולי בשבדיה תגיע הגאולה עבור הקבוצה הצנועה מהלסינגבורג?

אנדרלכט - בורדו 1:2

אצטדיון ואנדן סטוק בבריסל אירח את אחד המפגשים הצמודים והמרתקים של סיבוב המשחקים. בעונת 2002/03 נפגשו שתי הקבוצות בשלב זה, והיו אלה הבלגים שהמשיכו הלאה. גם הפעם, לפחות בשלב הזה, זה נראה מבטיח עבורם, אחרי שהם השיגו את הניצחון בתוספת הזמן של המחצית השנייה.

בורדו, שמדורגת במקום השני בליגה המקומית, הייתה הראשונה שכבשה אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, כשחוסי פריירה הבקיע בדקה ה-68 את שער היתרון בפנדל. עשר דקות חלפו ואנדרלכט השוותה עם שער של יאן פולאק, אך חמש דקות בתוספת הזמן אמבו אמפנזה דאג להשאיר את האופטימיות אצל הבלגים.

ספורטינג ליסבון - פ.צ באזל 0:2
לספורטינג: סיימון ווקצ'ביץ' 8, 58.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully