וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בסימן קאמבק

12.2.2008 / 21:31

מכבי חיפה חזרה מפיגור כדי לנצח בבאר שבע 88:93, אשדוד חזרה מפיגור 15 לניצחון 83:82 על רמלה, וגבעת שמואל ניצחה בקרית אתא 89:97

בתחילת העונה היה נראה שהליגה הלאומית הולכת להפוך לזירה מרתקת של התגוששות בין לא מעט קבוצות חזקות. הערב (שלישי) נרשם אחד המחזורים המטורפים יותר שנראו, עם לא מעט קבוצות שחזרו מהמתים. במוקד, ניצחה גבעת שמואל בקרית אתא 89:97, מכבי חיפה הפתיעה בבאר שבע 88:93, ונצרת עילית ממשיכה להתמוטט עם תבוסה בחוץ, 96:63 למכבי הוד השרון מהתחתית.

קרית אתא - גבעת שמואל 97:89

קבוצתו של שרון אברהמי לא הפסידה העונה בבית, אבל תמיד יש פעם ראשונה, במיוחד כשפוגשים בקבוצה שמחזיקה במאזן משחקי החוץ הטוב בליגה, בדמותה של גבעת שמואל. קבוצתו של אורן אהרוני, שמדורגת מקום אחד מעל קרית אתא, ידעה שזאת ההזדמנות שלה להתרחק מיריבתה לצמרת, וניצלה זאת עד תום. המארחים עוד הוליכו במחצית ביתרון 10 נקודות, אבל אז התעוררה הגבעה, הפכה את התוצאה, והוליכה בבטחה בדקות האחרונות, כדי לסגור את המשחק. לגבעה: נייט קרטר 19, ירון להט 18, ליאור ליפשיץ 16. לקרית אתא: אלעד אליהו 27, אילן נניקשווילי 16, דניס קאר ומיקי נגרי 13 כל אחד.

הפועל באר שבע - מכבי חיפה 93:88

אפשר היה לצפות למשהו אחר מלבד משחק מטורף, תהפוכות, והפתעה גדולה במשחק של המחזור הזה? באר שבע הגיעה עם רצף של 4 ניצחונות רצופים, בעוד החיפאים נסעו לעיר הדרומית לאחר שהם הפסידו לקרית אתא במחזור הקודם. הפתיחה היתה כצפוי של המארחים, שהוליכו כבר ביתרון 13 במחצית השניה, אבל כמו שאר המשחקים הערב, גם חיפה מצאה את הקאמבק שלה, חזרה למשחק 2 דקות לסיום, וניצלה את הקפיאה של באר שבע כדי לגנוב ניצחון חוץ חשוב במיוחד. קלעו לחיפה: עדי פרג 32, דיון תומאס 22, אורי קוקיה 10. לבאר שבע: ריקי וודס 27, אלון שטיין 19, אילן ברקוביץ' 13.

אליצור מכבי נתניה - מכבי שוהם 73:108

מפגש הקצוות של הליגה, שהפגיש בין מוליכת הטבלה למדורגת אחת לפני האחרונה, נראה בדיוק ככה. אם ברבע הראשון האורחים עוד הוליכו ב-3 נקודות הפרש, אבל ברבע השני הסיפור נגמר, נתניה רצה ל-14 הפרש, והמחצית השניה היתה לפרוטוקול בלבד. קלעו לנתניה: ליאור חכמון ואלירן גואטה 16 כל אחד, מאיר בן דוד 13. לשוהם: ארמונד וויליאמס 17, תום בסרגליק 14, חן מישורי 10.

הלב ממשיך לדפוק

אליצור רמלה - מכבי אשדוד 83:82

שתיים מהקבוצות החמות של הליגה נפגשו לשמקח ביניהן, לאחר ששתיהן ניצחו במחזור הקודם, שגרם להן להמשיך לפנטז על התברגות בשמינייה הראשונה שתוביל אותן לפלייאוף. אשדוד, שניצחה במחזור הקודם את נצרת עילית החזקה, פתחה חזק והוליכה ב-8 נקודות הפרש ברבע הראשון, אבל רמלה התעוררה, עשתה ריצה משלה והוליכה ב-9 במחצית. ברבע השלישי היתרון תפח ל-15, אבל אז האורחים, שכנראה שראו את הפועל ירושלים מנצחת בגמר הגביע, התעשתו, ובקאמבק הירואי חזרו למשחק, השוו, ובדקה האחרונה הצליחו להבטיח את הניצחון המדהים. אלכס קראקמו הוליך את קלעי אשדוד עם 24, אור בן גורן הוסיף 18 וגלעד הירש קלע 12. לרמלה: דיימון פטרסון 26, אושרי אלמוזנינו 18, גרי גנדל 17.

הפעל יקנעם/מגידו - הפועל לב השרון 96:74

הקבוצה הצפונית צריכה להתחיל להיזהר. היא עוד לא הספיקה להתאושש מהתבוסה לגבעת שמואל במחזור הקודם, והשבוע היא מובסת ב-22 יתרון בבית, כשהיא מתפרקת לחלוטין במחצית השניה. המאמן, איתן ברקאי, יצטרך לתת לא מעט תשובות, ומהר, לפני שקבוצתו תאבד את מקומה בצמרת, עליו עבדה קשה במחזורים האחרונים. לב השרון לעומת זאת ממשיכה להראות סימני חיים, לאחר שכמעט וניצחה את נתניה במחזור הקודם, הניצחון הערב גם ייתן לה אוויר בתחתית, וגם אמור לתת לא מעט ביטחון לשחקנים. מי יודע, אולי הם עוד יתברגו לשמינייה הראשונה בקצב הזה. מרכוס מוריסון הוליך את קלעי לב השרון עם 34 נקודות, ערן אסנטי ואופיר לוי הוסיפו 15 כל אחד. ליקנעם/מגידו: אור סלע 16, מוזס סונקו 15, ניב ברקוביץ' 14.

מכבי הוד השרון - הפועל נצרת עילית 63:96

אם ההפסד לאשדוד במחזור הקודם היה מעט מפתיע, הרי שעכשיו אפשר באופן רשמי להגיד שנצרת עילית נמצאת במשבר לא פשוט. בפעם הקודם ששתי הקבוצות נפגשו זה נגמר ב-21 לזכותה של נצרת עילית, אבל הפעם זה היה סיפור אחר לגמרי. האורחים בכלל לא הגיעו למשחק, וקלעו רק 8 נקודות ברבע הראשון, לעומת 23 של הוד השרון, ונצרת עילית פתאום כבר לא נראית כל כך מאיימת.

אליצור יבנה - בית"ר בינימינה 81:95

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully