וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האוהדת התפרעה ונחבלה"

אייל בן יעקב

12.2.2008 / 15:21

אוהדת הפועל פ"ת הוכתה על ידי שוטרים במשחק מול הכח והורחקה מהמגרשים עד סוף העונה. במשטרה מצאו הסבר מקורי לפציעותיה

אוהדת הפועל פתח תקוה, שהוכתה אתמול (שני) על ידי שוטרים לאחר שנעצרה, הורחקה הבוקר מהמגרשים עד לסוף העונה. חברה הורחק מהמגרשים ל-45 יום.

כזכור, אתמול נערך משחק הצמרת בין הפועל פתח תקוה להכח עמידר רמת גן ב'אורווה' בפתח תקוה. במהלך המשחק, שהסתיים בתוצאה 0:0, הוצאה האוהדת מהיציע על ידי שוטרים ותמונות שלה מוכיחות כי היא הוכתה נמרצות, עד זוב דם.

גל רזינסקי, עד ראייה, סיפר היום: "בדקה ה-53 שוטרים הוציאו את הבחורה מיציע 2, לאחר שסטרה לחבר שלה. כשהשוטר התקרב אליה היא זרקה עליו חפץ, ואז עיקמו לה את היד, ולקחו אותה משם. לפני שהיא נלקחה לחקירה באצטדיון, היא לא הייתה חבולה כלל, ורק הוחזקה בכוח על ידי שוטר".

יצחק שימר, דובר מרחב שומרון, אמר בתגובה לארוע: "במהלך המשחק ביקשה האוהדת לעבור ליציע אחר, וכשנענתה כי הדבר אינו אפשרי מאחר והיציע מלא, היא תקפה קצין משטרה. תוך כדי ניסיונות המעצר שלה, התפרעה האוהדת ונחבלה. הבוקר החליט בית המשפט להרחיקה מהמגרשים עד סוף העונה, על פי בקשת המשטרה. האוהדת הודתה בחקירתה כי הייתה תחת השפעת אלכוהול במהלך האירוע".

בתגובה לדבריו של עד הראייה אמר שימר: "ייתכן והאוהדת נחבלה במהלך דרכה למעצר, כשכבר לא הייתה בטווח ראייה של יושבי יציעים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully