וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה של ישראל ניצחה 1:2 את צפון אירלנד

6.2.2008 / 19:52

למרות שהנבחרת הצעירה של גיא לוי ניצחה 1:2 את צפון אירלנד, לא ראינו בשורה של ממש. שער ניצחון של עידן סרור שלוש דקות לסיום לא כיפר על יכולת חלשה של הנבחרת, שרוצה לחזור ליורו 2009

אכזבה למרות הניצחון. כך אפשר אולי לסכם את משחק הניצחון 1:2 של הנבחרת הצעירה של ישראל על צפון אירלנד הערב (רביעי), בהמשך מאבקם של הבחורים בכחול-לבן לחזור ולהתמודד בטורניר אליפות אירופה ב-2009. בעיקרון, המזל היה האלמנט הבולט ביותר בניצחון, שהושג באיצטדיון רמת גן בזכות שער של עידן סרור בדקה ה-87.

עוד לפני השער, ישראל שיחקה לא טוב במחצית הראשונה, ואיפשרה לצפון אירים, שמוליכים את בית מספר 9, לשחק ולפתח התקפות. החמצת פנדל לקראת סיום המחצית הראשונה של איתי שכטר הטילה הרבה לחץ על גיא לוי, שהכניס בסופו של דבר את מאור בוזגלו כמחליף, בתקווה להביא את השינוי.

הרבה בוזגלו לא הצליח לעשות, למרות שבדקות הסיום היה דומיננטי, אך בן סהר היה זה שכבש בדקה ה-66 את שער היתרון. השער גרם קצת לשאננות לנבחרת, שספגה שער שוויון בדקה ה-82, וכבר נראה היה שהמשחק יסתיים בתיקו. ומשום מקום, בעצם מהספסל של גיא לוי, קם לו סרור שנכנס כמחליף, והכריע את ההתמודדות בבעיטה חופשית מרחוק. כך או כך, שינויים יידרשו בנבחרת כדי שאפשר יהיה לשחזר את ההישג של החבורה הצעירה שהגיעה ליורו לפני פחות משנתיים.

מהלך המשחק

דקה 19 - אחרי דקות של גישושים הגיעה הזדמנות לנבחרת ישראל, כשבן סהר התקרב לכיוון הרחבה, השתחרר מטוני קיין, אך הבעיטה שלו לא הייתה מספיק מאיימת וג'ונתן טאפי עצר.

דקה 25 - ג'יימי וורד שלח פצצה בבעיטה חופשית מ-30 מטר אלכסונית לשער של נבחרת ישראל, אך אוהד לויטה קלט את הכדור היטב.

דקה 28 - פעולה יפה של איתי שכטר, שעבר מגן אורח אחרי שהקפיץ מעליו את הכדור, ושלח בעיטה שנהדפה רק במשקוף של טאפי.

דקה 38 - בן סהר חדר לרחבה, ספק מעד, במה שנראה היה יותר כצלילה. השופט שרק לפנדל. איתי שכטר לקח את הבעיטה ובעט אותה חלש יחסית אל השוער שהדף.

דקה 42 - טעות בהגנה של נבחרת ישראל ויובל שפונגין מצאה את ג'יימי וורד חופשי, אך הבעיטה שלו נהדפה בגופו של לויטה שחילץ את הנבחרת מספיגה.

דקה 66 - שער! בן סהר קיבל את הכדור מביברס נאתכו, לא היה בנבדל, פרץ קדימה אל מול האין הגנה של הצפון אירים, וסיים עם בעיטה פנימה. 0:1 לישראל.

דקה 82 - שער! אוקונור העביר כדור מצוין לתומאס סטיוארט, ששלח בעיטה מקצה ה-16 ברגל שמאל היטב, אוהד לויטה לא הצליח למנוע את השער. שוויון 1:1.

דקה 87 - שער! אחרי הכשלה של ביברס נאתכו, עידן סרור שנכנס כמחליף לקח את הבעיטה החופשית. הכדור שבעט הטעה את השוער ונכנס פנימה. 1:2 לישראל.

הרכב נבחרת ישראל: אוהד לויטה; יובל שפונגין, ניצן דמארי, שי מימון, אורי שטרית (שמוליק קוזוקין 58); ביברס נאתכו, ליאור ז'אן, אלמוג כהן, בירם כיאל (מאור בוזגלו 39); איתי שכטר, בן סהר (עידן סרור 80).

הרכב צפון אירלנד: ג'ונתן טאפי, טוני קיין, רוי מקארדל, קרייג קצ'ארט, ארון קלהאן, כריס טרנר, מייקל אוקונור, תומאס סטיוארט, רוברט גארט (דארל פורדס 78), דיוויד ביוקאנן, ג'יימי וורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully