וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד ווסט וכריס פול נבחרו לאולסטאר

1.2.2008 / 13:24

רשימת המחליפים פורסמה והשניים ישחקו מול הקהל הביתי בניו אורלינס. שאקיל בחוץ לראשונה מזה 14 שנה, גם ריי אלן לא נבחר

כריס פול ודייויד ווסט נבחרו בפעמים הראשונות בקריירות שלהם למשחק האולסטאר וישחקו מול הקהל הביתי שלהם, בניו אורלינס ב-17 בפברואר. רשימת המחליפים במשחק האולסטאר פורסמה הלילה כשהכותרת הגדולה היא אי הכללתו של שאקיל אוניל לאחר 14 שנים רצופות. משמעות הדבר היא שלפחות כרגע, שאקיל לא יישבור את השיא ששייך לו, לקארל מלון ולג'ר ווסט.

בוסטון סלטיקס תשלח רק שני נציגים למשחק לאחר שפול פירס יצטרף לקווין גארנט שייפתח בחמישייה. ריי אלן נשאר בחוץ. צ'ונסי בילאפס וריפ המילטון ייצגו את דטרויט בכבוד ויירשמו את האולסטאר השלישי של שניהם ברציפות, כשצמד נוסף מאותה קבוצה במזרח יהיו קארון באטלר ואנטואן ג'יימיסון מוושינגטון. כריס בוש מטורונטו וג'ו ג'ונסון מאטלנטה ישלימו את רשימת הספסל של המזרח.

פיניקס תשלח לנבחרת המערב את סטיב נאש ואת אמארה סטודמאייר, והם יצטרפו גם לדירק נוביצקי וברנדון רוי, שנותן עונה נפלאה בפורטלנד. גם קרלוס בוזר מיוטה יהיה שם. בין השמות הבולטים שלא נבחרו במערב ניתן למצוא את דרון וויליאמס, טוני פארקר, מאנו ג'ינובילי ובארון דייויס. מי שייאמן את נבחרת המערב יהיה ביירון סקוט, שקבוצתו, ניו אורלינס הורנטס, הבטיחה את המאזן הטוב ביותר במערב הלילה אחרי שדאלאס הפסידה לבוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully