וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים מול שוויץ

30.1.2008 / 17:24

אחרי שלא הושגה הסכמה, סדר המשחקים בבית הישראלי במוקדמות המונדיאל נקבע בהגרלה. המשחק הראשון בר"ג ב-6.9, יוון מגיעה במרץ

ב-9 בינואר נפגשו בתל אביב כל נציגי הנבחרות המשתתפות בבית ב' האירופאי במוקדמות מונדיאל 2010 כדי לדון בסדר המשחקים. הדברים התנהלו כשורה, אבל חילוקי דיעות בין יוון ללטביה על בויכוח מי תארח את המשחק הראשון ביניהן, טרפו את הקלפים. היום (רביעי) נפגשו שוב הנבחרות, הפעם בזגרב, כשהפעם הגרלה היא שקבעה את סדר המשחקים.

בהגרלה הסתבר שישראל תארח את שני המשחקים מול יוון ושוויץ ראשונה ורק לאחר מכן תצא למפגשי החוץ מולן. המשחק האחרון בבית ב', שעשוי להתברר גם כמכריע בקרב על העלייה למונדיאל, ייערך בשוויץ, כשהנבחרת המקומית תארח את ישראל.

משחקי נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל:

6.9.08 ישראל - שוויץ
10.9.08 מולדובה - ישראל
11.10.08 לוקסמבורג - ישראל
15.10.08 לטביה - ישראל
28.3.09 ישראל - יוון
1.4.09 יוון - ישראל
5.9.09 ישראל - לטביה
9.9.09 ישראל - לוקסמבורג
10.10.09 ישראל - מולדובה
14.10.09 שוויץ - ישראל

דרור קשטן התייחס לסדר המשחקים: "זוהי ההגרלה ואיתה נתמודד. כך או כך היינו צריכים לשחק מול כל הנבחרות הן בבית והן בחוץ. כל אחד יכול לראות את ההגרלה לפי ראות עיניו. יהיו שיגידו שמתוך ששת המשחקים הראשונים, ארבע יערכו בחוץ, אבל מצד שני יהיו שיצביעו על כך שמתוך ששת המשחקים האחרונים ארבעה נשחק בבית, כך שיש לכך יתרונות וחסרונות".

קשטן הוסיף: "המפגשים מול יוון הם לפי התכנית המקורית שלנו כשהשחקנים הישראלים נמצאים בשיא הכושר בחודשים מרץ-אפריל. גם מזג האוויר במשחקי החוץ מול מולדובה (ספטמבר), לוקסמבורג ולטביה (אוקטובר) נחשב ליחסית נוח. נתחיל לתכונן ונעשה הכל בכדי להגיע למטרה".

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, הוסיף: "אנחנו צריכים להתחיל את הקמפיין ברגל ימין ולנצח את שוויץ בבית.אם נצליח בכך, כל הקמפיין יהיה לנו קל יותר ואני מאמין שבמשחק האחרון מול שוויץ בחוץ הם כבר יהיו מחוץ לתמונה. בכל מקרה, כבר אמרתי ואני חוזר ואומר: הגיע הזמן שאחרי 40 שנות מדבר נעפיל למונדיאל. זו הייתה המטרה והיא נשארת כזאת, כל דבר פחות מעלייה ייחשב לכישלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully