וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי, יוסי, יוסי

25.1.2008 / 20:19

שלושער לבניון ב-2:5 של ליברפול על קבוצת חובבים בגביע האנגלי, ארסנל ניצחה את ניוקאסל, דרבי- פרסטון 4:1. וויגאן- צ’לסי 2:1

אנגליה נחה בסוף השבוע ממאבקי הליגה והתפנתה למשחקי הסיבוב הרביעי בגביע. אחד משני המשחקים המרכזיים, טוטנהאם מול מנצ'סטר יונייטד, יתקיים רק ביום ראשון, והיום משך את תשומת הלב קרב הפרמייר ליג בין ארסנל לניוקאסל. באנפילד פגשה ליברפול קבוצת חובבים, שאר קבוצות הפרמייר ליג ששרדו במפעל, קיוו לא למעוד מול קבוצות מליגות נמוכות יותר.

ליברפול -הבאנט אנד ווטרלוביל 2:5

זה הייתה יכולה להיות סנסציה שלא הייתה נשכחת במהרה. הבאנט אנד ווטרלוביל, קבוצה שהוקמה ב-98, שהאצטדיון שלה מכיל 5000 מקומות, שמשחקת בליגת חובבים, במחוז הדרומי של אנגליה, הייתה קרובה עד יוסי בניון, כדי לעשות את אם כל ההפתעות. החובבים מהדרום הגיעו לאנפילד והובילו כבר בדקה השמינית. ריצ'ארד פקט נגח פנימה כדור קרן והלם באנפילד. ליברפול ניסתה לצאת מזה, מאסצ'רנו ניסה מרחוק, וגם בניון, אבל רק בדקה ה-27, הברזילאי הצעיר, לוקאס, שלח בעיטה מצויינת לפינה הגבוהה, וליברפול נרגעת, אבל לא להרבה זמן. בדקה ה-31 טעות נוראה של פינן ושקארטל בלם הרכש דחק פנימה, שער עצמי, 2-1 לאנדר אנדר דוג. כאן באמת נכנסה ליברפול להלם, והקהל באנפילד החל לשרוק בוז לתצוגה העלובה של החבורה של בניטז. אבל העלבון הגדול ביותר הגיע מ-6000 הצופים שהגיעו מהבאנט אנד ווטרלוביל, שהחלו לשיר, "האם אפשר לפגוש אתכם כל שבוע?" לבניון לפחות, זה היה יותר מדי, והוא הישווה בדקה ה-44, בבעיטה מצויינת. זה לא מנע מהקהל באנפילד ללוות את ליברפול בשריקות בוז אדירות בירידה לחדר ההלבשה.

במחצית כנראה שטף בניטז את החבר'ה שלו ובמחצית השנייה כבר לא השאירה ליברפול צ'אנס לחובבים. זה היה יוסי בניון שגמר את המשחק עם שני שערים תוך שלוש דקות. בדקה ה-56 הוא סיים בצורה נהדרת התקפה טובה, את השלישי שלו כבש בניון בדקה ה-59 רבע שעה לסיום עמד אנפילד כולו והריע לגיבור הערב, שהוחלף על ידי דרק קויט. ולחשוב שעל פי הדיווחים לפני המשחק, בניטז התכוון לתת לבניון מנוחה במשחק הזה. לקינוח, הוסיף קראוץ' עוד אחד, וליברפול יוצאת בשלום מהמשחק.

ארסנל - ניוקאסל 0:3

אחרי התבוסה הגדולה לטוטנהאם בגביע הליגה, והמהומה העוד יותר גדולה שבאה אחרי המשחק, כאשר הגיעו התמונות של אדביור נוגח באפו של חברו לקבוצה בנדטנר, רצתה מאוד ארסנל להתחיל את השבוע עם חיוך, גם בחיוכון היו מתספקים. מהצד השני גם כן לא עדנה גדולה לאחרונה, אמנם קווין קיגאן חזר לניוקאסל, אבל במשחק הליגה הראשון תחת הדרכתו, סיימה ניוקאסל בתיקו ביתי מאופס עם בולטון. ארסנל הייתה קצת יותר טובה במחצית הראשונה אבל שערים לא ראו באמירויות. במחצית השנייה ארסנל לחצה מעט יותר, והגיע לתכלס בדקה ה-51 כאשר אדביור השתלט על ריבאונד מהקורה, סידר את עצמו ומתוך הרחבה שלח טיל בשמאל. בדקה ה-84 אדביור לא היה צריך יותר עזרה לא מהקורה ולא מאף אחד, פריצה גדולה שלו חתכה את כל ההגנה של ניוקאסל ואדביור סגר את השני. בדקה ה-89 ניקי באט הוסיף לכאבו גם שער עצמי. ארסנל חוזרת לעצמה, ניוקאסל עוד לא מצאה את עצמה.

משחקים נוספים:
פורטסמות - פליימות 1:2
קובנטרי - מילוול 1:2
אולדהאם - הדרספילד 1:0
פטרבורו - ווסט ברומיץ' 3:0
סאות'האמפטון - בארי 0:2
דרבי קאונטי - פרסטון 4:1
בארנט - בריסטול - רוברס 1:0
מנספילד - מידלסברו 2:0
ווטפורד - וולבס 4:1
סאוטרן יונייטד-ברנסלי 1:0

*במשחק שפתח את המחזור ה-24 בפרמייר ליג אסטון וילה-בלקבורן 1:1, (יאנג לוילה, רוקה סנטה קרוז לבלקבורן)

וויגאן - צ'לסי 2:1

גם אחרי שהחתימה את ניקולאס אנלקה ובראניסלב איבנוביץ', צ'לסי לא נחה והנחיתה את החלוץ הארגנטינאי פרנקו די סנטו, עליו שמה עין כבר תקופה ארוכה. החלוץ בן ה-18, המתנשא לגובה של 1.94 מטר, הגיע מאודקס איטליאנו הצ'יליאנית, שבשנים האחרונות מייצאת לא מעט שחקנים והיד עוד נטויה, הוא כמובן לא שיחק במשחק הגביע מול וויגאן. מי שעוד לא שיחקו, הם כל המשלחת שיצאה לאליפות אפריקה, וגם ג'ון טרי, פרנק למפארד, אנדריי שבצ'נקו ומיכאל באלאק, כולם בגלל פציעות. אבל צ'לסי זו קבוצה עם סגל ארוך ומצויין, וכשג'ון קול, אנלקה, מלודה ומקאללה בהרכב, מי זוכר את מי שלא משחק.

וויגאן, שעסוקה בעיקר בצרות התחתית שלה, קיוותה שאווירת הגביע בבית, תיתן לה את היתרון המוראלי מול העדיפות של צ'לסי. המחצית הראשונה לא ייצרה כדורגל גדול. אצל צ'לסי בלט ג'ו קול, שהראה, בכמה מקרים, שליטה נהדרת בכדור.
במחצית השנייה הגיע השער הראשון של אנלקה בצ'לסי, כדור נפלא של בלטי על שלושים מטר מצא את אנלקה, שבתזמן נהדר הקדים קירקלנד והעלה את צ'לסי ליתרון בדקה ה-54. בדקה ה-82 אותה תכנית עובדת שוב. כדור ארוך לכיוונו של אנלקה שמסתדר עם הבלם, אנלקה עם מסירת רוחב מצויינת מוצא את שון רייט פיליפס, שבועט טוב והכדור עובר בין רגליו של קירקלנד. שלוש דקות מהשריקה, יש משחק! סיבירסקי עם טיל אדיר, כנראה הדבר היחיד שמסוגל להכניע את צ'ך המצויין, מוריד ל -2:1. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, הייתה לבנט מוויגאן הדמנות נפלאה להשוות את המשחק, אבל הבעיטה שלו משישה מטר הלכה למשקוף והחוצה. עוד ניצחון לצ'לסי ואברהם גרנט שעולים לשמינית גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully