וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ר"ג כבר מדגדגת את הצמרת

26.1.2008 / 16:05

השיגה ניצחון רביעי ברציפות עם 0:1 על האחרונה נצרת עילית. עכו הישוותה בתוספת הזמן ל-1:1 מול נצרת. הכח עמידר מובילה

הכח עמידר רמת גן עשתה מעשה קצת מוזר השנה בליגה, כשניצחה משחק בעודה ממוקמת במקום הראשון בטבלה. אותנו, אוהדי הליגה הלאומית, זה קצת בלבל, כי פתאום כבר אי אפשר להתגאות בכך שהפער בין המקום הראשון לשמיני הוא ארבע נקודות בלבד, ושאין עוד ליגה כזו במזרח התיכון. אתמול (שישי) הכח יצאה למשחק חוץ באחד המגרשים היותר ביתיים בליגה, זה של עירוני ראשון לציון, אבל לא ניצחה שוב והמשחק הסתיים ב-1:1.

במשחק שפתח את המחזור סיימו הפועל באר שבע המאכזבת ועירוני רמת השרון בתיקו 1:1. מי שניצלה את איבוד הנקודות של יריבותיה לצמרת הייתה הפועל חיפה, שניצחה בבית 1:2 את הפועל רעננה.

ביום שבת, הפועל רמת גן השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות, הפעם 0:1 על האחרונה הפועל נצרת עילית, וטיפסה למקום השביעי, כשהיא מרוחקת שלוש נקודות בלבד מהשניה הפועל חיפה. הלפני אחרונה הפועל עכו כבשה שער יקר בתוספת הזמן וסחטה תיקו 1:1 מאחי נצרת, שפיספסה הזדמנות לטפס למקום השלישי.

עירוני רמה"ש - הפועל ב"ש 1:1

למרות שחסרה שחקנים חשובים בהגנה, למרות שהיא משחקת רק עם זר אחד, ולמרות שרוב שחקני הסגל שלה אלמוניים אפילו בשביל רוב מאמני הליגה הלאומית, עירוני רמת השרון שוב הפתיעה, הפעם עם תיקו ביתי מול הקבוצה הכל כך יומרנית מבירת הנגב.

באר שבע ידעה שניצחון יציב אותה גבוה בטבלה והיא הייתה בדרך הנכונה אחרי שער של ליאנדרו סימיוני בדקה ה-51, אבל רמת השרון העיקשת כבשה מרגלי גל גבע 18 דקות מאוחר יותר בשער שחתם את תוצאת המשחק. אחרי איבוד הנקודות המאסיבי בבית, באר שבע איבדה נקודות גם בחוץ. גילי לנדאו חוזר ואומר שלקבוצה חסר דמיון בחלק הקדמי, נשארו לו כמה ימים עד סגירת חלון ההעברות של ינואר כדי להתחזק בעמדה הרצויה.

עירוני ראשל"צ - הכח עמידר ר"ג 1:1

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש בין המקום הראשון למקום השני, אבל הסתיים ללא הכרעה. המארחים הגיעו כקבוצה היחידה בליגה שטרם הפסידה משחק ביתי, אבל בדקה ה-24 נקלעו לפיגור אחרי שדידי אונגר כבש מקרוב בהזדמנות הראשונה במשחק בשני הצדדים. למרות הפיגור הקבוצה של אבי פיטוסי לא נבהלה ו-9 דקות מאוחר יותר מצאה את השוויון, אחרי שרוני אוחנה השתלט יפה על כדור ושלח בעיטה לא פחות יפה לפינה הימנית התחתונה של רפי כהן.

מרגע שער השוויון שתי הקבוצות הורידו הילוך. שתיהן התקשו, או יותר נכון לא ממש התאמצו להגיע להזדמנויות, השוערים לא עבדו קשה ולקראת הסיום נראה היה ששתיהן בהחלט יסתפקו בנקודה.

הפועל חיפה-הפועל רעננה 1:2

דווקא אחרי שהפסידה להפועל רמת גן בבית, ידעה הפועל חיפה להתעלות ולנצל את איבוד הנקודות של יריבותיה כדי לשוב למקום ממנו עולים ליגה, במשחק ללא קהל. הקבוצה המקומית המתינה 53 דקות עד שעדן בן בסט כבש את השער הראשון במשחק והמשיך להפציץ. 10 דקות לסיום המשחק הכפיל קבלן העליות לירון וילנר את התוצאה וקירב את חיפה לצמרת הגבוהה. ג'וני טננבוים רק צימק בדקה ה-90 עבור המארחת, אבל לא מנע משלומי דורה וחניכיו לחזור למקום הרצוי מבחינתם.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הפועל ר"ג-הפועל נצרת עילית 0:1

האורדונים כבר זכו בתואר אחד העונה, הקאמבק הכי גדול. ממש קשה להאמין כשמסתכלים על התוצאות האחרונות של הקבוצה מהמכתש ולחשוב שעד לפני ארבעה משחקים הדרך לליגה הארצית הלכה והתבהרה.

היום הם השיגו את ניצחונם הרביעי ברציפות מול נועלת הטבלה במכתש. קובי חסן כבש את שער הניצחון לרמת גן בדקה ה-20.

מכבי אחי נצרת- הפועל עכו 1:1

העכואים עדיין רחוקים בשלוש נקודות מהאיזור הבטוח בטבלה, אבל הם יכולים לפחות להתנחם בעובדה שהם נמנעו מההפסד התשיעי שלהם העונה.

שני זרים שוחררו השבוע מעכו ובנצרת קיוו לנצל את זה כדי להתקדם בצמרת הליגה. זה התחיל יפה עבור המארחים שעלו ליתרון בדקה ה-36 משער של שלומי טולדו. כשנדמה היה שהאורחים מעכו הולכים ומסתבכים, הגיע שער השיוויון הדרמטי מכיוונו של אקס מכבי הרצליה חי בן לולו, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully