וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישייה בדרך לפיסגה

12.1.2008 / 19:30

יונייטד הביסה את ניוקאסל 0:6 ועלה למקום הראשון, צ'לסי עם 0:2 על טוטנהאם רק ארבע נקודות מהפיסגה, ארסנל ברמינגהאם 1:1, ליברפול איכזבה עם תיקו במילדסבורו

מנצ'סטר יונייטד עלתה הערב הדשא באולד טראפורד למשחק נגד ניוקאסל, כשהיא יודעת את התוצאות של יריבותיה לצמרת. השדים האדומים היו צריכים ניצחון כדי לעבור את ארסנל. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, והיה ריח של אולי הפתעה. אבל מחצית שנייה קטלנית של רונאלדו וחבריו שכבשו שישייה, מהם שלושה של הפורטוגלי, העלו את הקבוצה של פרגוסון למקום הראשון.

בשבועות האחרונים, הקולות היחידים שעלו מסטמפורד ברידג' היו תלונות על פצועים ושחקנים חסרים, אך הערב (שבת), דווקא קבוצתו של אברהם גרנט היתה זו שעשתה את העבודה, לאחר שניצחה 0:2 את טוטנהאם בדרבי לונדוני לוהט. לעומתה, ארסנל התקשתה מאוד נגד ברמינגהאם ואיבדה נקודות יקרות עם תיקו 1:1 חלש. ליברפול התרחקה עוד יותר מהצמרת וככל הנראה ויתרה לחלוטין על מאבק האליפות, לאחר שהצליחה לצאת עם 1:1 משלה נגד מידלסבורו.

במשחקים נוספים ניצחה ווסטהאם את פולהאם 1:2 בדרבי לונדוני מוקטן, אברטון עצרה את מנצ'סטר סיטי עם 0:1 ואסטון וילה לא התקשתה מול רדינג, וניצחה 1:3.

צ'לסי - טוטנהאם 0:2

אברהם גרנט בוודאי היה מעדיף לקבל יריבה נוחה יותר בתקופה כזאת של פציעות ונעדרים באליפויות כאלה ואחרות, אך רצה הגורל והוא פגש לדרבי מסעיר את טוטנהאם, שנמצאת בתנופה נהדרת בשבועות האחרונים. האורחים פתחו טוב והתקיפו את שערו של פיטר צ'ך, שחזר לעמוד בין הקורות, אך ללא הועיל.

בדקה ה-18, ג'וליאן בלטי קיבל את הכדור כ-40 מטרים משערה של טוטנהאם, התקדם ללא הפרעה, ואז החליט לשחרר טיל נהדר, שננעץ בחיבורים, והעלה את צ'לסי ליתרון 0:1. האירוע של המשחק היה בדקה ה-58, אז עלה אל הדשא ניקולס אנלקה, ההעברה האחרונה של הכחולים שהגיע מבולטון השבוע, ותוך פחות מדקה כבר הגיע למצב מצויין, בתוך הרחבה, אך ראדק צ'רני, שעלה במקום פול רובינסון, היה במקום.

אבל מי צריך את אנלקה, כשיש את שון רייט פיליפס, שנמצא בכושר נהדר? ג'ו קול פילס את דרכו אל תוך הרחבה, ושלח כדור קצר אל פיליפס, ומקצה הרחבה הקשר שלח כדור שטוח ומדוייק, כדי להכפיל את היתרון של המארחים, ולהבטיח את הניצחון. דקה לסיום קיבל אנלקה עוד הזדמנות נהדרת לעלות על הלוח, לאחר שטעות בהגנת טוטנהאם עזרה לו לקבל את הכדור בתוך הרחבה, משם שלח את הכדור אל המשקוף.

מידלסבורו - ליברפול 1:1

המארחת היתה רק שלוש נקודות מעל לקו האדום ערב המשחק, והלחץ באצטדיון ריברסייד הרקיע שחקים עם שריקת הפתיחה, אך נראה שהלחץ עשה רק טוב לשחקני מידלסבורו ששלטו ללא עוררין במשחק כבר מהפתיחה. בדקה ה-27 נגיחה של אליאדייר הגיעה לבואטנג, שדחק בקלות מקרוב, והדהים את קבוצתו של רפא בניטז, שנמצאת בלחץ משל עצמה.

מידלסבורו לא הורידה את הרגל מהגז במחצית השניה, והיתה קרובה מאוד להגדיל את היתרון, אך ליברפול הצליחה להחזיק מעמד עד לדקה ה-71, אז קיבל פרדננדו טורס כדור כ-20 מטרים משערה של מידלסבורו, הרים את הראש ושלח טיל נהדר שנעצר רק ברשת, 1:1. זה היה שערו ה-11 של טורס העונה. יוסי בניון היה חלש והוחלף בדקה ה-59.

ארסנל - ברמינגהאם 1:1

ארסן ונגר, ניסה לפני המשחק למנוע שאננות משחקניו לקראת המשחק מול ברמינגהאם, והוא ידע בדיוק על מה הוא מדבר. האורחים, שמסובכים בקרבות תחתית, הגיעו ללא רגשי נחיתות ונתנו פייט נהדר למוליכת הטבלה. זה דווקא התחיל טוב ללונדונים, לאחר שבדקה ה-19 פרץ דה סילבה לרחבה וספק הוכשל על ידי סטפן קלי. השופט הורה על הנקודה הלבנה, למורת רוחם של אוהדי ברמינגהאם, אדאביור שלח כדור מדויק ימינה, וארסנל עלתה ל-0:1.

המארחים המשיכו ללחוץ, אבל לא הצליחו למצוא שער נוסף. ברמינגהאם עלתה מצויין למחצית השניה, וגארי אוקנור ניצל כדור קרן כדי לנגוח מקרוב כדור שהטעה את אלמוניה, והשווה ל-1:1. עושה רושם שבארסנל עוד יצטערו לא מעט על איבוד שתי הנקודות היקרות הללו, דווקא בבית, מול קבוצת תחתית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מנצ'סטר יונייטד-ניוקאסל 0:6

אחרי שהתבשרה שארסנל סיימה בתיקו, ידעה יונייטד שניצחון ולא חשוב ההפרש, יעלה אותה למקום הראשון. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, והיה נדמה שאולי היונייטד הולכת להצטרף ליריבותיה בצמרת, ולסיים אף היא בתיקו.

אבל כשיש לך את כריסטיאנו רונאלדו בקבוצה, גם מחצית מספיקה. רונאלדו, בבעיטה חופשית בדקה ה-49, הכניע את שי גיבן, כדי להעלות את השדים האדומים ליתרון. שש דקות מאוחר יותר ומנצ'סטר הכפילה את התוצאה: גיגס ניצל טעות בהגנת ניוקאסל, כדי לשלוח כדור רוחב אל קרלוס טבז, שהפציץ מול הרשת הריקה, 0:2 ליונייטד. בדקה ה-70 כבש רונאלדו את השני שלו במשחק. הפורטוגלי קיבל את הכדור לאחר מסירה מדוייקת של טבז, ומתוך הרחבה שלח כדור מצויין שהכניע שוב את שוערה של ניוקאסל.

ניוקאסל התמוטטה לחלוטין, ואיפשרה לאדומים לכבוש שלוש פעמים ב-4 דקות: ריו פרדינד נהנה מכדור גדול של ויין רוני וקבע 0:4 בדקה ה-86. רונאלדו השלים שלושער שתי דקות מאוחר יותר, לאחר שניצל הדיפה לא טובה של גיבן. טבז רשם את השני שלו והשישי של יונייטד בדקה ה-90, כשכדור וולה שבעט פגש במשקוף וספק עבר את הקו. אלן סמית, שחקנה של יונייטד בעבר, קיבל כרטיס אדום לאחר שמחה בפני השופט בעקבות אישור השער השישי. יונייטד עולה למקום הראשון כשהיא מקדימה את ארסנל בהפרש שערים, יונייטד כבשה 44 שערים ב-22 משחקים.

אברטון - מנצ'סטר סיטי 0:1

מנצ'סטר סיטי רושמת עונה מעולה מבחינתה, שהובילה אותה היישר אל 4 הגדולות, ובימים בהירים היא יכולה אפילו לראות את גבה של צ'לסי. אלא שאברטון לא התחשבה במצבה של הקבוצה ממנצ'סטר, ועלתה ליתרון בדקה ה-32. ג'וליאן לסקוט הקפיץ את האוהדים בגודיסון פארק, לאחר שבעיטה של ארטטה מצאה את דרכה אליו, וכל שנותר לו לדחוק מקרוב, כדי לקבוע 0:1 לאברטון, שהספיק כדי לגבור על האורחים, ולעבור אותם בטבלה.

ווסטהאם - פולהאם 1:2

הדרבי הצנוע יותר של לונדון התחיל בקצב מצויין, כשהאורחים עלו ליתרון 7 דקות בלבד מהפתיחה. סיימון דייויס הרים כדור חופשי לרחבה, שעבר את כל ההגנה, קפץ מעל רוברט גרין ונכנס, 0:1 שהשתיק את האוהדים באפטון פארק, והעלה את פולהאם ליתרון. ווסטהאם חזרה למשחק בדקה ה-28, לאחר שפרדי ליונברג פרץ מהאגף, והרמה נהדרת שלו מצאה את ראשו של דין אשטון, שנגח מצויין לפינה הרחוקה, 1:1.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, ונראה היה שהולך להסתיים ללא הכרעה, אך אז שלח מארק נובל כדור רוחב בדקה ה-69, ואנטון פרדינד היה שם כדי לשים רגל ולשלוח את הכדור אל הרשת של פולהאם, ולהעניק את הניצחון החשוב למארחים.

אסטון וילה - רדינג 1:3

וילה הגיעה מעודדת לאחר הניצחון הגדול על טוטנהאם במחזור הקודם, והמשיכה את היכולת הטובה שלה גם הערב. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-22, לאחר שאשלי יאנג סובב כדור אל הרחבה, שם עמד ג'ון קארו, והחלוץ המצויין נגח מקרוב כדי לקבוע יתרון0:1. במחצית השניה, רדינג, שמחפשת לברוח מהתחתית, שוב נענשה על ידי אשלי יאנג, שהפעם כדור קרן שלו מצא את לאורן, שנגח פנימה, 0:2.

אסטון וילה לא עצרה לרגע, ושלוש דקות לסיום המשחק מצא את עצמו שוב קארו מול השוער, ולא התקשה להכניעו מקרוב, 0:3 למארחים. רדינג התנחמה בשער מצמק דקמה מהסיום לאחר שכדור מצויין של שיין לונג הגיע לג'יימס הארפר, שפרץ אל הרחבה וקבע 1:3, מעט מדי ומאוחר מדי.

תוצאות נוספות:

דרבי קאונטי - וויגאן 1:0
אנטואן סיביירסקי (82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully