וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ככה מפסידים בכבוד

9.1.2008 / 20:06

אלקטרה רמה"ש הפסידה לקייסריספור 78:68 ותנסה לתקן בבית בשבוע הבא כדי להעפיל לשמינית הגמר. אוסטפלד: "זה הפרש מחיק"

אלקטרה רמת השרון חוזרת הביתה מטורקיה עם פיגור של 10הפרש אחרי שהפסידה במשחק הראשון של הסיבוב השני ביורוקאפ, 78:68 לקייסריספור. החניכות של אורנה אוסטפלד ינסו לתקן בשבוע הבא (רביעי) בבית בניסיונן להגיע אל שמינית הגמר.

המחצית הראשונה היתה שקולה ברוב שלביה, עם יתרון של 2-4 נקודות עד לדקה ה-15 לרמת השרון. בתוך דקה ספגה הקבוצה שבע נקודות ללא מענה, אך עקשנות הניבה תוצאות ו-12 שניות לפני השריקה להפסקה הישוותה לימור מזרחי ל-38:38 מהשלוש.

בפתיחת המחצית השניה החלה עם יתרון של רמת השרון כשבדקה ה-25 היא הובילה 45:50. במצב הזה חל מהפך כתוצאה ממספר איבודי כדור והטורקיות קלעו תוך חמש דקות 16 נקודות לעומת נקודה אחת של רמת השרון. הרבע השלישי הסתיים ביתרון 51:61 לקייסרי. ברבע הרביעי עלו הטורקיות להפרש שיא 62:78 אך רמת השרון לא ויתרה והצליחה לצמק עד כדי 10 נקודות הפרש בסיום.

ג'יה פרקינס סיימה כקלעית המצטיינת בשורות הקבוצה הישראלית עם 18 נקודות, כשגם דאליבורקה ויליפיץ' (15) ודיאנה ג'קסון (12) היו טובות. יתר הקלעיות: לימור מזרחי 7, ראדה וידוביץ' 6, מירב דורי 4, נעמי קולודני וטטיאנה טרוינה 3 כ"א. יאנה שפירו סיימה ללא נקודות.

אוסטפלד אמרה לאחר המשחק: "שיחקנו רע וסיימנו את המשחק בהפסד של 10 נקודות, מה שנותן לנו תיקווה למשחק הגומלין בשבוע הבא. להערכתי זהו הפרש שניתן למחוק. כמובן שאנחנו חייבות להציג יכולת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully