וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל כמעט סגור: סיסוקו בדרך ליובה

9.1.2008 / 16:29

קשר ליברפול התלהב מהרעיון לעבור לאיטליה: "זה אתגר מרענן להראות מה אני שווה". באינטר, יש מי שלא ממש מתלהב מהגעתו של מאניש

קשרה של ליברפול, מוחמד סיסוקו, אישר היום (רביעי) כי הוא קרוב לחתום ביובנטוס. השחקן הבינלאומי לא הסתיר את הרצון העז שלו לשחק בשורות הגברת הזקנה, שתתחזק בצורה משמעותית במידה והמהלך ייצא אל הפועל.

כבר בקיץ הקודם היה קרוב סיסוקו להצטרף ליובה, אך בזמנו תג המחיר שלו עמד על 12 מיליון ליש"ט. כעת נראה שדבר לא יעצור את המעבר של סיסוקו לאיטליה. "לעת עתה אני תחת חוזה בליברפול, אבל אני מצפה לחדשות בימים הקרובים", אמר השחקן.

"הסוכן שלי מנהל שיחות עם ליברפול ויובנטוס כדי להשלים את המכירה שלי. כל הכתבים שואלים אותי אם חתמתי ביובנטוס. האמת היא ששום דבר עדיין לא הסתיים, אך המו"מ קרוב מאוד להסתיים. מנקודת המבט שלי, אני מאוד נלהב מהרעיון לשחק במועדון כל כך יוקרתי ולזכות באתגר מרענן להראות מה אני שווה".

מאנצ'יני לא סופר את מאניש

אינטר מצפה להשלים את ההחתמה של מאניש בקרוב, אך המאמן, רוברטו מנצ'יני חושב שהמהלך הזה אינו נכון. הנראזורי, ששבו מדובאי ויחזרו בסוף השבוע לליגה, דיברו לאחרונה על האפשרות כי יהיו פנים חדשות בסגל, אך לגבי הפרצופים הספציפיים כנראה שהדעות חלוקות. השחקן בן ה-30 מפורטוגל לא ממש נמצא בתוכניות של מנצ'יני, למרות שלאחרונה דווח כי מאניש יעזוב את אתלטיקו מדריד וישחק בסן סירו בהשאלה.

מנצ'יני מצידו טוען שהוא לא מודע לפרטים. "אנחנו צריכים לחכות ולראות מה יהיה עם מאניש. אני עדיין לא יודע", אמר המאמן. "אולי כל השמות שנזרקים לאוויר יהיו שגויים", הוסיף מנצ'יני. "זה לא תלוי בי. אני יכול לחשוב על שחקנים מסוימים שיכולים להתאים יותר מאשר אחרים, ועל מי יכול להיות יעיל לשיטה שאני רוצה שנשחק", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully