וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייזר: "התאמצתי פחות כשקטש אימן"

3.1.2008 / 23:23

כך אמר סנטר מכבי תל אביב מרקוס פייזר בסיום משחק הניצחון של קבוצתו על אפס פילזן, 68:83. ביינום: "סוף סוף קיבלתי קצת זמן משחק"

המון אוויר יצא מהריאות של אוהדי ואנשי מכבי תל אביב הערב (חמישי), לאחר שהקבוצה ניצחה 68:83 את אפס פילזן של דייויד בלאט. אצל הצהובים, שהחליפו מאמן השבוע, קיוו לניצחון, אך לא בטוח שמישהו שם צפה משחק כל כך מוצלח, לקבוצה שעברה זעזועים כה קשים בשבוע האחרון. מיד לאחר הניצחון, מיהרו כל שחקני מכבי תל אביב לציין שלעודד קטש, שהתפטר, היה חלק גדול בניצחון.

"הוא חלק גדול בזה, וצריך לתת לו את כל הקרדיט", אמר הקפטן, דרק שארפ. "הוא צריך לדעת שכל ניצחון שנרשום הוא יהיה חלק מזה. הוא תמיד יהיה חלק מהקבוצה ואנחנו אוהבים אותו". מרקוס פייזר נשמע יותר דרמטי, כשפנה למאמנו לשעבר בהתנצלות: "אני מודה לאלוהים על הניצחון. אני רוצה להתנצל בפני עודד שלא התאמצתי ככה כשהוא אימן. אנחנו יודעים איך לשחק כדורסל, והלוואי והיינו עושים את אותו מאמץ כשהוא היה המאמן".

צביקה שרף, שהחליף את קטש, לא יכול היה לקוות לפתיחה טובה יותר לקמפיין. "השחקנים נתנו את הלב והנשמה. הניצחון הזה ייתן לנו ביטחון, אבל אסור להיות שיכורים ולא מיין, כבר קבעתי למחר אימון". כשנשאל איך חזר הביטחון, ענה שרף: "את זה צריך לשאול את השחקנים. מה שעשינו זה שהורדנו את הסווצי'ים בהגנה, ונתנו הוראות ברורות מי הולך עם מי. בהתקפה הלכנו בעיקר על שני תרגילים. הניצחון יכול לתת לנו דחיפה". כשנשאל על עודד קטש, אמר המאמן: "אני שמח בשביל עודד והוא שמח בשבילנו. נעבור את המשחק ביום ראשון בגביע, ואז יש לנו מאלגה ביום חמישי, שהיא קבוצה חבל על הזמן".

השחקן המצטיין במשחק, טרנס מוריס, שאסף לחיקו לא פחות מ-19 ריבאונדים, אמר בסיום המשחק: "זאת שנה חדשה ועונה חדשה. הניצחון פה נתן לנו התחלה טובה. שיחקנו קשוח. שמנו דגש על ההגנה שלנו, מה שעזר לנו לסיים בצד השני. המחליפים עשו עבודה נהדרת ובעזרתם ניצחנו את המשחק". יותם הלפרין, שהיה טוב הערב מחוץ לקשת, אמר: "אני הכי שמח בעולם ואני חושב שכולם צריכים להרגיש ככה".

היחידי ששלח עקיצה לכיוונו של המאמן לשעבר, היה וויל ביינום, ששיחק לא מעט דקות במחצית השניה, והיה טוב: "סוף סוף קיבלתי קצת זמן משחק. עבדתי קשה וניסיתי להיכנס לכושר. אני רוצה להודות למאמן שהאמין בי. הרבה אנשים לא מאמינים בנו, אבל אנחנו יודעים מה אנחנו שווים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully