וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים אליאס ואלישע לוי חולמים על איחוד

יצחק סולומון

25.12.2007 / 18:00

אחד משגשג על הקווים בסכנין, השני מסתפק בליגות נמוכות, אבל באופק כבר אפשר לראות שיתוף פעולה מחודש. כמו אז, בבית שאן

במשך 6 שנים הם עבדו ביחד. חמש עונות בהפועל בית שאן, בתקופת השיא של המועדון, ואחר כך חצי עונה במכבי הרצליה בליגה הראשונה. אבל מאז נפרדו דרכיהם של האחים המאמנים אלישע ואליאס לוי. אלישע יצא לקריירה מוצלחת בקבוצות ליגת העל, אליאס אימן תקופות קצרות בקריית שמונה בליגה הארצית, בהפועל בית שאן ובמחלקת הנוער שלה, אבל בשנים האחרונות הוא מאמן רק בליגות הנמוכות, ומסתפק בעבודתו כאזרח עובד צה"ל.

עכשיו הם חולמים על קאמבק ועל איחוד, נזכרים בערגה בימים היפים של פעם, אבל יודעים שהאיחוד המשפחתי כל הנראה לא ייצא לפועל, בגלל המגבלות. "מעולם לא ניתקנו את הקשר המקצועי שלנו. עד היום אנחנו מדברים על כדורגל, מתייעצים. אשמח בהחלט לחזור לעבוד עם אלישע, אם כמובן יווצרו התנאים המתאימים", אומר אליאס לוי.

אליאס לוי מוסיף: "מטבע הדברים שתוף הפעולה בינינו היה מושלם, לא רק בגלל שהיינו אחים, אלא משום שגדלנו ביחד, שיחקנו בשכונה ביחד, שיחקנו בהפועל בית שאן, ואחר כך עברנו לקטע המקצועי. זו לא הייתה מתכונת רגילה של מאמן ועוזר, כי היחסים בינינו היו מעבר. הייתה לי יד חופשית והדעה המקצועית שלי הייתה חשובה לאלישע".

אלישע לוי, מאמן בני סכנין: "הייתה לנו תקופה טובה מאוד כשעבדנו ביחד. דרכנו נפרדו כי אליאס עובד בצבא. כשאני התחלתי לאמן באזור המרכז זה כבר הקשה על מקום העבודה שלו. בהתחלה, במכבי הרצליה, הוא לקח חצי שנת חופשה ללא תשלום ממקום עבודתו. היום אין מצב שהוא יעזוב מקום עבודה טוב ומסודר לטובת משהו נזיל כמו תפקיד מאמן כדורגל. אני בהחלט מתגעגע לתקופה איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully