וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חדש במכבי תל אביב

18.12.2007 / 20:33

בתיווכו של דייויד פדרמן הושגה סוף סוף פשרה בין רוני מאנה, לוני הרציקוביץ’, והקבוצה בצהוב תעבור לידיו של המיליארדר היהודי, אלכס שניידר. מאנה: ”אני מאושר”

לאחר שבועות ארוכים בהם היה קרע עמוק בין רוני מאנה לבין לוני הרציקוביץ', שאיים להעיב על עיסקת מכירת המועדון למיליארדר, אלכס שניידר, נראה שהערב (שלישי) העניינים סוף סוף נפתרו. הערב נערכה פגישה מכרעת בין דייוד פדרמן לעו"ד יורם יוסיפוב, שותפו של מאנה, בסיומה הגיעו הצדדים לסיכום וסיום המחלוקות. נציגו של שניידר, אביב בושינסקי, שתיווך בין המיליארדר לבין פדרמן, אמר: "אני יכול לאשר שהעיסקה נחתמה. כל שלושת הצדדים נתנו כתף כדי שהעיסקה תצא לפועל כולל הרוכש עצמו".

השליטה במועדון תהיה 80 אחוזים בבעלותו של אלכס שניידר ו-20 אחוזים יהיו בבעלות אגודת מכבי תל אביב. בהודעה הרשמית שהוציאו שניידר ואלדד בוקשפן מאגודת מכבי תל אביב נמסר: "אנו מודים למר לוני הרציקוביץ' על כל השנים שנתן למען מחלקת הכדורגל ועל המאמצים הכבירים שהשקיע למעלה מעשור. כמו כן אנו מודים לעו"ד יורם יוסיפוף ולשותפו מר רוני מאנה על שהשקיעו בשנה האחרונה מזמנם ומכספם לטובת הקבוצה. תודות גם למר דיויד פדרמן על שהצליח לגשר בין הצדדים כדי שהעברת הבעלות תצא לפועל".

הג'נרל מנג'ר של מכבי תל אביב, אבי נמני, אמר הערב: "אני חושב שקודם כל אנחנו צריכים להודות ללוני על 12 שנים של עזרה ותמיכה במועדון. בשנים האחרונות מכבי לא הייתה מחזיקה מעמד בלי העזרה של לוני. אין ספק שזה עידן חדש במכבי. אנחנו נכנסים לתקופה של משאבים כלכליים גדולים וזה יעזור לבנות את המועדון. מילת המפתח כרגע היא סבלנות כי דברים לא משתנים ברגע אחד". רוני מאנה: "אני מאושר מסגירת העיסקה".

תגובת ראשי האוהדים, שי מזרחי ואורי משיח : "יום חג לאוהדי מכבי, מחר זה אמנם צום י' בטבת, אבל בשעה 20:00 נקיים הפנינג ענק בקרית שלום. אנחנו מברכים את מאיר שמיר ודיוויד פדרמן שעשו מאמצים גדולים כדי שהעיסקה תצא לפועל. אנחנו מקבלים באהבה את הרוכש החדש ונעמוד לרשותו לעזרה בכל אשר ירצה. אסור לשכוח שמכבי עדין מעורבת בקרבות תחתית וכולנו צריכים להגיע ליציע ולתמוך בקבוצה בכל משחק עד תום העונה".

בעקבות רכישת המועדון, נראה שעתידם הצפוי של הצוות המקצועי, בראשותו של המאמן, ניר לוין, אינו ברור. למרות שהקבוצה ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה במחזור האחרון, הדבר אינו מבטיח שהבעלים החדשים לא ירצה להחליף את זהות המאמן. גם בחזית השחקנים ייתכנו שינויים בחלון ההעברות הקרוב, בעיקר כיוון שהמיליארדר צפוי להזרים סכום של כמיליון דולרים באופן מיידי כדי לחזק את הקבוצה בינואר.

עדכון ראשון 18.12.07 9:42
עדכון אחרון 18.12.07 23:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully