וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל בעקבות יונייטד, יונייטד בעקבות ארסנל

16.12.2007 / 18:00

התותחנים חיקו את האלופה וניצחו 0:1 את צ’לסי משער של גאלאס (45). היונייטד מצידם נשארו צמודים לארסנל, ששבה למקום הראשון

קראו לזה משחק העונה, אבל פעם נוספת הציפיות היו מוגזמות מידי כשארסנל אירחה הערב (ראשון) באיצטדיון האמירויות את צ'לסי, שבאה בשאיפה להדביק את הפער מהתותחנים. שער יחיד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הכריע את ההתמודדות לטובת ארסנל, שניצחה 0:1 אחרי שוויליאם גאלאס כבש בנגיחה בעקבות טעות קשה של פיטר צ'ך. בכך הסתיים רצף המשחקים ללא הפסדים של צ'לסי, שעמד על 16.

אברהם גרנט ספג היום את ההפסד השני שלו מאז שמונה למאמן הכחולים, אחרי שרק במשחק הפתיחה שלו, מול קבוצה גדולה אחרת, מנצ'סטר יונייטד. ארסנל הוכיחה הרבה אופי, וגם כשדובר אחרי משחק ההפסד למידלסבורו 2:1 עליה כמי שכנראה לא תצליח לרוץ עד הסוף, היא עשתה את העבודה ונשארה בפסגה.

הניצחון של ארסנל משאיר אותה במקום הראשון לפני ההתמודדות מול טוטנהאם בעוד שבוע, כשההפסד של צ'לסי מרחיק אותה מהמטרה הסופית בליגה, אם כי עדיין מוקדם להספיד את סגנית האלופה. הכחולים שעלו ללא דידייה דרוגבה הפצוע ומייקל אסיין המורחק היו חסרים מחץ בחלק ההתקפי, וגם העובדה שג'ון טרי נפצע בשלהי המחצית הראשונה ואיפשר את כניסתו של טל בן חיים, לא הוסיפה הרבה ליכולת של הקבוצה.

מהלך המשחק

תחילת המשחק התאפיינה בנסיונות של ארסנל לתרגם את החזקת הכדור לכדי מצבים, אך דווקא ההתקפות המתפרצות של צ'לסי היו מסוכנות יותר, כשבדקה ה-13 סחט שון רייט פיליפס הדיפה מצוינת של מנואל אלמוניה. האווירה התחממה בדקה ה-30 כשעבירה של ג'ון טרי גררה מהומה אחריה, שחייבה צהובים לבלם ולפרנק למפרד שהיה מעורב בויכוחים שבאו מול שחקני ארסנל.

בדקה ה-33 התעוררה צ'לסי כשאנדריי שבצ'נקו שלח בעיטה מצוינת, אחרי עוד התקפה מתפרצת של הכחולים, אך אלמוניה היה במקום והדף את הכדור היטב. כעבור חמש דקות הוחלף טרי אחרי שנפצע ולא הצליח להמשיך לשחק בעקבות פגיעה של עמנואל אבואה, ולכן טל בן חיים קיבל את ההזדמנות ונכנס במקומו. בתוספת הזמן של המחצית, כדור קרן של פברגאס הגיע לראשו של וויליאם גאלאס שהתרומם ונגח אחרי יציאה רעה של פיטר צ'ך.

המחצית השנייה נפתחה בצורה איטית, כששתי הקבוצות מיעטו לאיים, עד הדקה ה-60: פעולה יפה של ג'ון אובי מיקל שבעט, אך אלמונייה הדף אל שבצ'נקו, והאוקראיני סיים את המהלך עם בעיטה מזווית קשה ועצירה של שוער ארסנל. במהלך המחצית עמנואל אבואה נפצע אף הוא והוחלף על ידי רובין ואן פרסי. מתפרצת של ארסנל הסתיימה כמעט עם השני של ארסנל אחרי חילוץ כדור של רוזיצקי שהסתיים במהלך שבו ואן פרסי בעט, אך הכדור חלף מעל המסגרת. עד סיום המחצית התותחנים איימו במספר הזדמנויות על שערו של צ'ך, ואפילו שני שערים שלה נפסלו.

ארסנל: מנואל אלמוניה, בקארי סאגנה, קולו טורה, וויליאם גאלאס, גאל קליצ'י, עמנואל אבואה (רובין ואן פרסי, 70), מתיו פלאמיני, ססק פברגאס, תומאס רוזיצקי, אלכסנדר חלב (ג'ילברטו סילבה, 78), עמנואל אדבאיור (ניקולאס בנדנר, 90).

צ'לסי: פטר צ'ך, פאולו פריירה, אלכס, ג'ון טרי (טל בן חיים, 38), אשלי קול, שון רייט פיליפס (סלומון קאלו, 75), ג'ון אובי מיקל, קלוד מקאללה (קלאודיו פיזארו, 65), פרנק למפרד, ג'ו קול, אנדריי שבצ'נקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully