וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונסו חזר הביתה

10.12.2007 / 14:53

הנהג הספרדי, שעזב את קבוצת מקלארן באמצע החוזה, חתם ברנו הצרפתית, במדיה זכה בעבר בשתי אליפויות פורמולה 1

פרננדו אלונסו חוזר לנהוג בקבוצת רנו. כזכור, הנהג הספרדי, שבעבר זכה פעמיים באליפות הפורמולה 1 עם הקבוצה הצרפתית ונהג השנה עבור מקלארן, עזב את הקבוצה הבריטית באמצע החוזה בגלל חילוקי דיעות על רקע יחס מועדף לו זכה הנהג הבריטי, לואיס המילטון. על פי הדיווחים אלונסו ירוויח כ-25 מיליון ליש"ט בעונה הבאה.

מרגע עזיבתו של אלונסו את מקלארן, דיברו כל הספקולציות על כך שהספרדי ישוב לרנו ובחתימה המחודשת שלו בקבוצה אין הפתעה. הספרדי בן ה-26 ישמש כנהג הבכיר של הקבוצה וחברו לקבוצה יהיה נלסון פיקה ג'וניור הברזילאי, שיקודם מעמדת נהג אימונים. הייקי קובליינן הפיני, שנהנה מעונת רוקי טובה ברנו, צפוי לעשות את הדרך ההפוכה ולחתום במקלארן, אם כי הערכות מקשרות אותו גם עם מעבר לטויוטה.

אלונסו אמר היום: "זו לא הייתה החלטה קלה ואני רוצה להודות לכל הקבוצות שהעתעניינו בי. בחרתי ברנו בגלל המחוייבות שלהם לספורט ובגלל הרמה הגבוהה שלהם. זו הקבוצה שגדלתי בה והגיע זמן לפתוח פרק חדש. לרנו הייתה שנה קשה ב-2007, אבל אני בטוח שהם יוכלו לייצר מכונית טובה לעונה הבאה.

הבוס של קבוצת רנו, פלאביו בריאטורה, אמר היום: "פרננדו ונלסיניו ירכיבו את אחת הקבוצות המרתקות השנה בסבב הפואמולה 1". מי שישלים את הנבחרת הוא רומיין גרוז'אן הצרפתי, שהגיע מסבב הפורמולה 3 וישמש כנהג המבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully