וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מילאן למען רונאלדו

10.12.2007 / 10:26

שחקני מילאן נרתמו כולם למשימה קבוצתית - להעלות חיוך על פני רונאלדו. קאקה: "אנחנו מדברים איתו באימונים כדי שירגיש מעורב"

שחקני מילאן, העושים ביפן לקראת השתתפותם באליפות העולם לקבוצות, עטו על עצמם לאחרונה את גלימת העובדת הסוציאלית. המטרה - להעלות חיוך על פניו של חברם לקבוצה, רונאלדו.

"מה שמפריע לו זה שכשהוא לא משחק הוא מרגיש שהוא לא חלק מאיתנו", אמר קאקה על החלוץ שלאחרונה סובל מעוד פציעה, הפעם בשוק. החבר הברזילאי הוסיף: "במהלך האימונים אנחנו מדברים איתו הרבה כדי שהוא ירגיש מעורב. אנחנו לא יודעים כמה זמן הוא ייעדר, אבל לא איבדנו תקוה לראות אותו בפעולה כבר בטורניר".

הפציעה בשוק של רונאלדו הגיעה זמן קצר אחרי שחזר מפציעות טורדניות בגינן נעדר כחצי שנה וקפטן הקבוצה, פאולו מאלדיני, אמר: "הוא היה כל כך חסר מזל עם הפציעות האלו. הוא שחקן עם המון ניסיון ואנחנו רוצים אותו בחזרה כמה שיותר מהר".

למרות זאת, חברו של רונאלדו לחוד הרוסונרי, פיפו אינזאגי, הזהיר את הברזילאי שלא ימהר: "אני יודע מה הוא עובר ואני מקווה שהוא יחזור מהר. הוא נשק חשוב עבורינו, אבל הוא צריך לחזור רק אחרי שהוא יידע שהוא כשיר ב-100 אחוזים".

רומא מאבדת תקוה לאליפות?

התיקו של רומא מול ליבורנו (1:1) והניצחון של אינטר על טורינו (0:4) הגדיל את הפער בפיסגה האיטלקית ל-5 נקודות וכשהיא נהנית מ-11 ניצחונות מ-15 משחקים, נראה שפעם נוספת אין מי שתעמצור את אינטר העונה.

"אני לא חושב שהשחקנים שלי מתוסכלים מכך שאינטר כל הזמן מנצחת", אמר אתמול מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי, "אנחנו קבוצה שתמיד שואפת לשחק כדורגל פתוח וזה נותן ליריבות שלנו הזדמנויות לכבוש".

מאמנה של ליבורנו, ג'יאנקרלו קאמולסה, היה מאושר מהתיקו, ואת הסיבות הוא פירט היטב: "רומא היא קבוצה מאוד חזקה והיא משחקת את הכדורגל הכי טוב באירופה ביחד עם ארסנל. כשיש להם שטח פנוי הם משחקים מצוין, כך שעשינו את העבודה שלנו כשמנענו מהם את המרווחים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully