וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין וחיפה נפרדו ב-1:1

8.12.2007 / 19:31

מכבי חיפה כבר הוליכה 0:1 משער של יניב קטן, אבל שני כרטיסים אדומים בתוך דקה עזרו לסכנין להשוות ולהשאיר את חיפה מאוכזבת

פתיחת העונה פגשה מכבי חיפה את העולה החדשה מבני סכנין למשחק בקרית אליעזר, שהיה אמור לסמל פתיחה קלה לעונה. אלא שסכנין חשבה אחרת, ניצחה 0:1 ושלחה את חיפה לעונה בינונית במיוחד. הערב (שבת) הגיעו חניכיו של רוני לוי לאצטדיון בדוחא במטרה לנקום ביריביהם הצפונים, אבל שני כרטיסים אדומים בדקה ה-60 לפטריק מסיללה ולדקל קינן עצרו את חניכיו של רוני לוי, שנאלצו להסתפק בתיקו 1:1.

חיפה שיחקה טוב ושלטה במגרש במחצית הראשונה, אבל חוסר ריכוז של שחקניה ברחבה מנע ממנה לעלות ליתרון. מן העבר השני, סכנין הסתמכה בעיקר על הזדמנויות מחוץ לרחבה, אבל גם שתי בעיטות חופשיות ממצבים נוחים לא הספיקו. בצורת השערים נשברה בדקה ה-21, לאחר שיניב קטן פרץ אל הרחבה והוכשל על ידי איסלם כנעאן. קטן עצמו בעט את הפנדל והעלה את האורחים ליתרון 0:1.

המחצית השניה עמדה בעיקר בסימן כרטיסים אדומים. פיטר מסיללה ראה כרטיס צהוב שני בדקה ה-59 וירד מהמגרש, ועוד לפני שסכנין בעטה את הבעיטה החופשית, עבירה מטופשת של דקל קינן ללא כדור על יבוריאן, וחיפה ראתה כרטיס אדום נוסף בתוך דקה, ונותרה ב-9 שחקנים. סכנין ניצלה זאת עד תום, השתלטה על המשחק לחלוטין, ובדקה ה-80 ניצלה אי סדר ברחבה, חאמד גנאים השווה מקרוב, והרחיק את מכבי חיפה מהצמרת.

מהלך המשחק

דקה 10: ליאור רפאלוב פרץ לכיוון הרחבה, מסר כדור אל חרזי שפרץ מהאגף, החזיר לרפאלוב שבעט טוב, אבל הכדור נהדף.

דקה 14: רפאלוב שוב מצא את עצמו פנוי כ-20 מטרים מהשער, וניסה לבעוט, אבל הכדור הלך מעל השער.

דקה 18: יניב קטן הצליח לגבור על שני מגינים והגביה כדור מהפינה, אבל רוסו שעלה טוב לנגיחה, שלח את הכדור היישר לידיו של מאיר כהן.

דקה 21: גול! יניב קטן פרץ אל הרחבה, הוכשל על ידי איסלם כנעאן, ואיתן תבריזי הצביע אל הנקודה הלבנה. קטן לקח את הפנדל בעצמו, שלח את הכדור שמאלה ואת מאיר כהן ימינה, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 28: כדור חופשי של מאור בוזגלו מ-19 מטרים היה קרוב למסגרת, אבל טס אל מעל לשער.

דקה 50: מאור בוזגלו הרים כדור רוחב מצויין, אבל חאמד גנאים איחר לכדור, וההזדמנות המצויינת ירדה לטמיון.

דקה 59: מאור בוזגלו קיבל כדור מצויין והיה בדרכו להיכנס לרחבה, אבל אז תפס אותו פיטר מסיללה, ותבריזי לא היסס והוציא את הכרטיס הצהוב השני, וחיפה בעשרה שחקנים.

דקה 60: לא עברו שישים שניות, ודקל קינן בעט ללא כדור ביבוריאן, קינן ראה גם הוא כרטיס אדום, והמשחק חודש כשחיפה נשארה ב-9 שחקנים בלבד.

דקה 71: פריצה טובה של מאיר בוזגלו באגף וכדור רוחב ללוקאש סורמה נתנה הזדמנות נהדרת, אבל סורמה בעט חלש והחוצה.

דקה 76: חאלד חלאילה קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, הכין נהדר את הגוף ושלח כדור מצויין שכמעט והכניע את דבידוביץ', אבל השוער החיפאי היה מרוכז.

דקה 80: גול! סכנין דרשה פנדל אבל לא קיבלה אותו, הכדור כמעט ויצא החוצה, אבל עבד רבאח ניצל את הבלאגן ברחבה, וחוסר עירנות של אלון חרזי גרמה לכדור להגיע לחאמד גנאים, שהפציץ פנימה, 1:1.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, ליאוניד קרופניק, איסלם כנעאן (לירון וילנר 68), ג'ון קולמה, לוקאש סורמה (מוחמד אבו ריא 73), חאלד חלאילה (עלא אבו סאלח 89), חאמד גנאים, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן (הורחק 60), דייגו קרוסה, פיטר מסיללה (הורחק 59), גוסטבו בוקולי, בירם כיאל (פאוליניו 25), ליאור רפאלוב (אייל משומר 62), ג'ובאני רוסו, רנאטו (שי מימון 62), יניב קטן.

"לאור ההתפתחויות אנחנו מאוכזבים" (יצחק סולומון)

אכזבה רבה הייתה הערב בחדר ההלבשה של בני סכנין, לאחר התיקו הביתי מול מכבי חיפה. "שיחקנו חצי שעה נגד תשעה שחקנים. חבל שלא ידענו לנצל את זה. לפני המשחק הייתי חותם על תיקו, אבל לאור ההתפתחויות אנחנו מאוכזבים", אמר קפטן הקבוצה מאיר כהן.

הבלם יא יא פטי: "אנחנו צריכים לבוא בטענות אך ורק לעצמנו. נתנו יותר מדי כבוד למכבי חיפה. במצב שנוצר, היינו חייבים לנצח".

ניר דוידוביץ', שהיה מצויין בזמן שקבוצתו שיחקה ב-9 שחקנים, אמר לאחר המשחק: "יש לי ניסיון בזה וכבר יצא לי לשחק ככה. זה לא מצב נעים, במיוחד שאתה משחק מול קבוצה שאפתנית. אני שמח שהצלחנו לא להפסיד".

נציגים של גנט הבלגית צפו במשחק ועקבו אחרי איליה יבוריאן ומאור בוזגלו. יושב הראש, מאזן גנאים, חזר והעריך כי המעקבים לא יובילו לשום מקום. "שניהם שחקנים של סכנין, לשניהם חוזים עד סוף העונה, כשליבוריאן אפילו חוזה לשנתיים נוספות, כך שאני מעריך שהם יסיימו איתנו את העונה", אמר גנאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully