וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה חזרה לסורה

8.12.2007 / 20:38

המוליכה ערב המחזור הפסידה 1:0 בבית לרמת השרון. הכח תפסה את מקומה אחרי 1:3 בלוד. חיפה ואחי נצרת נפרדו בתיקו 0:0

הסיבוב השני של הליגה הלאומית החל אמש (שישי) עם שלושה משחקים. הכח עמידר רמת גן עשתה ניצחון חוץ מצוין על המוליכה עד לא מזמן, הפועל בני לוד, 1:3 והעפילה למקום הראשון בליגה. הקבוצה של דודו דהאן, שנשרה בשנה שעברה לליגה השנייה, רוצה לעשות עלייה מחודשת. הפועל רעננה שוב עשתה שחור בעיניים להפועל באר שבע כאשר גברה עליה 0:1, משער בבעיטת קרן ישירה של משה אבוטבול. באר שבע ממשיכה לזגזג ולהתרחק מליגת העל. במשחק נוסף הפועל רמת גן ועירוני ראשון לציון נפרדו בתיקו נטול שערים.

היום נערכו שני משחקים נוספים, כשבמרכזי בהם כשלה הפועל פתח תקוה, מוליכת הטבלה ערב המחזור, והפסידה בבית 1:0 לעירוני רמת השרון. במשחק השני הפועל חיפה ומכבי אחי נצרת נפרדו בתיקו 0:0.

המחזור יושלם ביום שני הקרוב, כשהפועל עכו תתארח אצל הפועל נצרת עילית.

בני לוד-הכח עמידר ר"ג 3:1

האכזבה הגדולה מההפסד לבאר שבע הייתה זכורה היטב, וכנראה שמאוד השפיעה על הקבוצה של מישל דיין, שסופגת הפסד ביתי שני רצוף לעיני מצלמות הטלוויזיה. הנושרת מליגת העל פתחה את העונה לא הכי טוב, אבל הצליחה להתאושש והיום היא כבר מטפסת לראשות הטבלה לאחר ניצחון החוץ המזהיר על הלודאים.

חמודי כיאל, כוכב המשחק, העלה את הסגולים מרמת גן ליתרון כבר אחרי 13 דקות של משחק. בדקה ה-37 בני חדד הכפיל את היתרון עבור האורחים. לוד עוד לא התאוששה משתי המהלומות שנחתו עליה, וחמודי כיאל קבר את השלישי ברשת בדקה ה-40 ואת סיכוייהם של לוד במשחק. במחצית השנייה לוד תקפה בניסיון לחוזר לשחק והצליחה רק לצמק בדקה ה-68, משער של אסי בן מוחא.

הפועל רעננה-הפועל באר שבע 0:1

לא סתם סטיגמות מתקבעות. רעננה היא הנאחס הקבוע של הקבוצה מבירת הנגב וגם היום נוצחו האדומים מהדרום בפנינת השרון. משה אבוטבול כבש את שער הניצחון בבעיטת קרן ישירה בדקה השמינית וחרץ את גורל המשחק.

בנושא מאמן הפועל באר שבע מרקו בלבול, חלה רגיעה מסוימת, והוא ככל הנראה יישאר בתפקידו חרף ההפסד, ולו בגלל שהבעלים אלונה ברקת שוהה בחו"ל, אולם בקצב הזה נראה שהחבל ממשיך להתהדק סביבו של בלבול.

המארחים, שהשיגו שלוש נקודות ביום שני בבית, לאחר חמישה מחזורים ללא ניצחון, רושמים ניצחון שני רצוף ובליגה הלאומית המשוגעת שש הנקודות תוך ארבעה ימים מקפיצים את הקבוצה של אלי כהן למקום השלישי בטבלה, כשהיא שוב מתקרבת למאבק העלייה, אבל כמו שכולם יודעים הדרך עוד ארוכה מאוד וקשה.

הפועל ר"ג-עירוני ראשל"צ 0:0

המקומיים הגיעו למשחק הזה בהתרסקות. הקבוצה לא ניצחה כבר שישה מחזורים וירדה מתחת לקו האדום. האורחים נחלשו לאחרונה. שתי הקבוצות העבירו 90 דקות עקרות של משחק ולא הצליחו לכבוש אחת את שער השנייה.

חרף העובדה שרמת גן שוב לא הצליחה להשיג ניצחון, משחק שביעי רצוף, הרי שהיא עולה לעת עתה מעל הקו האדום. ראשון לציון אוגרת עוד נקודה, שבעתיד תוכל לעזור לה או לברוח מן התחתית או להתברג בצמרת, תלוי בליגה המטורפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הפועל חיפה - מכבי אחי נצרת 0:0

אין ספק, מדובר היה במשחק הכי חשוב עבור הפועל חיפה עד עתה העונה. משחק שקבע לאן פניה של הקבוצה הלא יציבה הזו. בדומה לוינטר, גם קרית אליעזר הפך להיות אצטדיון בלתי מנוצח בתום הסיבוב הראשון, והכרישים האדומים ניצחו בו ארבעה מחמשת משחקיהם.

אבל מול אחי נצרת, שכמעט ולא סיכנה את שערו של גיל אופק, הירבו החלוץ ערן לוי וחבריו החיפאים להחמיץ, ולא מצאו את הרשת. בסיום המשחק, שנערך ברובו תחת גשם, נפרדו הקבוצות בתיקו 0:0 מאכזב, שהותיר את הפועל חיפה במקום השישי, והרחיק אותה עוד יותר מהצמרת. לפני המשחק נערך טקס האזכרה השנתי לזיכרו של נשיא הפועל חיפה לשעבר, רובי שפירא.

הפועל פ"ת - עירוני רמה"ש 1:0

בניגוד גמור לתקופה הטובה בה היא נמצאת, שהובילה את הפועל פתח תקוה עד למקום הראשון בטבלה, ספגה קבוצתו של אורי מלמיליאן הפסד ביתי בלתי צפוי לקבוצה מהתחתית. למרות שרמת השרון נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-43 אחרי הרחקתו של אילן בוארון, שחקנה של הפועל פתח תקוה לשעבר, היא הצליחה להשיג את השער המיוחל מרגליו של תמיר פור בדקה ה-55. עמוק בתוך תוספת הזמן קיבלו המקומיים הזדמנות פז להשוות ולצאת לפחות עם נקודה כשפנדל נפסק לזכותם, אבל שמעון אבו חצירא הצעיר החטיא את בעיטת העונשין, ובמלאבס נותרו ללא נקודה.

עדכון ראשון: 18:33, 07/12/07
עדכון אחרון: 20:40, 08/12/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully