וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמן עלתה לפיסגה הגרמנית

1.12.2007 / 18:15

ניצחה 1:2 את המבורג בקרב צמרת לוהט וניצלה את העובדה שבאיירן תשחק רק ביום ראשון. דורטמונד גברה על שטוטגרט בחוץ

לפני שמתחילה, בקרוב, פגרת החורף הארוכה בגרמניה, הרי שבסוף השבוע הקרוב נפתח המחזור ה-15 בליגה הבכירה. הטוענת הראשית לכתר, באיירן מינכן, תשחק רק ביום ראשון ושתי הרודפות אחריה, ורדר ברמן והמבורג נפגשו לקרב ראש בראש שהסתיים בניצחונה של ברמן. האלופה המתאוששת, שטוטגארט, אירחה את בורוסיה דורטמונד, אבל חזרה להפסיד. שאלקה גירדה ניצחון מול בוכום.

בבונדסליגה 2, היא ליגת המשנה, כבש אתמול (שישי) רוברטו קולאוטי, חלוץ בורוסיה מנשנגלדבאך ונבחרת ישראל, את שערו הראשון בקבוצה הגרמנית מול ווהן, במשחק שהסתיים בתיקו 1:1 במסגרת המחזור ה-15. קבוצתו של קולאוטי נקלעה לפיגור בדקה ה-29 משער של דז'אן סימאק, אבל החלוץ הישראלי, שנכנס כמחליף בדקה ה-66, אמר את המילה האחרונה עם שער שתי דקות לסיום. גלדבאך ראשונה בליגה השנייה עם 32 נקודות.

ורדר ברמן-המבורג 1:2

קרב הענקיות בווסרשטדיון הסתיים בניצחון של ברמן שלתה למקום הראשון. בובאקאר סאנוגו, שנמצא בכושר מצוין וכבש גם באמצע השבוע מול ריאל מדריד, העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-15. שחקן אחר שנמצא שכושר נפלא הוא רפאל ואן דר וארט ההולנדי, שלא מפסיק לכבוש גם הוא ושספק אם בעונה הבאה עדיין ישחק בבונדסליגה. ההולנדי כבש את השוויון בדקה ה-61, אבל כעבור 3 דקות החזיר פטרי פאסאנן את היתרון לברמן.

הקבוצה של תומאס שאף, השיגה ניצחון רביעי רצוף. הקבוצה של הוב סטיבנס, שיעבור בסוף העונה לפ.ס.וו איינדהובן, עושה קולות של מאבק על האליפות, אבל בחוץ לא הצליחה לעשות את העבודה. הלחץ כעת הוא על באיירן מינכן.


האנזה רוסטוק - האנובר 3:0

במשחק שפתח את המחזור ביום שישי הביסה האנובר את העולה החדשה. נראה שהמשחק הולך לקראת תיקו נטול שערים וחלוקת נקודות, אולם שלישייה של האורחים תוך 4 דקות מהממות קבעה ניצחון ענק. פרנק פרנהורסט פתח את המסכת בדקה ה-84, מייק האנקה המשיך עם שער שתי דקות לאחר מכן ויירי סטיינר חתם את התוצאה (88).

שאלקה - בוכום 0:1

ה'כחולים המלכותיים' הגיעו מעודדים אחרי שעשו תיקו 0:0 במסטאייה נגד ולנסיה המתדרדרת ושמרו על סיכוי לא רע בכלל להעפיל לשמינית גמר הצ'מפיונס, ולמרות שבליגה זאת לא נראית השנה שלהם, השיגו ניצחון דחוק. שער של מרסלו בורדון בדקה ה-31 הספיק ל-3 הנקודות.

שטוטגארט - בורוסיה דורטמונד 2:1

הריצה המטורפת של שטוטגרט נעצרה ואחרי ארבעה ניצחונות רצופים, היא רשמה הפסד בית. מתיו דלפייר כבש ראשון, אבל לשערו הוא, שער שהעלה את האורחים ליתרון, אלא שפרננדו מיירה הפורטוגלי איזן בדקה ה-35. שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת עד הדקה ה-79, אז הגיע מלאדן פטריץ' וכבש לנציחון חוץ יוקרתי עבור דורטמונד.


הרטה ברלין - לברקוזן 3:0

מי שבינתיים לא עוצרת היא לברקוזן, שהשיגה ניצחון רביעי ברציפות והיא חזק בצמרת, במקום ממנו עולים לגביע אופ"א. קרסטן ראמלוב הותיק, שמשחק בקבוצה עוד מימי מיכאל באלאק, האנס יורג בוט והחבורה הגדולה של תחית שנות ה-2000, כבש ראשון בדקה ה-31. טראנקילו בארנטה, שביחד עם שוויץ יפגוש את ישראל במוקדמות המונדיאל, הכפיל בדקה ה-50 וסרגיי בארברז חתם בדקה ה-90.

וולפסבורג - פרנקפורט 2:2
לוולפסבורג: כריסטיאן גנטנר 6, אדין דזקו 48. לפרנקפורט: הנינג 35, מיכאל פינק 52.

אנרג'י קוטבוס - קרלסרוהה 0:2
לקוטבוס: סטניסלב אנחלוב 62, דימיטאר רנגלוב 75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully