וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על איטליה חזר, הגולים לא

1.12.2007 / 22:53

מילאן רצתה ניצחון ביתי ראשון בליגה, אבל יובה סירבה לספק לה את הסיפתח ויצאה בתיקו 0:0 מסאן סירו. סמפדוריה - רג'ינה 0:3

מילאן - יובנטוס 0:0

שנה שלמה קשה עברה עלינו ללא המשחק המרתק של הסריה A. עם כל הכבוד שיש לאינטר, האלופה, הרי שהמשחק בין מילאן ליובנטוס בשנים האחרונות הוא הסופרקאלסיקו האמיתי של הכדורגל האיטלקי.

אלופת אירופה אירחה בסן סירו את הביאנקונרי במסגרת המחזור ה-14, בידיעה שכל תוצאה, פרט לניצחון, תוציא אותם כמעט באופן סופי מהמאבק העיקש על הסקודטו. אבל בסופו של דבר, גם הערב היא לא הצליחה להשיג 3 נקודות והיא עדיין ללא ניצחון ביתי העונה.

ההזדמנות הרצינית הראשונה היתה שייכת לאורחים כאשר כריסטיאנו זנטי השאיר בעקב לטרזגה שהחמיץ מקרוב. בהמשך מילאן היתה טובה יותר: פירלו החמיץ הזדמנות טובה מקרוב (24) וטיל של פירלו (35) מחוץ לרחבה נעצר ע"י בופון. 0:0 בהפסקה. פתיחת המחצית השנייה היתה של יובה עם פריצה של חסן סליהמיצ'יץ', אחד המצטיינים במשחק הערב, אבל הבעיטה שלו נהדפה נפלא ע"י דידה. דקה 69, והפעם תורו של אינזאגי להחמיץ. החלוץ נשלח לעימות עם בופון וגם בעט היטב, אבל שוער נבחרת איטליה הדף נפלא.

שתי הקבוצות המשיכו לעשות הכל בשביל להכריע את המשחק אבל זה לא הלך. בתוספת הזמן היתה עוד הזדמנות אחרונה לקאקה, אבל הפריצה שלו נבלמה ע"י ההגנה של יובה. 0:0 בסיום שהשאיר את מילאן רחוק ממוקד העניינים. יובה התקרבה לכדי 2 נקודות מאינטר הראשונה, אבל עם שני משחקים עודפים.

בלוצ'י הכניע את רג'ינה

סמפדוריה - רג'ינה 0:3

קלאודיו בלוצ'י כבש חמש דקות מהפתיחה ופאולו סמארקו הכריע את המשחק בדקה ה-66. בלוצ'י הוסיף עוד אחד בדקה ה-76 בדרך לניצחון ביתי קליל לסמפ. בעקבות הניצחון סמפדוריה מתקדמת בבטחה לחלק העליון של הטבלה בעוד שרג'ינה החלשה מסתבכת עמוק בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully