וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הפתיעה עם ניצחון 1:2 על חטאפה

29.11.2007 / 23:40

ברוך דגו שוב הוכיח איזו מניה בטוחה הוא באירופה עם אחד משני השערים שהעניקו ניצחון 1:2. ציבלין: "אבוקסיס הדביק את השחקנים בווינריות"

אם הייתה קיימת מכונת זמן, ראשי, שחקני ואוהדי הפועל תל אביב היו שמחים להיכנס אליה היום (חמישי) אחר הצהריים ולדלג על המשחק מול חטאפה. אלא שללא סיכוי ובעיקר ללא ראש לגביע אופ"א, האדומים עלו הערב על הדשא בקוליסאום אלפונסו פרז והפתיעו אפילו את עצמם עם 1:2.

עונה קשה מאוד עוברת על הפועל תל אביב. השבוע פוטר גיא לוזון וכשמשחק הליגה מול קרית שמונה מתקרב, לקבוצה עדיין אין מאמן. הערב עמדו על הקווים יוסי אבוקסיס ורון ציבלין. לא ברור מה עשה את השינוי ואם בכלל היה שינוי, כי כזה ימדד רק לאורך כמה משחקים, אבל אולי הזעזוע העיר משהו אצל השחקנים באדום.

חטאפה בעטה הרבה יותר לשער, החזיקה יותר בכדור, ולחצה על השער של אניימה הנפלא לאורך דקות ארוכות אבל הפועל עקצה וניצחה. וואליד באדיר עשה את זה ראשון כבר בדקה החמישית וברוך דגו הדהים עם השני בבעיטה חופשית בדקה ה-31, כשהוא שוב מוכיח כמה הוא אוהב את הזירות האירופאיות. פאבלו הרננדז רק צימק בפנדל דקה בתוך תוספת הזמן.

עכשיו הפועל תל אביב צריכה לחפש המשכיות. לא משנה מי יעמוד על הקווים, הכדור הוא קודם כל ברגליים של השחקנים, תרתי משמע. הניצחון הזה חשוב לליגה הרבה יותר מאשר לאופ"א. אם השחקנים יידעו להשתמש בו בשביל דחיפה, הם יצליחו לנצח את קרית שמונה העיקשת ואולי ייצאו לדרך חדשה בדרך לשתי המשימות היחידה שחשובות העונה - הישארות בליגת העל ושני ניצחונות נוספים מול מכבי תל אביב.

מהלך המשחק

דקה 5: גול! דני בונדר העביר כדור לוואליד באדיר שעמד על סף הרחבה וזה שלח כדור חזק לרשת הגבוהה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 31: גול! פרנק סיניורינו הכשיל את עידן סרור, ברוך דגו שלח את הכדור החופשי פנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 34: חואן אלבין איים על השער, אבל אניימה היה במקום.

דקה 69: בעיטה של רובן דה לה רד שוב מצאה את אניימה מוכן ודרוך בשער.

דקה 91: גול! אנטבי נגע בכדור בידו בתוך הרחבה, פאבלו הרננדז ניצל את הפנדל כדי לצמק. 1:2 להפועל תל אביב.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, ואליד באדיר, עידן סרור (ראובן עובד 82), שי אבוטבול, ברוך דגו (ליאור אסולין 86), אבדי (ביבראס נאתכו 75), פאביו ג'וניור.

חטאפה: אוסקר אוסטרי, קוסמין קונטרה, דויד בלנגוור (פרנסיסקו סוסה 67), קאטה דיאז, פרנק סיניורינו, אסטבן גראנרו, חואן אלבין, חאבייר קאסקרו (מאנו דל מוראל 46), פאבלו הרננדז, רובן דה לה רד, קפה (בראוליו 46).

ציבלין מחמיא לאבוקסיס

רון ציבלין, שניהל את המשחק יחד עם אבוקסיס, נשמע נרגש מאוד בסיום מההישג: "בישראל אף אחד לא ספר אותנו וגם כאן בספרד לא התייחסו אלינו ברצינות. למרות זאת אני שמח שעשינו את העבודה וניצחנו בגדול. קשה מאוד לנצח כאן. למרות שהם לא שיחקו בהרכב הראשון שלהם, עדיין יש להם שחקנים מצויינים".

ציבלין גם החמיא לשותף שלו אבוקסיס, במשחק הראשון שלו על הקווים: "כל הכבוד ליוסי שהצליח להדביק את השחקנים ברוח המנהיגות ובווינריות שלו. אחרי השיחה איתו הם ידעו שהם עולים במטרה להנות מהכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully