וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עם החצי השני?

28.11.2007 / 21:22

בית"ר שיחקה טוב במחצית הראשונה, אך נעלמה בשנייה ברבע גמר גביע הטוטו בתיקו 1:1 מול מכבי פ"ת (צפו בתקציר). סכנין-נתניה 0:2

אסף שקד

תקציר המשחק באדיבות sport5.co.il

בית"ר ירושלים רצתה להגיע למשחק הראשון ברבע גמר גביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה כדי להסתער על התואר הראשון העונה, אך החניכים בכחול של עופר פביאן עשו את החיים קשים וכפו תיקו 1:1, עד להכרעה בשבוע הבא, אז המשחק יערך בטדי.

בית"ר פתחה את המשחק טוב מאוד, עלתה ליתרון משער של טוטו תמוז שחזר להרכב, הגיעה למספר הזדמנויות, אך מתחילת המחצית השנייה היא בלטה בחולשתה. פתח תקווה עלתה למחצית השנייה רעבה יותר, וגם ביום לא טוב של עומר גולן לעיני הבלגים, פתח תקווה הצליחה להשוות משער של לירן כהן בפנדל.

במשחק השני ניצחה בני סכנין את מכבי נתניה 0:2 ובכך היא ממשיכה להיות הכבשה השחורה שלה. גבע ברקאי ואיקפוטו קינגס, הנבחן הניגרי, כבשו את השערים לזכותה.

מכבי פ"ת - בית"ר ירושלים 1:1

המשחק נפתח בקצב מהיר ותשע דקות מפתיחת המשחק, שלושת הצעירים של בית"ר ירושלים ביצעו מהלך מושלם שהסתיים בשער: אבירם ברוכיאן מצא את עמית בן שושן באגף השמאלי, החלוץ הצעיר ספק בעט ספק מסר אל טוטו תמוז שנגח מקרוב פנימה, 0:1 לבית"ר.

בית"ר המשיכה להיות דומיננטית גם לאחר כיבוש השער, כשבדקה ה-15 בן שושן העביר לגל אלברמן שנפל ברחבה אחרי שחביאר דירסאו פגע בו. השופט מאיר לוי לא הצביע על הנקודה הלבנה. בדקה ה-23 הגיעה עוד הזדמנות טובה של בית"ר להכפיל את התוצאה כשכדור עומק של כריסטיאן אלבארז מצא את טוטו תמוז, שלבד מול השער בעט ברשלנות החוצה.

אחרי נסיונות דלים של מכבי פתח תקווה, בית"ר החמיצה עוד הזדמנויות כשמירוסביץ' ואלברמן היו קרובים לכבוש, אך הקורה ואוהד כהן הצילו תוך דקה.

בדקה ה-48 עבירה של תומר בן יוסף על עומר גולן גררה בעיטת עונשין מ-11 מטר. לירן כהן דייק למרכז השער, שוויון 1:1. פ"ת לא נבהלה והמשיכה להיות דומיננטית במהלך המחצית השנייה. ההזדמנות הטובה ביותר שלה במהלך המחצית כאשר לירן כהן הרים לקדוסי שנגח מול שער חשוף החוצה.

עופר פביאן, מאמן מכבי פתח תקווה, אמר בסיום המשחק: "אני חושב שהדבר הכי בולט במשחק היה האגרסיביות שלנו במחצית השנייה. הגענו למספר הזדמנויות, וזה היה ההבדל בין המחצית הראשונה לשנייה מבחינתנו. חבל שלא הצלחנו להבקיע שער נוסף".

שמעון גרשון לא התרשם מהתיקו והנמיך ציפיות: "מבחינת המשחק, היינו במחצית הראשונה מצוינים, הגענו ללא מעט מצבים, אבל במחצית השנייה פתח תקווה נכנסה טוב למשחק ומה שחשוב זה שיש לנו שער חוץ. הקבוצה הגיעה היום בשביל לנצח, וגם 1:1 זה בסדר".

מכבי פ"ת: אוהד כהן; איסמעיל עמר (מראד מגמאדוב 60), קובי גנון, ניצן דמארי, נאור פסר; ננאד סאביץ' (סולי צמח 44), בלסינג קאקו, חאבייר דירסאו, לירן כהן; עומר דמארי (אוהד קדוסי 58), עומר גולן (רוביל סרסור 67).

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה; כריסטיאן אלבארז, דוד אמסלם, שמעון גרשון, תומר בן-יוסף (אריק בנאדו 65); דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובן מירוסביץ' (חן עזריאל 76), אבירם ברוכיאן; טוטו תמוז (רומולו 64), עמית בן שושן (מיכאל זנדברג 63).

בני סכנין - מכבי נתניה 0:2 (יצחק סולומון)

שתי מפסידות המחזור האחרון בליגה נפגשו לקרב על המקום בחצי הגמר. בצל פרשת מאור בוזגלו, בסכנין קיוו לשכוח את אירועי השבת האחרונה מול מכבי פתח תקווה, ונראה שהצליחו בכך לא רע. ליאו קרופניק שהורחק במשחק האחרון נעדר, ואת מקומו תפס גבע ברקאי שגם זכה להבקיע את השער הראשון במשחק.

אחרי עיכוב של חצי שעה בפתיחת המשחק בשל פקקים שתפסו את הקבוצה האורחת, סכנין פתחה טוב יותר ואחרי רבע שעה של משחק כדור קרן של מאור בוזגלו מצא את הראש של ברקאי שכבש מקרוב את ה-0:1 של סכנין.

שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה סכנין כבשה את השער השני כשהנבחן איקפוטו קינגס שנכנס כמחליף במקום חאלד חלאיילה קיבל כדור ארוך מהשוער מאיר כהן, חדר לרחבה ובעט פנימה. 0:2 לסכנין. עשרים דקות בתוך המחצית, פסל השופט שער לסכנין אחרי שאיליה יבוריאן נתפס בנבדל.

כובש השער הראשון, הבלם גבע ברקאי, אמר בסיום: "התייחסנו למשחק בשיא הרצינות, עשינו תוצאה יפה, ואני מקווה שהניצחון שהשגנו יספיק לנו לעבור את נתניה ולעלות לחצי גמר גביע הטוטו".

ברקאי, ששיחק היום בהרכב רק בגלל הרחקתו של ליאו קרופניק בשבת בליגה, יודע שלמרות המשחק הטוב שהציג היום, רוב הסיכויים שביום ראשון יישב על הספסל מול מכבי תל אביב. "המאמן עוד לא קבע את ההרכב. כמו כל שחקן גם אני רוצה להיות בהרכב. אם המאמן יחליט שלא אשחק אכבד כול החלטה שלו", אמר ברקאי.

החלוץ הניגרי הנבחן, איקפוטור קינגס, אמנם כבש את השער השני בדקה ה- 47, לאחר שתי דקות על המגרש, אולם לא הרשים יותר מדי, ובסכנין לא ימהרו להחתים אותו. אגב, קינגס שיחק בעונה שעברה בליגה הטוניסאית.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, פטי יא יא, גבע ברקאי, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה (איקפוטו קינגס 46), ג'ון קולמה, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן

מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, גולן חרמון, עשהאל בן שבת, טל מעבי, מעוז סמיה, זנו בונדאה, אדם וייר (יחיאל צגאי 58), שניר גואטה, סבסטיאן רוזנטל (מרטין דוריצה 61), דלה ימפולסקי, חן עזרא (סטניסלב אנגלוביץ' 67).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully