וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר חזר לצ'לסי

28.11.2007 / 13:00

עקב הפיחות במעמדו בק.פ.ר, עזב הישראלי וחזר למועדונו הקודם. החלוץ יירשם בינואר, ויתאמן בקבוצת המילואים. פול ג'ול מונה למאמן דרבי

בן סהר שב אמש (שלישי) להתאמן עם צ'לסי. בסביבתו הקרובה מסרו כי "עקב הפיחות במעמדו של השחקן בק.פ.ר הוחלט להחזירו מוקדם מהצפוי לצ'לסי". סהר ירשם כשחקן צ'לסי רק בינואר, ומאמן הקבוצה, אברהם גרנט, צפוי להציבו בקבוצת המילואים על מנת שיצבור ניסיון ודקות משחק שחסרים לו, משום שלא שיחק בק.פ.ר. במידה שסהר יחזור לכושר, הוא יוחזר לסגל הרחב של צ'לסי.

כרגע יש לסהר מספר הצעות ממספר קבוצות באנגליה, חלקן בכירות, והוא קיבל גם הצעות ממספר קבוצות בהולנד. נציגים של מספר קבוצות עקבו אחרי החלוץ במשחקי הנבחרת שנערכו לפני כשבוע וחצי. בסביבותו הקרובה של השחקן מדגישים כי בשלב זה לא נשקלות ההצעות, אך יתכן כי בסוף השנה הם יתפנו לבחון אותן. בימים הקרובים אמור סהר לחזור לארץ כדי להתגייס לצה"ל ליום אחד, ולקבל את אישור דחיית שירותו בשלוש שנים מהצבא. בסביבתו הקרובה הסבירו כי בשלב זה מתנהלים שיחות עם שלטונות הצבא, על מנת להסדיר את שירותו בקונסוליה באנגליה. הצעת החוק שהועלתה בכנסת, ואמורה להסדיר שירות מעין זה, עשויה בעתיד לעזור לו בעניין.

פול ג'ול מאמן דרבי

דרבי קאונטי, הנאבקת בתחתית הפרמיירליג, מינתה הבוקר (רביעי) את פול ג'ול כמאמנה החדש, במקומו של בילי דייויס שפוטר לאחר שהשיג עם הקבוצה רק שש נקודות מ-14 מחזורים, שהספיקו למקום האחרון בטבלה. המועדון הציג את ג'ול כמאמנו במסיבת עיתונאים במגרשם הביתי, פרייד פארק. ג'ול בן ה-43 התפטר ממשרתו כמאמן וויגאן במאי שעבר, לאחר שהבטיח את ההישארות בליגה של הלאטיקס במחזור האחרון.

מאמנה הקודם של דרבי, דייויס, עזב בשני האחרון את הפרייד פארק עם עוד תשעה מאנשי הצוות, לאחר שנה וחצי בתקפיד. דרבי ספגה 33 שערים וכבשה בסך הכל חמישה, ולא הצליחה להרשית אפילו פעם אחת מאז ספטמבר. משחקו הראשון של ג'ול בתפקיד יפגיש אותו עם סנדרלנד בראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully