וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של רונאלדו, ושל מילאן

25.11.2007 / 17:59

אלופת אירופה נהנתה משער דרמטי של פירלו וניצחה את קליארי 1:2 במשחק החזרה של הברזילאי. לאציו ניצחה את פארמה בדקה ה-90

המחזור ה-13 בסריה A, הראשון מאז מחזור הדמים הקודם והמהומות שנפוצו בכל ארץ המגף לפני כשבועיים, נפתח כבר אתמול (שבת), עם הניצחונות של אינטר ורומא המוליכות. היום השיגו גם מילאן ולאציו שלוש נקודות יקרות, ועשו זאת בצורה דרמטית במיוחד. מילאן חזרה מפיגור כדי לנצח 1:2 בקליארי, ולאציו חיכתה לתוספת הזמן כדי לגבור 0:1 על פארמה. התוצאה של המחזור הייתה שייכת ליובנטוס שהביסה 0:5 את פאלרמו. אודינזה הנהדרת המשיכה לרוץ בצמרת עם 0:2 על סיינה, פיורנטינה שוב נעצרה עם 0:0 ברג'ינה. ההתאוששות של סמפדוריה נבלמה עם הפסד 3:1 בליבורנו.

קאמבק מוצלח לרונאלדו

קליארי - מילאן 2:1

המילאנזים חזרו לליגה אחרי שבועיים בה לא שיחקו, אבל דווקא הקבוצה הקטנה של נדו סונטי, מאמנה החדש של קליארי, הפתיעה ועלתה ליתרון מוקדם בדקה ה-4, לאחר שרוברט אקוופרסקה נגח מקרוב כדור קרן, כדי להעלות את המארחים ל-0:1. לקאקה היתה הזדמנות להשוות, כשמילאן קיבלה פנדל, בדקה ה-41, אבל הוא החמיץ אותו. אלא שמילאן לא ויתרה, המשיכה לתקוף, ובדקה ה-62 השווה ג'ילרדינו את התוצאה, לאחר בלגאן ברחבה. בעיטה חופשית של אנדראה פירלו בדקה ה-86 הספיקה כדי להפוך את התוצאה, ולהעניק למילאן ניצחון דחוק.

יובנטוס - פאלרמו 0:5

ההתקפה של יובה לא עוצרת והחמישייה הזו העלתה את מאזן הכיבושים של הגברת הזקנה ל-29 ואת הקבוצה למקם הרביעי, ממנו עולים למוקדמות ליגת האלופות. החגיגה הערב הייתה חגיגה של חוליית החוד השחורה-לבנה ורשימת הכובשים נראתה ככה: דויד טרזגה 29, וינצ'נזו יאקווינטה 41, אלסנדרו דל פיירו 71, 90 (פנדל), מרקו מרקיוני 75.

לאציו - פארמה 0:1

לאציו שלטה במשחק ללא עוררין, סיכנה את השער ללא הפסקה, אבל לא הצליחה להכניע שוער פארמה, לוקה בוצ'י. אלא שאז הגיע פאביו פירמני בדקה ה-89, כבש ללאציו, ושלח את פארמה מאוכזבת הביתה.

ליבורנו - סמפדוריה 1:3

הקבוצה הקטנה, שספגה 24 שערים ב-12 משחקים העונה, הפתיעה עם פתיחה מהממת, ועלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-8 עם שער מרגליו של דריו קנאזביץ'. שתי דקות מאוחר יותר הכפיל פרנצ'סקו תאבאנו את היתרון, בדקה ה-10, וכבר 0:2 לליבורנו. קלאודיו בלוצ'י צימק בדקה ה-80 וסמפדוריה כבר עשתה קולות של חזרה למשחק, אלא תאבאנו כבש את השני שלו דקה לסיום, וניצח את המשחק לליבורנו.

נאפולי - קטאניה 0:2

שתי הקבוצות שצמודות זו לזו בליגה, נפגשו למשחק בנאפולי, אבל רק אחת מהן הגיעה למשחק. מרסלו זאלייטה היכה פעמים, בדקות ה-43 ו-65, כדי להעלות לנצח לנאפולי את המשחק, ולהעלות את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה.

אודינזה - סיינה 0:2

אודינזה ממשיכה את פתיחת העונה מצויינת שלה, והערב ניצחה בבית, למרות שנשארה בעשרה שחקנים, לאחר שפיליפה דיאז דה סילבה הורחק בדקה ה-42. פאביו קוואגליארלה העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-45. אודינזה הסתדרה טוב מאוד גם בחיסרון של שחקן, והכפילה את היתרון לקראת הסיום, כשאנטוניו די נטאלה כבש בדקה ה-80.

רג'ינה - פיורנטינה 0:0

למרות פתיחה מצויינת של העונה, בפיורנטינה מאוכזבים מאוד מההפסד הביתי, 2:1 לאודינזה במחזור הקודם, ולא יכלו לבקש משחק נוח יותר מאשר ברג'ינה, שניצחה רק משחק אחד העונה, אבל לא השכילו לנצח גם הפעם, ונראה שהפגרה שנכפתה על הליגה לא עשתה להם טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully