וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בולטון שברה את הבצורת

24.11.2007 / 16:10

בולטון השיגה ניצחון ראשון מאז אוגוסט דווקא מול מנצ'סטר יונייטד עם 0:1. ארסנל גברה 0:2 על וויגאן. צ'לסי ניצחה 0:2 את דרבי בחוץ

לאחר המכה הקשה שספגה האומה האנגלית בהפסד הביתי לקרואטיה, שקבע כי הנבחרת לא תשחק ביורו הקרוב באוסטריה ובשוויץ, חזרה היום (שבת) הליגה המקומית לפעולה בתקווה להעניק לאוהדי הכדורגל במדינה מעט מנוחה ממצבה הקטסטרופלי של הנבחרת.

במשחק שפתח את המחזור גברה ליברפול באופן מרשים 0:3 על ניוקאסל בסיינט ג'יימסס פארק, ניצחון שעזר לה להיצמד לדבוקת המוליכות, ובמקביל לצבור ביטחון לקראת הגעתה של פורטו לאנפילד ביום רביעי הקרוב, למשחק קריטי מאין כמוהו עבור האדומים של בניטז.

מאוחר הצליחה בולטון, המעודדת מהגעתו של גארי מגסון, להמשיך לשקם את העונה שלה, עם ניצחון סופר מפתיע על מנצ'סטר יונייטד. ארסנל ניצלה את התוצאה מצפון מערב אנדגליה ועם ניצחון 0:2 קשה מול וויגאן פתחה פער של 3 נקודות בפיסגה.אברהם גרנט וצ'לסי רשמו ניצחון חוץ חלק, 0:2 על דרבי קאונטי.

ניוקאסל - ליברפול 3:0

המשחק המסקרן בין שתי היריבות הוותיקות, שסיפקו לנו כמה וכמה מפגשים מרתקים ועתירי שערים בעבר הלא רחוק, חסה בצילו של ההפסד הטראגי של נבחרת אנגליה לקרואטיה באמצע השבוע. אוהדי ניוקאסל קיבלו את סטיבן ג'רארד, קפטן הנבחרת, בשריקות בוז רמות בכל נגיעה שלו בכדור, והוא החזיר להם בבומבה אדירה לחיבורים בדקה ה-27. דירק קויט דחק פנימה את השני בדקה ה-46 אחרי בישול של סמי הופיה, וריאן באבל המחליף חתם את התוצאה בסיומו של מבצע קבוצתי נהדר בדקה ה-66. יוסי בניון הפצוע לא שיחק.

בולטון - מנצ'סטר יונייטד 0:1

אלכס פרגוסון בזבז הרבה כסף בקיץ כדי להבטיח שהסגל שלו לא יחסר, גם באירופה וגם בליגה. האסטרטגייה הזו הוכחה כנכונה בכל שבוע, בו יונייטד אוספת פצוע נוסף לרשימה. פארק, סילבסטרה, בן פוסטר ו-וויין רוני חסרו אצל יונייטד, אבל הפעם חבריהם לא הצליחו לעשות את העבודה.

ניקולס אנלקה, שחזר לסגל בולטון, ניצל כדור טועה ברחבה האדומה והעלה את הוונדררס ליתרון בדקה ה-11, יתרון שנשמר עד שריקת הסיום. אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות מאז הגיע גארי מגסון, הצליחה בולטון לנצח דווקא את האלופה ונראה שבריבוק סטדיום נושבות רוחות חדשות של היחלצות מהתחתית. .

דרבי קאונטי-צ'לסי 2:0

צ'לסי, המחזיקה ברצף של 11 משחקים ללא הפסד בכל המפעלים, המשיכה את התקופה המוצלחת שלה בעידן אברהם גרנט, עם ניצחון חוץ בדרבי. גרנט נהנה מחזרתו של הקפטן, ג'ון טרי, שחיזק את ההגנה החזקה גם כך של הכחולים, ובעזרתו, שלטה צ'לסי במשחק. הכחולים עלו ליתרון בדקה ה-17, במהלך קבוצתי נהדר שהתחיל בפרנק למפרד, המשיך בסטיב סיידוול, והסתיים בשער מצויין של סלומון קאלו.

צ'לסי הכפילה את יתרונה במחצית השניה לאחר שנסיון בעיטה של למפרד מצא את המשקוף, ועל הריבאונד השתלט שון רייט פיליפס, ובקלות קבע 0:2. בבולטון טענו שהמהלך התחיל בעבירה של שבצ'נקו, אך השופט לא התרשם מהטענות. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, קיבל מייקל אסיין כרטיס אדום לאחר שדחף את קני מילר, והוא צפוי לקבל הרחקה של שלושה משחקים. טל בן חיים פתח בהרכב, ושיחק 90 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ארסנל - וויגאן 0:2

התותחנים ניצלו את איבוד הנקודות של מנצ'סטר יונייטד והשיגו ניצחון קשה מול אחת מהקבוצות החלשות בליגה. כעת לקבוצה מצפון לונדון יתרון בן 3 נקודות בפיסגה. בניגוד ליריבתה בצמרת, ארסנל התגברה על סגל פצוע שכלל את אלכסנדר חלב, מאטיו פלאמיני, אבו דיאבי וג'ילברטו.

אבל זה לא היה פשוט ו-וויגאן מתחה את הלונדונים עד דקות הסיום, כשרק בדקה ה-84 הגבהה של באקרי סאניה מצאה את הראש של וויליאם גאלאס, שנגח פנימה גם בזכות שמירה לקויה עליו של טיטוס בראמבל. 4 דקות לאחר מכן הכפיל תומאס רוזיצקי את התוצאה וארסנל יכולה הייתה לנשום לרווחה.

הלאטיקס מינו את סטיב ברוס למאמנם, אך זה עדיין לא עמד על הקווים ופרנק בארלו, המאמן הזמני, לא יותר מהפסד במשחק הקשה באצטדיון האמירויות.

מידלסברו - אסטון וילה 3:0

במרכזו של המשחק בין אסטון וילה ומידלסבורו, עמד מאמן הוילה, מרטין אוניל, שהודיע ערב המשחק כי יישאר בוילה פארק ויסרב, באם יקבל את ההצעה למשרת מאמן נבחרת אנגליה. השחקנים שלו שמעו והודו לו עם ניצחון מצוין בריברסייד. ג'ון קארו כבש בדקה ה-45 את הראשון, אולוף מלברג בדקה ה-48 וגבריאל אגבונלאחור בדקה ה-58 השלימו את העבודה.


תוצאות נוספות:

אברטון - סנדרלנד 1:7
לאברטון: איגביני יעקובו 12, 73, סטיבן פינאר 43, טים קייהיל 62, אנדי ג'ונסון 80, ליאון עוסנאן 85. לסנדרלנד: דוויט יורק 45.

ברמינגהאם - פורטסמות 2:0
לפורטסמות: סולי עלי מונטארי 34, ניקו קראנצ'יאר 82.

מנצ'סטר סיטי - רדינג 1:2
למנצ'סטר סיטי: מרטין פטרוב 11, סטיבן איירלנד 90. לרדינג: ג'יימס הארפר 43.


* קווינס פארק ריינג'רס, הקבוצה אליה הושאל בן סהר הישראלי, סיימה בתיקו 0:0 מול שפילד וונסדי בליגת המשנה. סהר לא שותף במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully