וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ נשים: ניצחון דרמטי לרמה"ש

22.11.2007 / 20:20

סגנית האלופה הישראלית פיגרה אחרי רבע שלישי רע, אבל סל של ג'קסון הביא ל-62:63 על בודוצ'נוסט. אוסטפלד: "הראנו אופי ונחישות"

אלקטרה רמת השרון השיגה הערב (חמישי) ניצחון שלישי רצוף במפעל היורוקאפ והיא שומרת על מאזן מושלם. החבורה של אורנה אוסטפלד התארחה במונטנגרו אצל קבוצת בודוצ'נוסט וירדה עם ניצחון 62:63 בתום דרמה קטנה.

רמת השרון פתחה טוב את המשחק והוליכה בתום המחצית הראשונה 28:36. אלא שהמארחות פתחו את המחצית השנייה בצורה קטלנית עם ריצה אדירה של 0:18, תוך קצת יותר מחמש דקות, אבל האדומות מהשרון לא אמרו נואש והצליחו לאט לאט לכרסם ביתרונן של המארחות. 17 שניות לסיום דיאנה ג'קסון עלתה לזריקה מוצלחת מחצי מרחק כדי להחזיר את ההובלה לרמת השרון ולהעניק לה את הניצחון. למקומיות הייתה עוד הזדמנות, אבל הן החטיאו ונחלו את הפסדן השני במפעל.

דיאנה ג'קסון הוליכה את רמת השרון עם 14 נקודות, מירב דורי סיימה עם 13, ג'יה פרקינס וראדה וידוביץ' קלעו 10 נקודות כל אחת, נעמי קולודני תרמה 9, דאדה ויליפיץ' הוסיפה 7 נקודות ו-6 אסיסטים. את בודוצ'נוסט הוליכו סנזנה אלקסיץ' וניקולינה פופוביץ', שקלעו 12 נקודות.

אורנה אוסטפלד, מאמנת רמת השרון, אמרה בתום המשחק: "הראנו אופי ונחישות למרות שהיה לנו רבע שלישי גרוע מאד. העברנו הילוך בהגנה ולא ויתרנו על אף כדור. ראויה לציון נעמי קולודני שחטפה בשתי הדקות האחרונות שלושה כדורים וקלעה ארבע נקודות עד לסל האחרון של ג'קסון".

במשחק נוסף בבית גברה בוטאספור 63:68 צ'באקטה.

טבלת הבית:

1. רמת השרון 0:3
2. צ'באקטה 2:1
3. בוטאספור 2:1
4. בודוצ'נוסט 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully