וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון דרמטי לנצרת עילית בבאר שבע

24.11.2007 / 16:04

שער של מיקוצ'דזה בדקה ה-90 נתן לצפוניים ניצחון 1:2 בבירת הנגב. מנכ"ל באר שבע: "אין לי ספק שנעשה שינויים". הפועל לוד עדיין ראשונה אחרי 1:2 ברעננה

המחזור העשירי של הליג הלאומית שהגיע אחרי פגרת הנבחרת, נפתח עם שלושה משחקים ביום שישי, בהם יצאה המוליכה הפועל לוד למשחק חוץ לא קל ברעננה, אבל חזרה משם עם שלוש נקודות, אחרי 1:2. הפועל פתח תקווה, שמתחילה להתחבר, ניצחה 1:3 בחוץ את מכבי אחי נצרת. במשחק נוסף הכח עמידר רמת גן גברה 1:2 על הפועל חיפה בווינטר.

היום (שבת) התקיימו שני משחקים נוספים, כשבמוקד ספגה הפועל באר שבע הפסד ביתי דרמטי 2:1 להפועל נצרת עילית. במשחק נוסף נפרדו עירוני ראשון לציון ועירוני רמת השרון בתיקו 0:0. ביום שני יושלם המחזור עם המפגש בין הפועל עכו להפועל רמת גן.

אחי נצרת-הפועל פ"ת 3:1

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש שתיים מהמועמדות לעליה. הירוקים מהמגזר הגיעו למשחק לאחר שבמחזור הקודם סיימו בתיקו מאופס את משחקם ברמת השרון מהתחתית. הפעם היא קיוותה להוציא יותר מנקודה ובנתה על היכולת החלשה שמפגינים החניכים של מלמיליאן בחוץ.

המשחק היה טוב מאוד, אבל די חד צדדי. האורחים ממלאבס הגיעו דרוכים ועלו ליתרון כבר אחרי עשר דקות משער עצמי של רפי סרוסי, שגם הורחק בדקה ה-37, אחרי שהכשיל מאחור שחקן פתח תקוואי ברחבה. את הפנדל, שש דקות להפסקה, בעט פפי קימוטו, אבל השוער יוסי בצלאל הדף. אלא שגם עצירת הפנדל לא הפיחה רוח חיים במקומיים. איציק כהן כבש את השני של המלאבסים בדקה ה-63. חמש דקות אחר כך כבש פטי נימבה גול יפהפה, כשבעט מעשרה מטרים אלכסונית לשער לרשת הגבוהה. בדקה ה-72 צימק מהראן ללה את התוצאה, גם עם שער מצוין, כשעצר כדור ושלח מהאוויר בסיבוב. אבל לצערה של אחי זה היה מעט מדי, מאוחר מדי.

תקרית לא נעימה הייתה במשחק כשמאמן הפועל פתח תקווה אורי מלמיליאן ביקש להחליף את פפי קימוטו. החלוץ מחה על החילוף, עשה תנועות ידיים וסירב ללחוץ את ידו של מחליפו כשהוא יורד ישר למקלחות.

אוהדי הפועל פתח תקווה, שהיו בשבועות האחרונים במרכז העניינים אחרי שהסתכסכו עם השחקנים, החליטו לפני המשחק לשנות פאזה ולעודד והם באו על שכרם.

מאמן הפועל פתח תקווה, אורי מלמיליאן, אמר בסיום :"אמרתי לפני המשחק שברגע שיש מטרה, לא צריך לשמוח ממשחק אחד. צריך להסתכל על ההמשכיות, זה המוטו שלנו. חשוב שנהיה ממוקדים. שיחקנו מצוין במשחק החוץ".

הפועל רעננה-בני לוד 2:1

האדומים מהשרון לא הצליחו לנצח בבית כבר שלושה משחקים, אותם סיימו בתוצאת תיקו, והיום הם סוף סוף לא סיימו בתיקו, אלא יותר גרוע עם הפסד.

האורחים מלוד עלו ליתרון משער של מורד אבו ענזה בדקה ה-14. עד הדקה ה-60 נשמרה התוצאה, כשאז תוך שש דקות התרחשו שלושה אירועים בולטים. בדקה ה-60 הבקיע שי דוד את השני לזכות לוד והעלה אותה ליתרון מבטיח. שלוש דקות לאחר מכן קיבלה לוד פנדל, אבל אחמד סבע החמיץ אותו. מנגד, דודו אברהם צימק בפנדל בדקה ה-66 כדי לעשות דפיקות לב למישל דיין, אבל עד הסיום שמרה לוד על הניצחון והיא ממשיכה להוליך את הליגה. ניר בובליל מרעננה הורחק בדקה ה-90.

הכח עמידר ר"ג-הפועל חיפה 1:2

אחרי התצוגה שהציגו בדרבי הרמת-גני במחזור הקודם, מוטלת החובה על שחקני הכח להוכיח שהם זוכרים לשחק כדורגל והם עשו את כמו גדולים מול האורחים מהכרמל, שידעו שהם מגיעים למגרש הכי קשה בליגה.

63 דקות חיכה הקהל בווינטר לשערים, עד אשר עדן בן בסט, משורות האורחים, העלה את חיפה ליתרון. אבל הוא החזיק רק חמש דקות מעמד, שאז עומר רפס השווה לזכות הסגולים. שמונה דקות לסיום המשחק כבש חמודי כיאל את שער הניצחון למקומיים והעלה את מאזנה של קבוצתו ל-17 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

עירוני ראשון לציון - עירוני רמת השרון 0:0

באצטדיון הסופרלנד נערך דרבי העירוניות של הליגה הלאומית. עירוני המקומית שוב מעדה בביתה, ולא הצליחה להיצמד ללוד בצמרת הטבלה כשסיימה רק בתיקו מאופס מול היריבה מהחלק התחתון של הטבלה. מנגד הסתפקו האורחים מרמת השרון בנקודה, שהאריכה עבורם את רצף המשחקים ללא הפסד שלה לארבעה, והרחיקה אותם בנקודה נוספת מהתחתית הבוערת.

הפועל באר שבע-נצרת עילית 2:1

מאז ההפסד במחזור הראשון לא שמטה באר שבע אף נקודה בוסרמיל, ואפילו לא ספגה שער. אבל עומאר עבדול עזיז האורח שבר את הסטטיסטיקה עם שער בדקה השביעית. אורן נסים הצליח לאזן בדקה ה-23, אבל המילה האחרונה היתה של אקקי מיקוצ'אטדזה, שכבש בדקה ה-90 את שער הניצחון היקר שהעניק לקבוצה של ירון הוכנבוים שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית, ופגע משמעותית בחלומות העלייה של מרקו בלבול והדרומיים.

מנכ"ל באר שבע ירון בראון אמר לאחר המשחק: "אנחנו צריכים לעכל את ההפסד הזה. הייתה תצוגה מחפירה של כל הצדדים. אין לנו תירוצים, ושום הסבר ליכולת הזו לא מתקבל. אין לי ספק שנעשה שינויים".

גורם בקבוצה מסר כי למרות ההפסד מעמדו של המאמן איתן, וכרגע הוא ידריך את הקבוצה גם במשחק החשוב בלוד בשבוע הבא.

הפועל עכו-הפועל ר"ג (שני, 14:30)

גם אם ירד מבול המשחק הזה יהיה חם. אחרי תשעה מחזורים סוף סוף מגיע משחק תחתית אמיתי בין שתי קבוצות כשיש להן הרבה מה להפסיד. המקומיים עסוקים בשבוע האחרון בדיבורים על חיזוק משמעותי ובין השמועות שהוזכרו נמצאים תומר תייר, לירון וילנר וקובי חסן. אבל כל השמות האלו לא יוכלו להגיע לפני ינואר, ובינתיים יצטרך להסתפק המאמן חיים לוי במה שיש, וזה לא הרבה, כפי שמעידה הטבלה.

עכו מבחינתה חייבת לאוהדיה ניצחון במשחק הזה. מאז עזיבתו של אייל לחמן הקבוצה משחקת טוב יותר, אבל התוצאות טרם הגיעו. מאחר ואנחנו רק בתחילת העונה קשה לקרוא למשחק הזה קריטי, אבל הפסד ביתי לא רק שיסבך את עכו עוד יותר בתחתית הטבלה, אלא ייתן תחושת ייאוש לאוהדיה שכן באים למשחקים, בעוד שניצחון, יחד עם הדיבורים על חיזוק, עשוי להוציא אותה לדרך חדשה.

משהו רע עובר על הקבוצה מהמכתש. אולי זה ירידה ביכולתם של השחקנים, אולי זה הסגל המאוד קצר של יובל נעים, ואולי זו תחושת ההזדהות עם השכנים מתל-אביב, אבל הפועל ר"ג רק הולכת ומסתבכת. במשחק הזה יש להם הזדמנות לשנות את כל זה. הלחץ עליהם הוא פחות רב מעל יריבתם אבל בהחלט קיים. תיקו יהיה לא רע עבורם, כי הוא ישמור על הפער בינם לבין עכו, אך שחקניה הטכניים בהתקפה חייבים כבר להוכיח שהם מסוגלים להבקיע. יותר מכולם צריך ג'ורג' דאטורו לחזור לעצמו, או שמהר מאוד אופיר חלוואני יתפוס את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully