וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל הזיעה נגד אורוגוואי

22.11.2007 / 7:37

ברזיל הפכה פיגור לניצחון 1:2 על אורוגוואי והורידה קצת לחץ מדונגה. פרגוואי הביסה 0:3 את צ'ילה ומוליכה את בית מוקדמות המונדיאל

הלב של דונגה כבר ירד לתחתונים, אבל ברזיל חזרה מפיגור מול אורוגוואי כדי לנצח 1:2 הלילה (בין רביעי לחמישי) במחזור הרביעי של מוקדמות המונדיאל באזור הדרום אמריקאי.

סבסטיאן אבראו העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה השמינית ורק יכולת טובה של ז'וליו סזאר בשער הברזילאי מנעה מאורוגוואי להכפיל את היתרון שלה. הקהל המקומי כבר התחיל לאבד את סבלנותו אבל דקה לפני המחצית הישווה לואיס פביאנו כדי לתת לנבחרתו קצת אוויר. חלוץ סביליה היה במקום הנכון גם בדקה ה-64 כדי להשלים צמד ולסגור מהפך שנשמר עד הסיום.

"לא שיחקנו טוב", הודה דונגה אחרי המשחק, "נראינו רע בעיקר במחצית הראשונה ואיבדנו הרבה מאוד כדורים. בדרך כלל הנעת הכדור היא החלק הטוב ביותר שלנו".

צ'ילה, שבסוף השבוע גרמה לאורוגוואי לחלץ ממנה תיקו 2:2 במונטבידאו, הגיעה למשחק הבית מול פרגוואי במצב רוח טוב ואופטימי, אבל ספגה מהלומה בדמות תבוסה 3:0. סלבאדור קאבאנס השתיק את הקהל הרועש בסנטיאגו עם שער בדקה ה-24 ופאולו דוס סנטוס הוסיץ צמד בנגיחות אחרי שני כדורי קרן בדקות 45 ו-57. פרגוואי פתחה את הקמפיין בצורה נפלאה והיא מוליכה את בית המוקדמות עם 10 נקודות מתוך 12 האפשריות במה שנראה כדרכה למונדיאל רביעי ברציפות.

אקוואדור, שעד הלילה שימשה כשק החבטות של היבשת בקמפיין הנוכחי ואף ספגה שתי חמישיות מברזיל ומפרגוואי, הוציאה עצבים על פרו החלשה וכבשה חמישייה משלה בניצחון 1:5 בקיטו. וולטר איובי (9, 47) ואדיסון מנדז (47, 62) כבשו צמדים, איבן קאביידס הבקיע אחד (23) ואנדרס מנדוזה רק צימק 4 דקות לסיום המשחק. לאקוואדור, שאחרי התפטרותו של פרננדו סוארז הודרכה על ידי סיקסטו ויזואטה, היו אלו נקודות ראשונות במוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully