וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולומביה לא נבהלה מארגנטינה

21.11.2007 / 8:19

טבז הורחק והקולומביאנים ניצלו את היתרון המספרי, ביצעו מהפך, וניצחו 1:2 את מסי וחבריו. ניצחון דרמטי לוונצואלה על בוליביה 3:5

המחזור הרביעי במוקדמות מונדיאל 2010 של דרום אמריקה, שם קץ למאזנה המושלם של ארגנטינה. התכולים-לבנים התארחו בקולומביה וספגו הפסד 2:1, לאחר שהוליכו במשחק. בוליביה, אחת הנבחרות החלשות ביבשת, התארחה בונצואלה, וספגה את הפסדה השלישי בטורניר, 5:3, מרגלי המקומיים.

קולומביה - ארגנטינה 1:2

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בקצב מהיר. ארגנטינה שלטה במרכז השדה וייצרה משם את התקפותיה, ואילו קולומביה טסה למתפרצות. ההזדמנות הראשונה לזכות ארגנטינה הגיעה בדקה ה-9 כשקרלוס טבז בעט לרשת החיצונית. בדקה ה-25 הורחק טבז אחרי שפגע ללא כדור במגן קולומביה. על אף היותם בעשרה שחקנים, עלו הארגנטינאים ליתרון בדקה ה-36. היה זה מבצע אישי מרהיב של ליאנל מסי, שחלף על פני ארבעה קולומביאנים בדרך ל-0:1. לפני הירידה למחצית יכול היה חואן ריקלמה להכפיל את יתרון האורחים, אבל סבל מסיומת חלשה.

בדקה ה-63 קולומביה השיגה את השוויון מבעיטה חופשית מוצלחת של רובן דאריו באסטוס. היתרון המספרי עשה את שלו, ארגנטינה נלחצה אל שערה, ובסופו של דבר המהפך הקולומביאני הושלם בדקה ה-83, כשדאיירו מורנו ניצל חוסר ריכוז בהגנת האורחים, וכבש את שער הניצחון לקולומביה.

ונצואלה - בוליביה 3:5

היה זה יומם הגדול של דניאל אריסמנדי וג'יאנקרלו מאלדונאדו, שכבשו צמד כל אחד, כדי להעניק למארחת את ניצחונה השני במפעל. הבוליביאנים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-19 משער של מורנו מרטינס. כעבור דקה בלבד אריסמנדי השווה. קרלוס ארקה החזיר את היתרון לאורחים בדקה ה-27, אבל 5 דקות לפני תום המחצית הראשונה השלים אריסמנדי צמד וקבע שוויון 2:2.

בוליביה עלתה ליתרון שלישי במשחק כשמרטינס השלים צמד (78), והיה נראה כי היא בדרך לניצחון חוץ מפתיע, אבל אז אלחנדרו גוארה (82) וצמד מהמם ודרמטי של מאלדונאדו (89, 90) העניקו את שלוש הנקודות לונצואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully