וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם טרל נחסל, עם מוס נרמוס

19.11.2007 / 7:22

ארבעה טאצ'דאונים של אואנס ב-23:28 של דאלאס על וושינגטון. ארבעה גם למוס ב-10:56 של הפאטס על בפאלו. הג'טס הדהימו את פיטסבורג

ליל ראשון של המחזור ה-11 ב-NFL לא נראה טוב בתחילתו, אבל השתפר מאוד בהמשך וגרר עמו הפתעה גדולה.

בסדרת המשחקים הראשונה, העסק ממש לא נראה טוב, למעשה צולע מאוד עבור הקולטס - אבל ניצחון הוא ניצחון, ובאינדיאנפוליס יכולים להרגיש ברי מזל על שקיבלו השבוע קבוצה שמאומנת כל כך רע כמו קנזס סיטי. הקולטס גברו על הצ'יפס 10:13, ונמלטו מהפסד שלישי ברציפות. כל זאת, כשג'קסונוויל נושפת בעורפם לאחר ניצחון 17:24 על סן דייגו.

ב-NFC דרום זה היה היום של טמפה ביי. הבאקנירס מחצו את אטלנטה 7:31, ונהנו מהפסדים של ניו אורלינס, 23:10 ביוסטון, ושל קרוליינה, 31:14 בגרין ביי. הפאקרס, מצידם, פתחו פער של שני משחקים ב-NFC צפון בעקבות ההפסד של דטרויט, 16:10 לג'איינטס.

שעון החול של מיאמי הולך ואוזל, והדולפינס הפסידו גם בפילדלפיה - 17:7, הפסד עשירי בעשרה משחקים. אמצע נובמבר הגיע, וזה אומר שזמנו של דונובן מקנאב להיפצע, מה שאכן עשה. מינסוטה ניצחה את האקס, דאנטה קולפפר, שבא לביקור עם אוקלנד - 22:29, אריזונה תקעה עוד מסמר בארון הרקוב של סינסינטי - 27:35. קליבלנד השוותה בסיום דרמטי בבולטימור ואחר כך ניצחה בהארכה - 30:33, משערי שדה של פיל דוסון.

אחרי סדרת משחקים בינונית קיבלנו מנה ענקית לאמצע הלילה. טרל אואנס קצר את וושינגטון עם ארבעה טאצ'דאונים, דאלאס ניצחה 23:28, והג'טס הדהימו את פיטסבורג ותקעו מקל חזק בגלגלי הסטילרס, כשניצחו 16:19 בהארכה. סט. לואיס חזרה מסן פרנסיסקו עם ניצחון 9:13, סיאטל עברה בבית את שיקגו 23:30 והקינוח של הלילה - ניו אינגלנד לא זרקה אפילו עצם לבפאלו ב-10:56.

הרמן, איש ההרס

אינדיאנפוליס (2:8) - קנזס סיטי (5:5) 10:13

תרשו לנו לפתוח במונולוג מרגש: הרמן אדוארדס, לך הביתה. זהו, נגמר המונולוג. עם מאמן חסר מושג, שבלוני, שמרני ובעיקר מכעיס, הצ'יפס לא יכלו לחלץ ניצחון מהקבוצה החלשה ביותר שהייתה לקולטס בחמש השנים האחרונות, לפחות במשחק הזה. פייטון מאנינג התייאש מהיעדר הרסיברים, קו ההתקפה לא מצליח לעבוד, ההגנה נותנת המון זמן לקוורטרבק היריב ואדם וינאטיירי נראה כמו סוס עייף שבקרוב יחזיר ציוד. אבל כשהרמן, האיש שלעולם לא ימסור בדאון ראשון ואף פעם לא יחשוב אפילו על משהו יצירתי, מאמן את היריבה, אתה יכול להרגיש בטוח.

למאנינג היה משחק איום שלא באשמתו. מרווין הריסון שוב בחוץ, התופסים לא הפסיקו לשמוט כדורים והקוורטרבק האס זרק ל-16 מ-32 ל-163 יארד ואיבוד אווירי. למזלו, ג'וזף אדאי היה במקום עם טאצ'דאון ו-72 יארד, והקולטס ביצעו דאון רביעי מוצלח ליד האנדזון של קנזס סיטי עם שתי דקות על השעון, הריצו את השניות עד לבעיטה המנצחת של וינאטיירי. האחרון עייף ביותר (פצוע?), והחטיא קודם לכן בעיטות מ-49 ומ-38 יארד. דוויין בואו הבונבון עם 64 יארד וטאצ'דאון לצ'יפס, שיכולים לפחות להתברך בתופס מעולה.


דטרויט (4:6) - ניו יורק ג'איינטס (3:7) 16:10

גם זה היה משחק ששודר בטלוויזיה, וגם הוא לא היה נאה לעין. חטיפה של הג'איינטס בשתי הדקות האחרונות לא הצליחה לסדר לה ניצחון, ורק איבוד נוסף של ג'ון קיטנה, השלישי שלו במשחק, הרגיעה את שחקניו של טום קופלין. איליי מאנינג מסר ל-283 יארד וטאצ'דאון, מייקל סטרהאן נתן תצוגת וינטאג' עם שלוש הפלות קוורטרבק והענקים חייבים את הניצחון להגנה המצויינת שלהם, שהקשתה מאוד על קיטנה.


פילדלפיה (5:5) - מיאמי (10:0) 7:17

אמצע נובמבר הגיע, והזמן הזה, שבו דונובן מקנאב נפצע, צריך להיות מצוין בכל לוח שנה. מקנאב נפצע בקרסול (אנדי ריד: "זה לא חמור"), הוחלף על ידי איי ג'יי פילי, וזה היה המפתח לניצחון של האיגלס. זה, וכמובן בריאן ווסטברוק התותח, שעם 148 יארד ריצה חרש את הגנת הדולפינס. מה לגבי הדגים? אם הם לא ניצחו את זה, גדלים סיכוייהם לסיים את העונה על מאזן 0, כי האיגלס באמת, אבל באמת, היו יריבה נוחה לנצח.


ג'קסונוויל (3:7) - סן דייגו (5:5) 17:24

הג'אגוארס ממשיכים לארוב לקולטס, כשהם עדיין רחוקים מהם משחק אחד בלבד. סמי נייט חטף לפיליפ ריברס כדור 1:26 דקות לסיום, והבטיח את הניצחון של הג'אגוארס, ששלטו במשחק מפתיחתו. דייויד גרארד חזר להרכב הג'אגוארס והציג משחק יעיל של 189 יארד ושני טאצ'דאונים, מוריס ג'ונס דרו עם טאצ'דאון ריצה. נורב טרנר האידיוט שוב לא נתן ללדניאן טומלינסון את הכדור, והתוצאה בהתאם. עוד בושה של מאמן.


יוסטון (5:5) - ניו אורלינס (6:4) 10:23

כנראה שהסיינטס בכל זאת כאלה גרועים, וכנראה שאנדרה ג'ונסון בכל זאת כזה טוב. התופס של יוסטון חזר מפציעה ארוכה, תפס לייזר של מאט שאוב ל-73 יארד ולאנדזון וסיים עם 120 יארד את משחק הקאמבק. והיי, הנה לכם השוואה בין בחירות 1 ו-2 בדראפט 2006: רג'י בוש - 34 יארד ב-15 נשיאות על הקרקע. מריו וויליאמס - שלושה תיקולים, שלושה אסיסטים, הפלת קוורטרבק והשמטה כפויה. כנראה שהוא השחקן הטוב יותר בין השניים. 118 יארד בעוד משחק טוב למרקז קולסטון, התופס של הקדושים.

תני גז, טמפה ביי

אטלנטה (7:3) - טמפה ביי (4:6) 31:7

המשחק הזה היה הזדמנות לפאלקונס לחזור לתמונת המאבק על ראשות בית הדרום, ויותר מכך - לבאקנירס לברוח לפנתרס ולסיינטס. הפיראטים היו אלה שקפצו על ההזדמנות, כשכל החוליות עבדו כפי שהיו צריכות לעבוד. ארנסט גרהאם הגיח ך-102 יארד על הקרקע, ג'ף גארסיה מסר לשני טאצ'דאונים (אחד ל-44 יארד לג'ואי גאלוויי) ורונדה בארבר טס עם כדור לתוך האנדזון, כמו בימים הטובים. ואטלנטה? לפטוויץ'-הרינגטון, שוב לפטוויץ' - נאדה, כנים, הקבוצה הזו לא מתפקדת.


מינסוטה (6:4) - אוקלנד (8:2) 22:29

דאנטה קולפפר חזר למטרודום במטרה להוכיח, והוא אכן הוכיח - הוכיח שהוא לא שכח לפמבל את הכדור במצבים קריטיים. למרות משחק של 344 יארד, קולפפר שוב איבד כדור ברגעים המכריעים וסייע לוייקינגס לנצח למרות חסרונו של אדריאן פיטרסון. צ'סטר טיילור היה נפלא על המשבצת של איי. פי., כשהגיח ל-164 יארד ושלושה טאצ'דאונים. סידני רייס, התופס של מיני, מסר (כן, מסר) שני כדורים ל-94 יארד, כשלשם השוואה השלים טרוואריס ג'קסון 171 יארד ב-17 נסיונות מוצלחים. 120 יארד לרונלד קארי מאוקלנד, אחת מהתפיסות שלו ל-49 יארד א-לה רנדי מוס.


גרין ביי (1:9) - קרוליינה (6:4) 17:31

שתי קבוצות במגמות הפוכות לחלוטין נפגשו בפרוזן טונדרה של למבו פילד. ברט פארב הצעיר, בשיא פריחתו, המשיך לכתוש את היריבות, והפעם סגר משחק של 218 יארד ושלושה טאצ'דאונים. ואיך יודעים שהפאקרס באמת נראים טוב? כשטריימון וויליאמס מנצל בעיטת הרחקה איומה של ג'ון קייסי כדי להחזיר כדור 94 יארד לטאצ'דאון. ויני טסטאוורדי מסר לשני טאצ'דאונים בקרוליינה, ותאמינו או לא, זה היה המשחק הראשון שלו מזה שלוש שנים שבו הוא מוסר ליותר מטאצ'דאון אחד.


סינסינטי (7:3) - אריזונה (5:5) 35:27

הקרדינלס הראו, לשם שינוי, אופי, ולא נשברו גם כשהבנגאלס חתכו פיגור של 28:13 ל-28:27. אנטרל רול חטף לקרסון פאלמר כדור 46 שניות לסיום, והבטיח חיים לאריזונה ב-NFC מערב. איבודים היו סיפור המשחק של פאלמר, שנחטף ארבע פעמים, לעומת 0 של עמיתו מנגד, קורט וורנר. לארי פיצג'רלד ואנקואן בולדין רשמו טאצ'דאון כל אחד, גם אדג'רין ג'יימס חרך אחד על הקרקע. בבנגאלס המשיך כריס הנרי להיראות טוב, עם 81 יארד וטאצ'דאון, טי ג'יי חושמנזאדה שמר על המסורת של טאצ'דאון בכל משחק שבו הוא משחק וכל השאר היו מגעילים, ובמיוחד רודי ג'ונסון הטוטאל לוס.


בולטימור (6:4) - קליבלנד (4:6) 33:30 (הארכה)

איזה משחק פסיכי בבולטימור. בעיטה של פיל דוסון עם אפס שניות על השעון נקבעה כהחמצה, והרייבנס היו אמורים לנצח 27:30. אבל הילוך חוזר הראה שהכדור היה כשיר, המשחק הלך להארכה ושם בעט דוסון כדור נחרץ יותר מ-33 יארד, כדי לנצח עבור הבראונס את המשחק, ולשמור אותם עמוק בתמונת הויילד קארד. הרייבנס הצליחו לשים 30 נקודות על הלוח בלי טיפת התקפה (איזה סירחון קייל בולר, פשוט צחנה), אבל הבראונס עשו מספיק שטויות כדי להחזיר אותם למשחק. ריי לואיס, שעוד נותרה בו הרבה נשמה, החזיר כדור ל-35 יארד וטאצ'דאון, היתרון נע מצד לצד ולבסוף ניצחו דרק אנדרסון (24 מ-38 ל-274 יארד ואיבוד) והבראונס. 92 יארד וטאצ'דאון לג'מאל לואיס נגד האקסית, 102 יארד וטאץ' לוויליס מגאהי ברייבנס. הכוכב הבלתי צפוי של המשחק: התופס עם השם של טרסווסטייט, דיווארד דארלינג, שרשם בעורבים 1-7 יארד וטאצ'דאון.

בטרל אנו בוטחים. גם ברנדי

דאלאס (1:9) - וושינגטון (5:5) 23:28

שמונה תפיסות, 173 יארד, ארבעה טאצ'דאונים. מי שמחזיק בקבוצת הפנטזי שלו את טרל אואנס הוא איש שמח מאוד בשבועות האחרונים. T.O. היה גיבור המשחק, אם כי גם זה כמעט שלא הספיק מול ג'ייסון קמפבל והרדסקינס העקשים. דאלאס כבר הובילה 16:28, וושינגטון חזרה ל-23:28 וכשנראה היה שכמחו אשתקד, הסקינס יעקצו בדקות האחרונות וייצאו עם ניצחון, נחטף ג'ייסון קמפבל והקאובויס יכלו לחגוג. טוני רומו היה אחראי לרביעייה של אואנס עם 293 יארד ב-22 מ-32, 348 יארד ושני טאצ'ים לקמפבל, 121 מתוכם לסנטנה מוס, שאוהב את המגרש באירווינג ותפס פעם אחת באנדזון. 89 וטאצ'דאון לכריס קולי.


ניו יורק ג'טס (8:2) - פיטסבורג (3:7) 16:19

ה-הפתעה של הלילה. שער שדה של מייק נוג'נט חמש דקות בתוך ההארכה, העניק לג'טס ניצחון גדול, שני בסך הכל העונה, על הפלדות. יתרה מכך - אחרי 34 משחקים, כמעט שתי עונות שלמות ופלייאוף, הסטילרס מרשים לרץ יריב לדרוס אותם במאה יארד, כשתומאס ג'ונס רושם 117 ב-30 נשיאות. קלן קלמנס והג'טס הראו הרבה אומץ וזכו בניצחון בצדק, כשהם רושמים שבע הפלות קוורטרבק - 2.5 מתוכן של דיוויין רוברטסון ושתיים אחרות של שון אליס. 195 יארד עם טאצ'דאון ואיבוד לבן רות'לסברגר, רק 52 יארד לווילי פארקר על הקרקע.


סן פרנסיסקו (8:2) - סט. לואיס (8:2) 13:9

האח הידד, הנה הם הניינרס, שוב צונחים למאזן הגרוע ביותר בבית, כמו שהם רגילים לעשות. משחק מכוער (לא שציפינו למשהו אחר) בעיר המפרץ, כשהראמס קוצרים ניצחון שני ברציפות. טרנט דילפר פתח בסן פרנסיסקו וסיים עם 255 יארד ושני איבודים, 155 יארד וטאצ'דאון, היחיד במשחק, למארק בולג'ר, שהתחבר היטב עם טורי הולט האמין. 92 יארד לסטיבן ג'קסון על הקרקע.


סיאטל (4:6) - שיקגו (6:4) 23:30

מאט האסלבק נתן את אחד מאותם משחקים שהפכו אותו לקוורטרבק מוביל בשנים האחרונות - 30 מ-44 ל-337 יארד ושני טאצ'דאונים, מול מה שהייתה אשתקד אחת הטובות שבהגנות הליגה. די ג'יי האקט היה הנהנה העיקרי מהאסיסטים של האסלבק, כשקלט ל-136 יארד וטאצ'דאון, ומוריס מוריס הגיח על הקרקע ל-87 יארד וטאץ' משלו. סדריק בנסון הרשים עם ריצה ל-43 יארד וטאצ'דאון, אבל עם רקס גרוסמן חרקה התקפת הברס והייתה עסוקה במרדפים אחרי היריבה. גרוסמן השלים 24 מ-37 מסירותיו, ללא טאצ'דאון. 102 יארד לתופס ברנרד בריאן.


בפאלו (5:5) - ניו אינגלנד (0:10) 56:10

ולסיום, רק ככה כדי "להעמיס עלינו קצת נקודות", קיבלנו את ההצגה הטובה בתבל. הבילס היו אמורים להיות אלה שאולי, אולי יקנו לחבורת בליצ'יק הפסד ראשון, אבל במקום זאת חטפו מקלחת חולנית על הראש. טום בריידי נתן את המנה הרגילה - 373 יארד ב-31 מ-39, חמישה טאצ'דאונים, ורנדי מוס חיכה את טרל אואנס, עם 128 יארד ורביעייה, שיא קריירה. הבילס שיחקו בלי הרץ מרשואן לינץ', והתנחמו בבשורה טובה אחת - מסר מוקלט שהעביר הטייט אנד קווין אוורט, שהתאושש מהפציעה הקשה שעבר בתחילת העונה ויצא ממרכז השיקום ביוסטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully