וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן: "ישראל הראתה שהיא אומה גאה"

18.11.2007 / 1:08

אחרי ה-1:2 על רוסיה, מאמן אנגליה סטיב מקלארן מאושר: "אני מודה להם על המקצוענות". העיתונים מאופקים יותר: "קיבלנו חנינה בת"א"

בעוד בארץ היו לא מעט אנשים סקפטיים לפני הניצחון 1:2 על רוסיה, באנגליה תלו בנבחרת של דרור קשטן תקוות. לא שהייתה להם ברירה, כי ניצחון רוסי היה משאיר אותם בבית, לחשוב על קמפיין בינוני ביותר לאליפות אירופה. תיקו של ישראל היה מכריח את האנגלים לנצח את קרואטיה, אבל כעת, אחרי שעומר גולן כבש את שער הניצחון, לנבחרת האנגלית יספיק תיקו ביתי. ומכיוון שהניצחון הישראלי עזר גם לקרואטיה, נראה שהמשימה ביום רביעי בוומבלי לא תהיה קשה מדי.

""cro get em", זעקה הכותרת של ה"סאן", על משקל "go get em", שמסמנת את המלחמה הגדולה הצפויה מול קרואטיה. "סטיב מקלארן קיבל עזרה מנבחרת ישראל". ה"גרדיאן" היה חד אף יותר: "אנגליה קיבלה חנינה בתל אביב". בעיתון היו מופתעים מהניצחון הישראלי: "יש לנו כעת הזדמנות שניה בלתי צפויה. מאז שגרהאם טיילור אמר שמאמני אנגליה צריכים מזל, מקלארן הפך להיות למאמן הכי בר מזל שהיה לנו. ישראל עשתה טובה עצומה לאנגלים, וענתה לכל התפילות של המאמן".

על השער של עומר גולן כתב ה"גרדיאן": "הקולות לא הרעידו רק את שמי תל אביב, אלא גם את מלון "גרוב" בווטפורד, שם שוהה המאמן".

"עכשיו הכל בידיים שלנו"

מקלארן הגיב, כמובן, בסיפוק לתוצאה ברמת גן: "כעת הכל בידיים שלנו. אנחנו צריכים שכל המדינה תתמוך בנו בימים הקרובים. כשהדברים לא תלויים בך אתה נמצא במין ואקום, וזו סיטואציה מאוד לא נעימה. זה היה שבוע מאוד קשה עבורי, ועכשיו אני רק מחכה שהכל יסתיים. תמיד אמרתי שהבית הזה לא גמור עד שהוא גמור". על ההפסד הרוסי אמר מקלארן: "כולם ניחשו את התוצאה שתגיע מישראל, אבל מי כמוני יודע כמה קשה לנצח בחוץ".

מקלארן שיבח את הנבחרת הישראלית: "זה היה לילה עצום. אני מודה לישראל על הצורה שבה שיחקה ועל המקצוענות שהפגינה על המגרש. הם הראו שהם אומה גאה, והם ראויים לכל המחמאות. תמיד האמנתי שזה יגיע למשחק האחרון, ותודה לאל שזה מה שקרה".

למרות התגובה השמחה של המאמן, מרבית בעלי הטורים קוראים לו ללכת. גם אם ינצח את קרואטיה (ניצחון בהפרש של שני שערים יבטיח לאנגליה את ראשות הבית), הרבה עדנה לא תהיה לו עד יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully