וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף צפוי להישאר בנבחרת

שגיא ניר

12.11.2007 / 18:23

הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל תמליץ להשאיר את המאמן בתפקיד לתקופה של שנתיים עד ארבע. דני פרנקו צפוי לאמן את הנוער

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל צביקה שרף צפוי להישאר בתפקידו לפחות עוד שנתיים – זאת בעקבות ישיבתה של הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל היום (שני). בישיבה החליטה הועדה להמליץ להנהלת איגוד הכדורסל להאריך את תקופת כהונתו של שרף ועוזרו רוני בוסאני עד לאליפות אירופה 2009, עם אופציה לשנתיים נוספות.

אריק שיבק, ששימש עוזר מאמן הנבחרת אך עזב אותה במהלך הקמפיין האחרון בשל מחויבותו לקבוצתו אמסטרדם, הודיע כי לא יוכל להמשיך בתפקידו, ובאיגוד הציעו למאמן עירוני נהריה, אריאל בית הלחמי, לשוב לתפקיד אותו עזב בתחילת הקיץ האחרון.

בדיון היום אושרו המלצות הוועדה להנהלת האיגוד גם לגבי תפקידי המאמנים בנבחרות הקדטים, הנוער, העתודה והפרויקט האולימפי. מאמן הנוער של מכבי תל אביב, אבי אבן, הוא המועמד לשמש כמאמן נבחרת הקדטים, שמאמנה בשנים האחרונות, דני פרנקו, מועמד להיות מאמן נבחרת הנוער. יעקב ג'ינו מועמד להמשיך עם נבחרת העתודה וארז אדלשטיין מועמד להמשיך כמאמן נבחרת הפרויקט האולימפי. המלצות הוועדה יובאו לדיון בישיבה הקרובה של הנהלת איגוד הכדורסל.

נבחרת ישראל קיבלה הזמנה להשתתף גם השנה בטורניר חג המולד בהולנד, בין ה-26 ל-31 בדצמבר. סגל הנבחרת בטורניר יורכב, ככל הנראה, משחקנים שסיימו את דרכם בנבחרת העתודה ומיודעים להשתלב בנבחרת הבוגרת בקמפיין הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully