וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד נהרג, המשחק בין אינטר ללאציו נדחה

11.11.2007 / 16:38

שוב התפרעויות באיטליה, כשאוהד לאציו נהרג בקרבות עם תומכי יובנטוס. תקריות גם בברגאמו, המשחק בין אטלאנטה למילאן פוצץ

בעוד בישראל מנסה ההתאחדות לכדורגל להיאבק בגילויי האלימות, באיטליה מתמודדים עם בעיות קשות בהרבה מאלו שיש ביציעי ליגת העל. רק לפני תשעה חודשים נרצח שוטר במהומות בקטאניה, והיום (ראשון) נדחה המשחק בין לאציו לאלופה, אינטר מילאנו, לאחר שאדם נהרג בקטטת אוהדים המונית. הקטטה פרצה במסעדה ליד העיר ארזו. ההרוג, גבריאל סנדרין, די ג'יי מפורסם מאיטליה, נצפה במכונית של אוהדי לאציו, כשמהצד השני של התקרית היו אוהדי יובנטוס. סנדרין נהרג מכדור שנורה לעברו על ידי שוטר, שהגיע כדי לפזר את המהומות וניסה לירות באוויר.

איטליה סובלת שנים רבות מבעיות אלימות, שהגיעו לשיאן עם רציחתו של השוטר בקטאניה. ראש הממשלה רומאנו פרודי אמר לאחר ששמע על התקרית: "אין ספק שהבשורות האלה מדאיגות מאוד". גילויי האלימות במדינה ירדו ב-80 אחוז ביחס לעונה שעברה, אולם עדיין קשה מאוד למנוע התגודדויות אוהדים, שבדרך כלל מתוכננות לפני המשחק.

שאר משחקי המחזור התקיימו, אולם נפתחו באיחור של עשר דקות. מי שחשב שהתהודה שתעורר הידיעה תהיה חיובית, טעה בגדול. מייד לאחר שנודע על ההרוג התכתשו מחוץ לאיצטדיון בברגאמו אוהדים של אטלאנטה המקומית ומילאן, ושני שוטרים נפצעו קל. המהומות שככו, המשחק יצא לדרך ונראה היה שהכל בא על מקומו בשלום.

אלא שכאן לא הסתיים הסיפור. עשר דקות לאחר שריקת הפתיחה הפסיק השופט את המשחק, לאחר שאוהדים רעולי פנים של מילאן ניסו לשבור את מחיצת הזכוכית המפרידה בינם לבין כר הדשא. האוהדים סדקו את השמשות, מה שהספיק לשופט כדי לשרוק לסיום. ברחבי האיצטדיון נראו תגרות המוניות בין שוטרים לאוהדים.

לאור האירועים הסוערים, החליטה התאחדות לכדורגל האיטלקית לדחות את המשחק שהיה אמור לנעול את המחזור בין רומא לקליארי. המשחק הזה היה אמור לצאת לדרך ב-21:40 (שעון ישראל) ויתקיים בסופו של דבר במועד אחר.

עדכון אחרון: 11.9.07, 19:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully