וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש לא ספרה את הטורקיות

8.11.2007 / 19:41

הבנות של אורנה אוסטפלד פתחו את שלב הבתים ביורוקאפ עם ניצחון קליל 66:84 על בוטאספור. ג'קסון סיימה עם 24 נקודות ו-10 ריבאונדים

אלקטרה רמת השרון פתחה את העונה האירופית שלה בניצחון משכנע על בוטאספור הטורקית 66:84 בשלב הבתים של היורוקאפ. החניכות של אורנה אוסטפלד, שגם בליגה מצליחות עד כה עם מאזן של ארבעה ניצחונות והפסד, הצליחו ליצור דומיננטיות כבר ברבע הראשון ויצרו פער של 13 נקודות (16:29) עם סיום הרבע.

ההתקפה של הישראליות בראשות דיאנה ג'קסון שסיימה עם דאבל-דאבל (24 נקודות ועשרה ריבאונדים) נמשכה גם עד ההפסקה, כאשר רמת-השרון הגדילה את הפער ל-17 עם סיום המחצית, 30:47. הפער הדו ספרתי נשמר עד הסיום, ורמת השרון חגגה ניצחון ראשון באירופה.

הירבו לרמת-השרון: דיאנה ג'קסון 24 נקודות (10 ריבאונדים), ראדה וידוביץ' ומירב דורי 10 כ"א, דאליבורקה ויליפיץ' וג'יה פרקינס 9 כ"א, יאנה שפירו 8, שמרית גיגי 7. במשחק נוסף בבית המוקדם של רמת השרון ביורוקאפ הביסה שבקאטה הרוסיה, יריבתה הבאה של רמת השרון, 57:95 את בודוצ'נוסט.

אורנה אוסטפלד אמרה לאחר המשחק: "שיחקנו היטב. המשחק זרם בהתקפה ובהגנה ואני בהחלט מרוצה. זו היתה הכנה טובה למשחק הבית עם רמלה ביום שני הקרוב". הקבוצה תשוב לארץ מחר בצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully