וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: סוף סוף רואים את הסוף

6.11.2007 / 20:55

שלב הבתים של גביע הטוטו הסתיים והמפעל עובר לשלבי הנוק אאוט. מכבי ת”א - מכבי פ”ת 0:2, בני יהודה - בית”ר 1:1, אשדוד - חיפה 0:0

המחזור השישי והאחרון במסגרת גביע הטוטו נערך היום (שלישי) עם חמישה משחקים. מכבי תל אביב המתאוששת ניצחה בשכונת התקווה 0:2 את מכבי פתח תקווה, שנפרדה ממאמנה יוסי מזרחי, במסגרת בית ג'. במשחק נוסף עירוני קרית שמונה ובני סכנין נפרדו בתיקו 1:1. הצהובים והקבוצה של לוי ברבע הגמר.

מכבי נתניה ניצחה במסגרת בית א' את מכבי הרצליה 0:4 ועלתה שלב ביחד עם מ.ס אשדוד ומכבי חיפה שסיימו ב-0:0. בבית ב' אירחה בני יהודה את בית"ר ירושלים לקרב בין שתי קבוצות שכבר עלו ושהסתיים ב-1:1.

המשחק היחיד שטרם שוחק בשלב הבתים יפגיש את הפועל כפר סבא והפועל תל אביב, שאיבדו את סיכויהן לעלות שלב. אולי שמישהו יוותר להן על כאב הראש הזה?

מכבי ת"א-מכבי פ"ת 0:2

הקבוצה של ניר לוין המשיכה היום במסע ההתאוששות שלה כשניצחה 0:2 את המלאבסים במשחק שנערך באצטדיון בשכונת התקווה. הניצחון הבטיח לצהובים את המקום הראשון בבית ג' והעלה אותם לשלב רבע הגמר. מכבי משיגה ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות, חמישה ימים לפני הדרבי הגדול, נגד הפועל תל אביב. מלאבסים הגיעו יממה לאחר שהמאמן יוסי מזרחי עזב. עופר פביאן, שהחליפו, הפסיד במשחקו הראשון כמאמן ראשי של הקבוצה.

המצטיין במשחק רודי חדד העלה את הצהובים ליתרון בדקה ה-13, כשכבש לאחר ערבובייה ברחבה. 12 דקות לאחר מכן הרים רודי חדד קרן, ניסו קפילוטו נגח מכשבעה מטרים את השני.

הרכבים:

מכבי ת"א: גיא סולומון, הדר כהן, עוז יפרח, ניסו קפילוטו, עמירן שקלים, שירן ייני (אביב חדד, 68), ז'וזה רמאליו (צחי סילוק, 46), אוראל אדרי (ציון צמח, 75), רודי חדד, עומרי רון (לירון דיאמנט, 81), דודו ביטון.

מכבי פ"ת: טוביה קוז'יקרו, עומר הדר, תומר אלבז, עודד גביש, נאור פסר (איסמעיל עאמר, 46), לירן כהן, רועי בקל (תמיר לוזון, 85), מג'ד יונס, ננאד סאביץ' (דני פרדה, 46), רוביל סרסור, דובב גבאי (סולי צמח, 46).

קרית שמונה - בני סכנין 1:1

אשתקד זה היה קרב בין שתי קבוצות על העלייה לליגת העל. היום זה משחק קטן ודי זניח, אחרי שהקבוצה של אלישע לוי הבטיחה את עלייתה לשלב הבא כבר מזמן, בעוד המקומיים איבדו כבר מזמן סיכוי לעלות. איליה יבוריאן, חלוצה הארמני של סכנין, העלה אותה ליתרון שתי דקות בתוך המחצית השנייה, אבל חמש דקות אחר כך איזן ויהאם עמאשה וחילק את הנקודות.

אשדוד-מכבי חיפה 0:0

אשדוד הגיעה לאחר ההפסד המביך בבית בליגה 1:0 למכבי הרצליה, בעוד שחיפה מגיעה לאחר התיקו 0:0, הדי מאכזב מבחינתה, מול האלופה בית"ר ירושלים ביום ראשון. חיפה כבר הבטיחה את העפלתה מבית א' עוד לפני המשחק, ובעקבות הנקודה שהשיגו במשחק המשמים הבטיחו גם האשדודים את מקומם בשלב הבא.

מכבי נתניה - מכבי הרצליה 0:4

הקבוצה מעיר היהלומים הייתה צריכה נקודה אחת כדי להעפיל לרבע הגמר והשיגה אותה. מחזיקת הגביע ידעה שניצחון יעלה אותה בוודאות לשלב הבא, אבל לאחר ההפסד היא תיפרד מהתואר.

אובודו אוקוצ'ה העלה את נתניה ליתרון עם שער בדקה ה-17, ודלה ימפולסקי הכפיל את התוצאה בדקה ה-57 בשער משלו. גולן חרמון שמר על מוטיב השביעיות כשכבש את השלישי בדקה ה-77 ואדם וייר חתם בדקה ה-90.

בני יהודה-בית"ר ירושלים 1:1

משחק לפרוטוקול בלבד בין שתי המוליכות הבלתי מעורערות של בית ב', שכבר הבטיחו עלייתן לרבע הגמר. בני יהודה, שנקלעה למשבר חמור עם שלושה הפסדים רצופים בליגה, רצתה להתאושש בגביע המשני, אבל ברק יצחקי חשב אחרת וכבש בדקה ה-24 אחרי מסירה של רומולו. היתרון של בית"ר החזיק כמעט עד הסיום, אבל כשנדמה היה שעוד 3 נקודות נוסעות לבירה נגע תומר בן יוסף בכדור בידו בתוך הרחבה בתוספת הזמן ואלי אברבנל קבע 1:1.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully