וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: צ'מפיון

6.11.2007 / 21:52

יוסי בניון נתן הופעה ענקית בקונצרט שכלל שלושער ושני בישולים בניצחון 0:8 של ליברפול על בשיקטאש, הגבוה אי פעם בליגת האלופות

יש אנשים שזוכרים את השלושער של רוני רוזנטל במדי ליברפול לרשת צ'רלטון, אחרים זוכרים את חיים רביבו מסובב את ההגנות של ריאל מדריד וברצלונה וכמובן שיש את הדומיננטיות של אייל ברקוביץ' בכל קבוצה אליה הגיע. אלא שהצגה כמו זו שהעלה הערב (שלישי) יוסי בניון באנפילד הקדוש עוד לא נראתה מצידו של שחקן ישראלי.

הקשר הישראלי, שהיום נראה יותר כמו חלוץ, כבש שלושער ענק ובישל צמד נוסף בניצחון הגבוה ביותר בתולדות ליגת האלופות, 0:8 של ליברפול מול בשיקטאש. האדומים עדיין לא במצב אידיאלי לעליית שלב, אבל המשחק הזה יחקק בהיסטוריה של הכדורגל האירופאי ופרקים שלמים ייכתבו עליו בספרי ההיסטוריה של המועדון.

והיו עוד משחקים היום במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האלופות. בבית של ליברפול ניצחה פורטו 1:2 את מארסיי ושיפרה מאוד עמדות לקראת ההמשך.

בבית ב' סיימה צ'לסי ב-0:0 שהתאים לה בחוץ מול שאלקה, בזמן שרוזנבורג המפתיעה השלימה ניצחון כפול על ולנסיה עם 0:2 נוסף, הפעם בחוץ, במשחקו הראשון של רונאלד קומאן על הקווים של הקבוצה הספרדית. את המשחק, אגב, שפט אלון יפת הישראלי.

בבית ג' איכזבו ריאל מדריד ואולימפיאקוס עם תיקו 0:0 והניצחון של לאציו 1:2 על ורדר ברמן הבטיח קרב מרתק עד הסיום לפחות על הכרטיס השני לשמינית הגמר.

בבית ד' נהנתה מילאן מעוד משחק מול שחטיור דונייצק עם ניצחון 0:3 והיא במצב טוב לעלייה, אבל ה-0:1 של סלטיק מול בנפיקה הצמיד אותה לאוקראינים במקום השני, כשבטוח שגם הפורטוגלים עוד לא הרימו ידיים וינסו להשיג את המקום השני.

בית א': הקונצרט של יוסי

ליברפול - בשיקטאש 0:8

ליברפול יודעת להתעלות ברגעים הקשים והיא הוכיחה את זה הרבה פעמים. הערב היא אירחה את בשיקטאש כשהיא עם הגב לקיר וחייבת ניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי לעליית שלב בליגת האלופות. הטורקים הפתיעו עם 1:2 במשחק הראשון, אבל באנפילד המנגינה השתנתה. ועוד איך השתנתה.

פיטר קראוץ', שקיבל אשראי בהרכב, החזיר עם שער בדקה ה-19, יוסי בניון הכפיל בבעיטה מהאוויר 11 דקות לאחר מכן והאדומים נראו בדרכם לניצחון. אבל כאן לא תמה דרכו של הקשר הישראלי במשחק. בניון נכנס שוב ושוב לרחבה ופעמים הבאות גם הוסיף צמד בדקות 53 ו-56 שהפכו לשלושער ענק. בדקה ה-69 ג'רארד הפך את המשחק לחגיגה אדומה עם החמישי בבעיטה חזקה מתוך החרבה לרשת הטורקית. נגמר? לא ולא.

ליברפול המשיכה לשחק עם תיאבון, ישבה על הטורקים השבורים ובדקה ה-78 העביר בניון כדור רוחב וריאן באבל כבש עם העקב. שתי דקות עברו וההולנדי כבש את השני וצירף את בשיקטאש לסלביה פראג במצעד הקורבנות של הקבוצות האנגליות שסופגות שביעיות, אבל ליברפול הייתה היום באמת עצבנית ובישול שני של בניון מצא את הראש של קראוץ' לפני הסיום כדי לחתום 0:8 מדהים.


פורטו - מארסיי 1:2

אלופת אירופה 2004 פגשה את סגנית אלופת צרפת בדרגאו במטרה לטפס לראשות הבית ושער סולו יפה של טאריק סקיוטי בדקה ה-27 קירב אותה למטרה. שתי דקות בתוך המחצית השנייה זה כבר 1:1, כשממדו ניאנג איזן בשער נגיחה. פורטו לא נשברה, הייתה טובה יותר ובדקה ה-78 קיבלה את מה שהגיע לה, שער יתרון נוסף אחרי נגיחה נהדרת של ליסנדרו לופז.

בית ב': הבונקר של אברהם

שאלקה 04 - צ'לסי 0:0

צ'לסי ושאלקה הגיעו למשחק כשהן במגמות הפוכות בליגות שלהן, צ'לסי בצד החיובי ואילו שאלקה בצד השלילי, אבל במשחק הזה דווקא שאלקה הייתה מסוכנת יותר. דידייה דרוגבה אמנם החמיץ ממצב נוח בפתיחה אחרי טעות בהגנה הכחולה, אבל משם שאלקה לקחה את היוזמה ורק כדורים שנעצרו במשקוף ובקורה של פטר צ'ך הצילו את אברהם גרנט וקבוצתו מהפסד ראשון מאז מנצ'סטר יונייטד.

ולנסיה - רוזנבורג 2:0

במחזור הקודם הפתיעו הנורבגים בביתם את העטלפים וגזרו עליהם קופון עם 0:2, שבעקבותיו, בין היתר, פוטר מאמן ולנסיה, קיקה סאנצ'ז פלורס, אחרי מספר תוצאות לא מחמיאות. אלא שההמשך היום, עם רונאלד קומאן לראשונה על הקווים, לא התחיל טוב יותר וסטפן איברסון העלה את הנוברגים ליתרון מפתיע בדקה ה-31. ולנסיה ניסתה להשוות, אבל דויד וייה החמיץ ומהצד השני איברסן ניצל קרן כדי להכפיל את התוצאה בדקה ה-58. ולנסיה בצרות והיא 4 נקודות מתחת לרוזנבורג שבמקום השני. כנראה שרונאלד קומאן יתרכז בליגה.

בית ג': הקרב על המקום השני

אולימפיאקוס - ריאל מדריד 0:0

ריאל ניצחה את היונים 2:4 לפני שבועיים, אבל הגיע לה הרבה פחות. אולימפיאקוס וסביליה הוכיחו בשבועיים האחרונים שבעזרת התקפות מהירות ומתואמות אפשר להכניע את ההגנה הכבדה והאיטית של ריאל, אבל היום היוונים לא סיכנו מספיק את איקר קסיאס והספרדים, בעזרת היתרון האיכותי הכל כך גדול שלה, בעטה יותר לשער. עד הסיום השתיים ניסו אבל לא הצליחו וריאל, שידעה שתיקו ישמור לה את המקום הראשון בבית, עשתה את העבודה. אולימפיאקוס תמשיך להיאבק על המקום השני.


לאציו - ורדר ברמן 1:2

בהתמודדות הקודמת בין שתי הקבוצות יצאו הגרמנים כשידם על העליונה מהווסרשטאדיון עם ניצחון 1:2. הקבוצה מבירת ארץ המגף הגיעה בכושר רע מאוד עם שלושה הפסדים רצופים בליגה, כשהיא במקום ה-15, רק נקודה אחת מעל הקו האדום.

אלא אולי כדי שאוהדיה יהנו מטיפת נחת, לאציו לחצה מהפתיחה ורק טים וויסה עם שורת הצלות מרשימות הציל את הגרמנים מספיגה. במחצית השנייה גם השוער לא עזר. לאציו קיבלה פנדל בדקה ה-57, תומאסו רוקי בעט, וויסה עצר, אבל החלוץ האיטלקי היה במקום כדי לכבוש מהריבאונד ולהעלות את המקומיים ליתרון. 12 דקות עברו והחלוץ שספקולציות קישרו אותו למילאן בתקופה האחרונה, השלים צמד עם שער קל באחד על אחד. דייגו הברזילאי רק צימק בפנדל בדקה ה-88, אבל 5 דקות בתוך תוספת הזמן התפרע וראה את הכרטיס האדום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בית ד': מנת החמצן של מילאן

שחטיור דונייצק - מילאן 3:0

אלופת אירופה הגיעה לאוקראינה כשהיא במצב רע מאוד. לצד הופעות נוראיות בליגה, גם בליגת האלופות לא רוותה הקבוצה נחת. למזלה שחטיור הגיעה לה בזמן היום, כפי שהגיעה לה בזמן לפני שבועיים. האוקראינים הגיעו להזדמנויות טובות יותר במחצית הראשונה, אבל דווקא פיפו אינזאגי, שנכנס כמחליף בדקה ה-63, היה במקום 3 דקות לאחר מכן כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-72 מילאן סגרה סיפור עם שער של קאקה בבעיטה חלשה ומדויקת לפינה. אינזאגי הוכיח שגם בגיל 34 לא נס ליחו ושלג'ילארדינו יש עוד הרבה מה ללמוד, כשכבש את השני שלו בדקה ה-90.


סלטיק - בנפיקה 0:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם שלוש נקודות וקיוו לתיקו במשחק המקביל. המשחק נפתח עם הזדמנויות בשני הצדדים כשארתור בורוץ מונע שערים מקרדוסו ושוב מוכיח שהוא אחד מהשוערים הטובים בעולם. בדקה ה-45 בעט איידן מגידי מחוץ לרחבה, הכדור פגע במגן פורטוגלי, הטעה את השוער קווים וחדר לרשת. עד הסיום נשמרה התוצאה, כשבנפיקה נשארת ב-10 שחקנים בחמש הדקות האחרונות אחרי הרחקה של אוגוסטין בינייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully