וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן לא מאופסת

2.11.2007 / 23:28

סיימה בפעם השנייה ברציפות בתיקו מאופס, הפעם מול פרנקפורט. שאלקה הפסידה 1:0 לאחרונה אנרג'י קוטבוס, לפני המפגש מול צ'לסי בליגת האלופות

המחזור ה-12 בבונדסליגה נפתח כבר אתמול כשסגנית האלופה שאלקה רשמה הפסד מביך במיוחד 1:0 לאנרג'י קוטבוס, לה היה זה ניצחונה הראשון בלבד העונה. הכחולים של מירקו סלומקה הגיעו למשחק כשהם במקום החמישי ועם הפנים למעלה אחרי היכולת המצוינת שהציגו מול ורדר ברמן במחזור הקודם, אבל לא הצליחו להבקיע מול האחרונה בטבלה, ולבסוף ספגו מרגלי כריסטיאן באסילה הצרפתי בדקה ה-46, וחזרו כל הדרך ממזרח גרמניה ללא נקודות. יריבתה הבאה של שאלקה תהיה צ'לסי, שתגיע לגלזרקירשן ביום שלישי למשחק קריטי במיוחד עבור הגרמנים בליגת האלופות.

ביום ראשון יושלם המחזור, כשקרלסוהה תפגוש את דואיסבורג במפגש קצוות בין שתיים מהעולות החדשות, ובוכום, שהודחה באמצע השבוע מהגביע אחרי הפסד לאלמניה אאכן, תשחק מול וולפסבורג של פליקס מאגאת.

באיירן מינכן - פרנקפורט 0:0

במחזור הקודם באיירן לא הצליחה לכבוש בפעם הראשונה העונה כשסיימה ב-0:0 בלבד מול בורוסיה דורטמונד, אבל מאז היא הספיקה לחזור לדרכיה המוכרות עם ניצחון 1:3 על מוליכת ליגת המשנה, בורוסיה מנשגלאדבך, בסיבוב השני של הגביע ביום רביעי, עם צמד של לוקה טוני ועוד אחד של מירוסלב קלוסה. פרנקפורט הודחה השבוע מהגביע על ידי אותה דורטמונד, ובכושרה הנוכחי (אחרי שחטפה חמישייה מנירנברג רק לפני שבועיים) היא בהחלט נראתה כמו שק חבטות פוטנציאלי לחלוצים של אוטמר היצפלד, אלא שבאיירן שוב נחנקה, ולא הצליחה לנצל אף אחת מנסיונותיה, ותחפש לצאת ממשבר ההבקעה רק במחזור הבא.

ורדר ברמן - האנזה רוסטוק 0:1

אחרי פתיחת עונה נוראית חוזרת ורדר ברמן לכושר מצוין, ורצף הניצחונות של החניכים של תומאס שאמנם נקטע בשבת שעברה עם תיקו 1:1 בגלזרקירשן מול שאלקה, נמשך הערב מול רוסטוק מוכת הפציעות משער בדקה ה-39 של הוגו אלמיידה.

המבורג - הרטה ברלין 1:2

המבורג ממשיכה לשמור על מרחק סביר מבאיירן, לאחר עוד נצחון ביתי, הפעם על הקבוצה הברלינאית, שהגיעה לאחר ההדחה המשפילה מהגביע על ידי וופרטאל הקטנה, וחיפשה לזכות מחדש בכבודה. חוזה פאבלו גררו (4), ובסטיאן ריינהארט (81) הבקיעו להמבורג. פאטריק אברט השווה זמנית לברלין (59).

נירנברג - שטוטגארט 1:0

האלופה היוצאת ומחזיקת הגביע הנוכחית הפכו העונה שתיהן לקבוצות תחתית, וכעת כל אחת מהן מחפשת את דרכה במעלה הטבלה על מנת להציל את מה שעוד ניתן מהעונה הזו. שטוטגארט סוף סוף הצליחה להשיג שלוש נקודות במחזור הקודם עם 0:1 קטן על לברקוזן, אבל באמצע השבוע נזקקה לשער של מריו גומז בדקה ה-118 על מנת לגבור בביתה על פדרבורן בגביע. הערב שוב גומז היה המושיע, כשכבש את השער היחידי במשחק, בדקה ה-25. בנירנברג כבר מתחילים להתרגל למראה הקו האדום.

באייר לברקוזן - ארמיניה בילפלד 0:4

אחרי פתיחת עונה מגומגמת, לברקוזן שוב מראה סימנים של התאוששות. הערב היא מחצה את בילפלד בביתה, וכבר במחצית הוליכה בשלושה שערים. סרגיי בארברז (9, 80), ותיאופניס גקאס(29, 34) רשמו צמד כל אחד.

האנובר - בורוסיה דורטמונד 1:2

האנובר לא נתנה לדורטמונד שום סיכוי, ועקצה פעמיים (זאבולץ הוצי בפנדל בדקה ה-54, כריסטיאן שולץ בקדה ה-73) לפני שדורטמונד צימקה (פלוריאן קרינגה, 79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully