וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הינגיס נתפסה על קוקאין

1.11.2007 / 20:19

הכוכבת השוויצרית הודיעה במסיבת עיתונאים על כך שבבדיקה שנערכה לה, התגלו סימנים לסם. בין לבין, היא גם הודיעה על פרישה

כשהתאספו הכתבים בחדר הקטן, אי שם בציריך, שוויץ , לקראת מסיבת העיתונאים שעמדה לערוך מרטינה הינגיס, התחושה של כולם היתה שהם עומדים בפני עוד הודעת פרישה רגילה. הסיבות היו רבות: הינגיס בת ה-27 נאבקה בפציעות רבות מאז החזרה מפרישה לפני כשנה וחצי, ולמרות שזכתה בדרך בשלושה תארים, והצליחה לטפס עד למקום השביעי בעולם, הכריעו אותה הפציעות וגרמו לה לסיים את העונה מוקדם, במקום ה-19.

אלא שהצהרתה של הינגיס הצליחה להפתיע את כולם: "בבדיקה שנערכה לי לאחרונה נתגלו אצלי סימנים של קוקאין". עם זאת, הינגיס סירבה להודות שאכן לקחה סמים: "אמנם הדברים עלו בבדיקה, אך מעולם לא השתמשתי בסמים, ואני מרגישה בטוחה במאה אחוז". הכוכבת השוויצרית סיפרה שהחליטה להצהיר על כך בגלוי, בכדי להימנע ממאבק ברשויות הבדיקה של איגוד הטניס העולמי. לאחר ההצרה המפתיעה, הודיעה הינגיס על פרישה. "בגלל גילי, ובגלל בעיות בריאותיות, החלטתי לפרוש ממשחק פעיל".

כמובן שהידיעה על פרישתה התגמדה לעומת ההודעה הדרמטית. לארי סקוט, המנהל הבכיר של ה-WTA הצהיר שלא ידע דבר על בדיקת סמים שנערכה לשוויצרית. "לא קיבלנו שום מידע רשמי על הבדיקה שמרטינה הינגיס ציינה", אמר סקוט. "אלו בהחלט חדשות עצובות, אך אין זה מקומנו להגיב עדיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully