וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר: "לא כל יום רואים 1:5 במסטאייה"

1.11.2007 / 13:44

מאמן ריאל נפעם מהניצחון על ולנסיה: "לא כל יום רואים 1:5 במסטאייה". קומאן דיבר עם ולנסיה כבר בקיץ. צ'לסי לבד במרוץ אחר רונאלדיניו

ריאל מדריד פורחת. הקבוצה של ברנד שוסטר יצאה אמש (רביעי) לאצטדיון המסטאייה למשחק קשה נגד ולנסיה וחזרה משם עם ניצחון ענק, 1:5, שהיה התבוסה הקשה ביותר של העטלפים. האלופה הספרדית, שבמחזור השני של העונה חזרה מה'אל מדריגל' של ויאריאל עם 0:5 ממשיכה להוליך בגאון את הטבלה. המעניין אצל ריאל הוא שלצד ניצחונות עם יכולת מאוד פושרת, היא מפגינה לעיתים תצוגות בלתי נשכחות. אמש הייתה אחת כזו.

המאמן הגרמני ברנד שוסטר: "לא כל יום רואים 1:5 במסטאייה לטובת היריבה. האיכות והיעילות שלנו הם מה שהביאו את הניצחון. ההופעה שלנו מצדיקה את התוצאה הזו, אבל עדיין יש מקום לשיפור. כעת, אנחנו חייבים להתחיל לחשוב על המשחק נגד סביליה". שוסטר התייחס גם למינויו של רונאלד קומאן לוולנסיה: "מאמן טוב מגיע לקבוצה. אני בטוח שתוך זמן קצר הקבוצה תחזור להציג כדורגל טוב".

מי שהתמוגג עוד מהמשחק הוא רוד ואן ניסטלרוי, חלוץ הבלנקוס שכבש צמד ואוחז כבר בשמונה כיבושים (חמישה בליגה): "הרגשנו מצוין, זה היה משחק סנסציוני. היינו מזליקים כאשר ניצחנו כאן בעונה שעברה, אבל אמש זה בהחלט היה ניצחון של איכות. זה היה המשחק הכי טוב שלנו עד כה העונה, נגד סביליה ננסה להעתיק את היכולת מהמסטאייה. אני חושב שאנחנו קרובים להגיע לסגנון שאנחנו רוצים לשחק בו. אנחנו מוליכים את הליגה ואת הבית באלופות, אבל כעת יש לנו שני משחקים קשים לפנינו".

גם ראול נשמע אופורי למדי: "לקחנו יתרון בשלב מאוד מוקדם במשחק, דבר שעזר לנו. הרבה זמן לא שיחקנו כמו במשחק הזה. כך צריך לשחק". המנהל הטכני פרדראג מיאטוביץ': "עשינו משחק מצוין נגד יריבה שתמיד קשה מולה. הדברים הלכו קל וטוב, אבל אנחנו חייבים להישאר צנועים".

מי שיצא הכי מסכן מכל הסיפור הוא אוסקר פרננדז, שקיבל את מושכות ולנסיה למשחק אחד, לאחר פיטוריו של קיקה סאנצ'ס פלורס, ולפני מינויו הרשמי של קומאן: "התוצאה מאוד כואבת עבורנו, אבל החלום שלי לאמן את ולנסיה - עדיין קיים. בחיים מבצעים טעויות, אבל העונה אנחנו מבצעים יותר מדי. ריאל מדריד שיחקה מצוין ואנו חייבים לברך אותם. כעת, אנו צריכים להתרכז במשחק שיש לנו במאיורקה ולצאת משם עם ניצחון".

המחזור המצוין בספרד הביא עוד משחק נהדר בו נכבשו שבעה שערים כשאתלטיקו מדריד גברה 3:4 בוויסנטה קלדרון על סביליה. המאמן חאבייר אגירה אמר: "אחרי הרבה זמן אנחנו בצמרת, עכשיו החוכמה להישאר שם. היה משחק מצוין כשנפלו שערים החל מן הדקה הראשונה ועד הדקה ה-90. חייבים להמשיך לעבוד קשה ולהישאר עם הרגליים על הקרקע. אנחנו מתמודדים בשלוש מסגרות (ליגה, גביע וגביע אופ"א) וזה לא קל. עכשיו יש לנו משחק קשה נגד ויאריאל וגם מולם צריכים להשיג שלוש נקודות".

קומאן: "ניהלתי שיחות עם ולנסיה כבר בקיץ"

אמש (רביעי) מונה רונאלד קומאן למאמן לוולנסיה, אבל ההולנדי של ברצלונה לשעבר חשף היום כי הוא קיים שיחות עם ראשי המועדון עוד בקיץ, כשאלה ביקשו לדעת האם הוא מעוניין לנחות במסטאייה.

"דיברתי במהלך הקיץ עם נשיא ולנסיה לגבי העתיד מכיוון שהוא חשב שהג'וב הזה מתאים עבורי לשנת 2008, אז הייתי אמור לסיים את החוזה שלי בפ.ס.וו איינדהובן. אלא שביום שני הם התקשרו אליי וסיפרו לי שהם פיטרו את פלורס. תוך כ-15 שעות הגענו לסיכום".

קומאן נפרד במסיבת עיתונאים משחקניו, אותם הוביל לתואר אליפות דרמטי בעונה שעברה שהסתיים בפוטו פיניש והחמיא למועדון ההולנדי כשכינה אותו פנטסטי. קומאן יוצג רשמית במסיבת עיתונאים, אחרי שיחתום על חוזה, ביום שישי בערב. מי שייקח את המושכות באיינדהובן הוא שחקן העבר יאן ואוטרס.

צ'לסי נשארה לבד במירוץ אחר רונאלדיניו

הסיכויים שקשר ברצלונה רונאלדיניו יגיע לסטמפורד ברידג' הולכים וגדלים, אחרי שמקור בכיר במילאן חשף כי הקבוצה האיטלקית מעדיפה להחתים חלוץ ברמה גבוהה על פניו של פליימייקר, עמדה אותה מאייש קאקה.

צ'לסי ורומן אברמוביץ' כבר מזמן רצו להנחית את הברזילאי המוכשר בלונדון על מנת שיכניס קצת זוהר וברק במכונה של הכחולים. בארסה דרשה כ-43 מיליון פאונד על רוני, אבל היא כנראה תסתפק בפחות מכך.

הבעלים הרוסי נפגש עם אחיו של רונאלדיניו, רוברטו אסיס, באוגוסט השנה. אברמוביץ' אף שלח קבוצת נציגים מטעמו, ביניהם הסוכן פיני זהבי, כדי שישכנעו את הקטאלונים למכור. נראה כי אם רונאלדיניו אכן יעבור, הרי שזה יקרה בסוף העונה הנוכחית ולא בינואר, שכן עמדותיהם של בארסה ושל השחקן, למרות אי שביעות רצונו מפיחות מעמדו, לא השתנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully